min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

quar20

MortilMogL skriver:

det første jeg tænker er om det overhoved er rigtigt hun har sagt hun ikke var på p-piller s; siger det bestemt ikke for at få et møgfald eller noget, men det er det jeg tænker. synes det er vildt uansvarligt af både din kæreste og moren til barnet. hvor er det synd for drengen.

Præcis det er skide synd for barnet..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

densmukkeline

quar20 skriver:

Først vil jeg lige skriver : Jeg forstår godt at du ikke har lyst til at tvivle på ham når du elsker ham - men altså igen så er muligheden der ALTID når man er sammen med et andet menneske at man kan gå fra hinanden..!! Uanset om der er børn imellem eller ej..

Personligt turde jeg bare ikke lade det gå forbi min næse - hvis du forstår..!! HUHA et roterende hoved og tanker du må have dig lige nu..!!

præcis. ): det er bare ikke nemt..! jeg ville nødig ende med at stå alene med vores lille baby og så stå i hendes sted.. ):

Anmeld

8. november 2010

Nalle

quar20 skriver:

Syntes også jeg har hørt ligende som du beskriver..!!

Om det er rigtigt aner jeg ikke, men mener også man har den der frist til de er 2 år..!!

Det har de også, for det andet er netop bare for at " provokere " den man gør det imod, de har to år og ikke længere, jeg har selv stået i det, så det ikke noget jeg bare har hørt.

Anmeld

8. november 2010

quar20

vmullepiigen skriver:

præcis. ): det er bare ikke nemt..! jeg ville nødig ende med at stå alene med vores lille baby og så stå i hendes sted.. ):

Præcis..!!

Men ja..!! Min mening og holdning er jo blevet luftet nu - Syntes bare hele situationen er en rigtig møg situation..!!

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

vmullepiigen skriver:

han ved ikke hvorfor han ikke selv kørte en sag oppe for 3 år siden.. men sagden er lige afsluttet eftersom hun satte den igang..

Nå, ok. På den måde

Anmeld

8. november 2010

Nalle

vmullepiigen skriver:

okey? hvorfor har min kæreste så lige været igennem BP ovs? :s hvis loven siger sådan hvorfor ialverden har de så ikke sagt det? :s

Det ved jeg intet om.

Jeg ved bare at jeg har fået det afvide, da jeg var igennem det med min datter.

Har du papir på han har været igennem det da?

Anmeld

8. november 2010

Nalle

okey? hvorfor har min kæreste så lige været igennem BP ovs? :s hvis loven siger sådan hvorfor ialverden har de så ikke sagt det? :s

Det ved jeg intet om.

Og det ikke er noget han bare har holdt skjult for dig, og har ladet være med at betale?

Anmeld

8. november 2010

quar20

Nallz skriver:

Det har de også, for det andet er netop bare for at " provokere " den man gør det imod, de har to år og ikke længere, jeg har selv stået i det, så det ikke noget jeg bare har hørt.

Okay...!! Ja altså jeg kan jo kun sige hvad jeg har hørt - men det lød ihvertfald genkendeligt..!!

Anmeld

8. november 2010

Shibby

quar20 skriver:

ja du må sku undskylde jeg er så ligefrem men debatten er jo for at komme med sine meninger og holdninger..!!

Men tænk sig at du tør få barn med ham når han direkte sidder og fortæller sådan nogle ting til dig når i er igang med projekt baby..!! Altså jeg ville godt nok have mine bange anelser for om han sku blive "bange for at blive far" når du blir gravid også stikke af fordi han ikke kan overskue situationen..!!

Husk at manden er i chok nu. Han reagere i vrede! At han reagere på det her nu betyder ikke at han ikke bliver en god støtte under sin kærestes kommene graviditet,-det betyder heller ikke at han ikke bliver en kanon far. Tværdimod! Han virker pisse følsom og skræmt,ked af det og forvirret! Sådan mærker jeg det udfra hvad TS skriver! Jeg tror 100% på at den mand vil blive en god far!

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

Nallz skriver:

Det ved jeg intet om.

Og det ikke er noget han bare har holdt skjult for dig, og har ladet være med at betale?

nej har han ikke.. vi har været sammen i 2 år og jeg har været opdateret.. først NU har han fået brevet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.