Kunne du have valgt en abort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

SoffiLine

N&J skriver:

Må man så spørge jer, der har fået det om I er helt afklaret med det den dag i dag, fortryder man aldrig???

Jeg fortryder det ikke! Kunne ikke give det lille barn noget, overhovedet! Men har været & er stadig ofte meget ked af det & tænker  tilbage på det. Men jeg ved også at det ikke ville ha gået hvis jeg valgte at beholde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

wamse

N&J skriver:

Må man så spørge jer, der har fået det om I er helt afklaret med det den dag i dag, fortryder man aldrig???

Jeg er 100% afklaret, og har aldrig et sekund fortrudt det.

Anmeld

12. november 2010

Svei

Stumpen skriver:

Jeg kan svare dig på det, hvis jeg kommer til at stå i situationen.. Umiddelbart vil jeg sige nej, men den holder bare ikke i min verden, for jeg ved slet ikke hvilke følelser og tanker der er på spil, hvis jeg skulle blive gravid med en "ups'er"...

Netop...har oplevet flere veninder som aldrig nogensinde og bla bla bla...indtil de stod i en situation hvor det var bedre at og mere ansvarligt at vælge fra...for alles skyld,..man må jo først og fremmest tænke på de børn man har...

Blev jeg gravid nu så var det uden tvivl endnu en abort..

Anmeld

12. november 2010

Svei

N&J skriver:

Jeg har aldrig fortrudt, ikke noegt som har fyldt noget overhoved..det var jo bare en celleklump der blev suget ud, ikke et barn...

Anmeld

12. november 2010

N&J

Og de af jer, der har fået en abort, har I haft anerledes følelser for et kommende barn (inden abortgrænsen) end det barn I ikke fik??

Jeg havde en kæmpe tilknytning til mit barn nærmest med det samme, så ved ikke hvordan det er ikke at have det på samme måde, derfor jeg undrer mig.. 

Anmeld

12. november 2010

BellaT

Nej!

Anmeld

12. november 2010

N&J

Jbk skriver:

Netop...har oplevet flere veninder som aldrig nogensinde og bla bla bla...indtil de stod i en situation hvor det var bedre at og mere ansvarligt at vælge fra...for alles skyld,..man må jo først og fremmest tænke på de børn man har...

Blev jeg gravid nu så var det uden tvivl endnu en abort..

Det tror jeg måske godt jeg kan sætte mig ind i, du har nogle dejlige børn, som er ved at være store.. og jeg kan jo heller ikke vide om jeg selv ville vælge det samme var jeg i dine sko og blev gravid, men syntes bare altid den kommer: jamen du kan da bare få en abort, og jeg syntes ikke en abort er en BARE.. 

Anmeld

12. november 2010

Svei

Og de af jer, der har fået en abort, har I haft anerledes følelser for et kommende barn (inden abortgrænsen) end det barn I ikke fik??

Jeg havde en kæmpe tilknytning til mit barn nærmest med det samme, så ved ikke hvordan det er ikke at have det på samme måde, derfor jeg undrer mig.. 

Det ene var en drøm det andet ingenting...klart man dyrker drømmen....dyrker jo ikke en kommende abort...for mig var aborten intet barn og de børn jeg fik var drømmen om et barn,...

Anmeld

12. november 2010

SoffiLine

N&J skriver:

Jeg føler langt mere for det barn jeg har i maven nu end det første. Men følte noget for det første, har bare svært ved at sætte ord på.

Anmeld

12. november 2010

N&J

SoffiLine skriver:

Jeg fortryder det ikke! Kunne ikke give det lille barn noget, overhovedet! Men har været & er stadig ofte meget ked af det & tænker  tilbage på det. Men jeg ved også at det ikke ville ha gået hvis jeg valgte at beholde.

Det er jeg da ked af... men det er j0o netop også det jeg tænker, en abort har for nogle enorme følelsesmæssige omkostninger, mens andre måske er mere afklaret. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.