min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Svei

bagger26 skriver:

Det kan i hvert fald blive meget skræmmende for så stor en dreng.. Og hvis der så endelig skulle opstartes et sammenvær i så sen en alder, så skal faren altså virkelig være dedikeret i projektet, om at gøre drengen tryg ved ham.. Det skal ikke være en far som er blever tvunget ud i at skulle have sammenvær med drengen, det kommer i hvert fald ikke til at gavne ham på nogen måder. Men det er helt sikkert en god ting, hvis børnene for lyst til at opsøge deres far når de bliver voksne, at den mulighed er der.

Og der er lidt det der "skræmmer" mig ved TS kæreste, at han siger, at hvis drengen kommer som voksen og vil møde ham, så vil han få besked på at gå igen.. Håber selvfølgelig det bare er noget ham siger fordi, at han lige nu er sur og skuffet. Men ellers er det en meget kold holdning at have, og nok ikke nogle gener jeg ville ønske mine kommende børn skulle arve..

Ok, den sætning tager jeg slet ikke som andet end at manden er presset og egentlig bare siger at kæresten skal holde mund og at han ikke gider tale mere om det.... heldigvis gør tiden noget ved mennesker og især ved de unge af slagsen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

bagger26

Jbk skriver:

Ok, den sætning tager jeg slet ikke som andet end at manden er presset og egentlig bare siger at kæresten skal holde mund og at han ikke gider tale mere om det.... heldigvis gør tiden noget ved mennesker og især ved de unge af slagsen...

Ja det håber jeg også det er.. At han bare er skæmt over den her nye situation, og at han med alderen bliver klogere..

Anmeld

9. november 2010

Nalle

Jbk skriver:

Nej, netop...hellere en far der vælger fra og lever op til det end en far der vælger til og fra og svigter og er der, som har konflikter med moderen osv osv...og så er den her dreng en stor dreng, hvorfor skal faderen pludselig være der...de har jo intet forhold til hinanden, det eneste den far har gjort er at levere en sædklat..

Lige præcis, min datter er 2 år, og ved sku godt hvem far er.

Forestil dig og være 3 år og først DER skal lærer sin " far " at kende

Anmeld

9. november 2010

Karo

Du skriver at det lige er blevet afklaret at han er far til barnet. Mon ikke er lige nu føler sig snydt og er vred på morern over at det har skulle tage så lang til at komme frem til at han var far. Han har muligvis ikke vidst at han godt selv kunne bede om en faderskabs test og føler lige nu at han er blev snydt for samværd med sin søn de sidste 3 år.

Nogle mænd kan godt reagere voldsom og sige ting de ikke mener. Tror måske han lige skal have lov til at dampe af og så finde ud af hvilket forhold han vil have til sin søn. Måske skifter han mening og måske gør han ikke, men en god ide er at lade ham dampe lidt af.

Anmeld

9. november 2010

Mor til prinsessen :-)

vmullepiigen skriver:

tror du han kan riskikere betale hele 3 år på en gang?? hvor meget betaler din x?

kig på kommunens hjemmeside, eller prøv at hør dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.