min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

densmukkeline

Baagøe skriver:

Så kunne han jo selv have bedt om faderskabstest bare en tanke

han ved ikke hvorfor han ikke selv kørte en sag oppe for 3 år siden.. men sagden er lige afsluttet eftersom hun satte den igang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Bare mig..

vmullepiigen skriver:

sammen spørgsmål har jeg stilt ham.. og han siger den dag thomas banker på får han også afvide han kan vende snuden den anden vej og gå.

ej helt ærligt.. Stakkels lille dreng.. Og din kæreste skulle forestille sig, at han ville have den fulde forældremyndighed for 3 år siden? Er du sikker på det ikke er noget han are har sgat til dig? - Nu ved jeg jo selvf. ikke hvor lang tid i har været sammen...

Havde min kæreste en søn fra "tidligere forhold", havde han  bare af at få vendt røven mod hans bopæl!

Anmeld

8. november 2010

LouiseNielsen

Shibby skriver:

Fuck en god ide! Altså med at han selv ku spare op og give barnet pengene når barnet var 18!  Er sikekr på at de fleste der fpr penge fra faren har pengene i deres budget og ikk ligger dem til side til barnet.

Enig i det du skriver

Nu er børnepengene fra faren jo ikke til bernet. Men til moren til hjælp til de ting barnet skal have... Tøj, mad, bleer osv osv.....

Anmeld

8. november 2010

bagger26

vmullepiigen skriver:

sammen spørgsmål har jeg stilt ham.. og han siger den dag thomas banker på får han også afvide han kan vende snuden den anden vej og gå.

Hold da op en udtalelse, ikke lige en person jeg ville ønske at få børn med.. Puha...

Anmeld

8. november 2010

Svei

quar20 skriver:

..

Syntes man tit lægger vægt på pengene, eller på mor og far.. Altså helt ærlig kan blive SÅ rasende hvis man høre eller ser et program om kampen for børnene..!!

Det er da børnene man skal tænke på..!!

Men nu har ham her jo faktisk ikke valgt at få det barn her.....jeg tror på det er bedre at leve uden en far hvis han selvfølgelig ikke har været der og så forsvinder...den her fyr har bare været donor og barnet lider ikke mere eller mindre end andre donorbørn...jeg tror faktisk forældre med børn der skal deles med dem og som oplever splid og dårlig stemning, mange skift osv lider langt mere...jeg synes det er helt fair i den her sammenhæng at sige man ikke vil barnet,...og også over for barnet..det her barn har levet 3 år uden, skulle far så pludselig lege far, for barnets skyld eller egen eller hvem skulle få glæde af det..barnet har navnet på far og ønsker barnet det kan han opsøge sin far en dag...men der er da ingen grund til at mene at barnet savvner en far i hverdagen, en far der aldrig har været der...

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

LouiseNielsen skriver:

Kæft han er en nar.... Ganske enkelt!!!!

han siger han ikke gider stå til rådighed, når hun har taget røven på ham. & jeg kan ikke tale ham til fornuft for hun blir så irriteret):

Anmeld

8. november 2010

quar20

vmullepiigen skriver:

HVAD?!!... Vil han be sin egen søn om at vende snuden om og gå..?

Mener jeg sku ha læst at i er gået igang med projekt baby eller er det bare mig der er galt på den?!!..

Den her situation må da være en øjenåbner for dig?

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

vmullepiigen skriver:

han siger han ikke gider stå til rådighed, når hun har taget røven på ham. & jeg kan ikke tale ham til fornuft for hun blir så irriteret):

han*

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

vmullepiigen skriver:

Ok. Jeg synes klart, du skal ovetale din kæreste til at se sin søn. Tænk hvis han en dag gør det samme mod jeres barn!?

Anmeld

8. november 2010

Shibby

Mandens perspektiv-Bente er min fiktive x kærestes navn i den her historie:

Hvis jeg var en mand og havde knaldet Bente-og Bente fødte en dreng den 29 dec 2005,-og jeg var oppe og se barnet da jeg jo kunne huske jeg havde knaldet hende i den tidsperiode hun blev gravid-så ville jeg formode jeg måske var faren til ungen, men hvis Bente var som den her mor der blir beskrevet så havde jeg formodet at jeg ikke var far til Bentes barn. Jeg havde ikke kontaktet SF,jeg havde ganske enkelt formodet at Bentes barn ikke var mit siden hun ikke sagde noget og ikke hev mig i retten for at få tjekket dna. Jeg ville blive chokkeret og pænt meget såret hvis Bente efter 5 år fortalte mig at det barn som jeg først havde modet måske var mit,-ikke var mit,-formodes nu at være mit alligevel-og det derefter så blev påvist ville fucke mig helt op indeni. Jeg vil frygte alle de penge der bliver krævet. Hvordan skal jeg kunne forsørge mgiselv og min kæreste..Hvad vil min kæreste ikke sige..Hvad vil min familie sige..Hvad skal jeg gøre og hvorfor kræver Bente alle de penge af mig for alle de år jeg ikk vidste jeg var far til hendes barn! Jeg er blevet far! Hva nu?? Jeg må tale med min kæreste..Måske kunne hun ligge et indlæg om det her på baby.dk. Jeg må håbe der sidder nogen der kan hjælpe mig for jeg ved ærlig talt ikke havd jeg skal stille op med mit liv lige nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.