min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

quar20

vmullepiigen skriver:

ja vi er igang med vores eget.. men det først Nu her alt det her er opstået ):med BP ovs.. ):

ja du må sku undskylde jeg er så ligefrem men debatten er jo for at komme med sine meninger og holdninger..!!

Men tænk sig at du tør få barn med ham når han direkte sidder og fortæller sådan nogle ting til dig når i er igang med projekt baby..!! Altså jeg ville godt nok have mine bange anelser for om han sku blive "bange for at blive far" når du blir gravid også stikke af fordi han ikke kan overskue situationen..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Nalle

Ehh?

Man kan ikke tage en faderskab op så længe barnet er over 2 år, det gør de ikke!
Der mener de det er " for sent " at melde ud, både fra moren og fra farens side at ville lave en sag ud af det.

Har stået i nøjagtig samme sitiutation, eller nej. Men har været igennem en faderskab sag, da min kæreste blev sur og ikke ville tro på det var hans datter osv osv Hvilket han på ingen måde kunne lyve sig fra, så han trak sagen tilbage.

MEN, når de er over to år, vil de ikke tage blodprøver og fastlægge faderskabet, det fik vi afvide.

Anmeld

8. november 2010

quar20

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg kan ikke blive mere enig.. Og det er jo som du selv skrive pisse ligegyldigt om det er moderen eller faderen..

Jeg mener bestemt også moderen er en møgkælling!! - Ja du læste rigtigt.. Det mener jeg..

DEJLIGT at høre det ikke kun er MIG der syntes at barnet et det vigtigste...!!

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

~~M.Nielsen~~ skriver:

ej helt ærligt.. Stakkels lille dreng.. Og din kæreste skulle forestille sig, at han ville have den fulde forældremyndighed for 3 år siden? Er du sikker på det ikke er noget han are har sgat til dig? - Nu ved jeg jo selvf. ikke hvor lang tid i har været sammen...

Havde min kæreste en søn fra "tidligere forhold", havde han  bare af at få vendt røven mod hans bopæl!

tja jeg har også prøvet snakke med ham om det ovs.. men han kan ikke ovetales.. ): kan godt se det noget skidt.. og forstår ham ): men jeg kan ikke rigtig finde rundt  i det længere.. ):

Anmeld

8. november 2010

quar20

Baagøe skriver:

Lige præcis! Min datter har heller ike set sin far i 2 mdr. nu, selvom han ellers har været med hele vejen ved fødslen, efterfølgende på hospitalet, da vi var indlagt ind til for 3 mdr. siden. Det er mig ubegribeligt, hvad der får mænd til at vælge fra på den måde Især når de allerede har været en del af deres barns liv...

PRÆCIS...!!

Altså syntes bare den her debat får nogle blusser tændt i mig.. Måske det er mine hormoner der lige får sig et ekstra hak på termostaten...!!!

Anmeld

8. november 2010

quar20

Nallz skriver:

Ehh?

Man kan ikke tage en faderskab op så længe barnet er over 2 år, det gør de ikke!
Der mener de det er " for sent " at melde ud, både fra moren og fra farens side at ville lave en sag ud af det.

Har stået i nøjagtig samme sitiutation, eller nej. Men har været igennem en faderskab sag, da min kæreste blev sur og ikke ville tro på det var hans datter osv osv Hvilket han på ingen måde kunne lyve sig fra, så han trak sagen tilbage.

MEN, når de er over to år, vil de ikke tage blodprøver og fastlægge faderskabet, det fik vi afvide.

Syntes også jeg har hørt ligende som du beskriver..!!

Om det er rigtigt aner jeg ikke, men mener også man har den der frist til de er 2 år..!!

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

quar20 skriver:

ja du må sku undskylde jeg er så ligefrem men debatten er jo for at komme med sine meninger og holdninger..!!

Men tænk sig at du tør få barn med ham når han direkte sidder og fortæller sådan nogle ting til dig når i er igang med projekt baby..!! Altså jeg ville godt nok have mine bange anelser for om han sku blive "bange for at blive far" når du blir gravid også stikke af fordi han ikke kan overskue situationen..!!

puha jeg kan godt se det )': har også haft lidt dårlig smag i munden ): men han er den mand jeg elsker! ); og jeg har ikke meget løst til at tvivle på ham

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

Nallz skriver:

Ehh?

okey? hvorfor har min kæreste så lige været igennem BP ovs? :s hvis loven siger sådan hvorfor ialverden har de så ikke sagt det? :s

Anmeld

8. november 2010

Kamilla-m

det første jeg tænker er om det overhoved er rigtigt hun har sagt hun ikke var på p-piller s; siger det bestemt ikke for at få et møgfald eller noget, men det er det jeg tænker. synes det er vildt uansvarligt af både din kæreste og moren til barnet. hvor er det synd for drengen.

Anmeld

8. november 2010

quar20

vmullepiigen skriver:

puha jeg kan godt se det )': har også haft lidt dårlig smag i munden ): men han er den mand jeg elsker! ); og jeg har ikke meget løst til at tvivle på ham

Først vil jeg lige skriver : Jeg forstår godt at du ikke har lyst til at tvivle på ham når du elsker ham - men altså igen så er muligheden der ALTID når man er sammen med et andet menneske at man kan gå fra hinanden..!! Uanset om der er børn imellem eller ej..

Personligt turde jeg bare ikke lade det gå forbi min næse - hvis du forstår..!! HUHA et roterende hoved og tanker du må have dig lige nu..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.