Mandens perspektiv-Bente er min fiktive x kærestes navn i den her historie:
Hvis jeg var en mand og havde knaldet Bente-og Bente fødte en dreng den 29 dec 2005,-og jeg var oppe og se barnet da jeg jo kunne huske jeg havde knaldet hende i den tidsperiode hun blev gravid-så ville jeg formode jeg måske var faren til ungen, men hvis Bente var som den her mor der blir beskrevet så havde jeg formodet at jeg ikke var far til Bentes barn. Jeg havde ikke kontaktet SF,jeg havde ganske enkelt formodet at Bentes barn ikke var mit siden hun ikke sagde noget og ikke hev mig i retten for at få tjekket dna. Jeg ville blive chokkeret og pænt meget såret hvis Bente efter 5 år fortalte mig at det barn som jeg først havde modet måske var mit,-ikke var mit,-formodes nu at være mit alligevel-og det derefter så blev påvist ville fucke mig helt op indeni. Jeg vil frygte alle de penge der bliver krævet. Hvordan skal jeg kunne forsørge mgiselv og min kæreste..Hvad vil min kæreste ikke sige..Hvad vil min familie sige..Hvad skal jeg gøre og hvorfor kræver Bente alle de penge af mig for alle de år jeg ikk vidste jeg var far til hendes barn! Jeg er blevet far! Hva nu?? Jeg må tale med min kæreste..Måske kunne hun ligge et indlæg om det her på baby.dk. Jeg må håbe der sidder nogen der kan hjælpe mig for jeg ved ærlig talt ikke havd jeg skal stille op med mit liv lige nu!
Anmeld