min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Pige2009

tror du han kan riskikere betale hele 3 år på en gang?? hvor meget betaler din x?

Han får en regning på 1170 gange 36 - det vil altså sige 42.120 kr. som han skylder sin ekskæreste i børnebidrag.

Jeg synes man som far bør tage det ansvar der følger med og tænke på barnet i dette tilfælde. Hvad vil I gøre, når hans barn kommer om X antal år og banker på jeres dør og spørger efter sin far?

Jeg har intet tilOvers for fædre, der nægter at stå ved deres ansvar, og jeg bliver ærlig talt temmelig harm over dit indlæg. Sorry to say, men det er altså et barn vi taler om...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Shibby

mullesmith2 skriver:

Må bare lige skrive... SIKKE EN KÆLLING. Hvordan kan hun forlange noget overhovedet af ham, når han ikke har vidst han var faderen men hun vidste det fra starten. Hun må virkelig være et meget usympatisk og følelseskoldt menneske.... føj siger jeg bare hun skal sku ikke have nogen penge overhovedet. Syntes din kæreste skal lave sin egen opsparring til det her barn han nu engang jo så har, og så skal barnet have pengene når engang det bliver 18 el. 21. Men sådan bliver det nok ikke med det system vi har her i DK. Kan også godt forstå din kæreste ikke vil betale eller have noget med nogen af dem at gøre, men syntes på den anden måde også han skal bløde lidt op og så ligesom lære hans søn at kende og få et forhold til ham så vidt muligt, derfor behøver han jo ikke snakke med hende den dumme x. Men det er jo hans gener og jeg tror da nok på at alle gerne vil være med til at præge deres eget afkom udanset hvordan det er kommet til verden eller med hvem. Det er en sindsygt svær situation håber bare der også bliver tænkt på barnet og at barnet har et behov for at vide hvor det kommer fra

Fuck en god ide! Altså med at han selv ku spare op og give barnet pengene når barnet var 18!  Er sikekr på at de fleste der fpr penge fra faren har pengene i deres budget og ikk ligger dem til side til barnet.

Enig i det du skriver

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

LouiseNielsen skriver:

Det er faktisk 1100 et eller andet i mdr...

Jeps. 1170 kr. Så han får en regning på 42120 kr.

Anmeld

8. november 2010

quar20

mullesmith2 skriver:

Syntes mest moderens opførsel er uansvarlig... forstår godt faderens... men håber han bløder op med tiden og ligesom gerne vil hans søn.

Jamen jeg syntes faktisk at begge forældre er dybt uansvarlige..!!

Jeg tænker her på sønnen på 3 år, som ikke forstår et kuk af det hele - og hvis moren så sidder og lukker mundpuha ud hvor sønnen så overhører det - hvilken jeg ku forestille mig ud fra den beskrivelse der er beskrevet af hende herinde..!! Amen så er den da hel gal..!!

Men jeg tænker KUN på barnet og ikke på økonomien..!! Forstår udemærket godt faren i den her situation - at få at vide 3 år efter at man pludselig er far - WOOOW en kamel at sluge, men samtidig han har jo haft noget med sønnen at gøre - dog tidligt i forløbet, og nej han har måske ikke haft lyst til barn lige der, men der er altså kommet et barn ud af situationen her - og det er vel barnet man skal tænke på..!?

Altså jeg syntes bare det for mig lyder som to dybt uansvarlige "voksne" mennesker..!!

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

Baagøe skriver:

Han får en regning på 1170 gange 36 - det vil altså sige 42.120 kr. som han skylder sin ekskæreste i børnebidrag.

Jeg synes man som far bør tage det ansvar der følger med og tænke på barnet i dette tilfælde. Hvad vil I gøre, når hans barn kommer om X antal år og banker på jeres dør og spørger efter sin far?

Jeg har intet tilOvers for fædre, der nægter at stå ved deres ansvar, og jeg bliver ærlig talt temmelig harm over dit indlæg. Sorry to say, men det er altså et barn vi taler om...

sammen spørgsmål har jeg stilt ham.. og han siger den dag thomas banker på får han også afvide han kan vende snuden den anden vej og gå.

Anmeld

8. november 2010

Bare mig..

quar20 skriver:

I den her sammenhæng efter at have læst samtlige svar tænker jeg slet slet ikke på økonomien..!!

Her tænker jeg på hvor ærgeligt det er at være barn mellem de to der sku forestille at være hans forældre..!!  -  HELT ÆRLIG...!! Moren lyder ikke ligefrem klog - men at faren så ligefrem nægter sig sit ansvar..!! Amen jeg tænker KUN på drengen på 3 år, der sidder der under de omstændigheder..!!

Hvordan og hvorledes med pengene er jeg faktisk SKIDE ligeglad med..!! Men for helved hvor er det altså ærgeligt at "to voksne mennesker" kan te sig sådan..!!

er SÅ enig med dig!

Anmeld

8. november 2010

quar20

Om det er mor eller far der ikke står ved ansvaret for barnet er vel ligegyldigt?..

Altså for mig er barnets velvære det vigtigste..!!

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

Shibby skriver:

Og jeg svare igen,- uden en blodprøve-hvordan skulle han så vide at det barn var hans?

Så kunne han jo selv have bedt om faderskabstest bare en tanke

Anmeld

8. november 2010

quar20

~~M.Nielsen~~ skriver:

er SÅ enig med dig!

..

Syntes man tit lægger vægt på pengene, eller på mor og far.. Altså helt ærlig kan blive SÅ rasende hvis man høre eller ser et program om kampen for børnene..!!

Det er da børnene man skal tænke på..!!

Anmeld

8. november 2010

LouiseNielsen

vmullepiigen skriver:

sammen spørgsmål har jeg stilt ham.. og han siger den dag thomas banker på får han også afvide han kan vende snuden den anden vej og gå.

Kæft han er en nar.... Ganske enkelt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.