min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

LouiseNielsen

vmullepiigen skriver:

jo nu ved han.. men dengang vidste han det jo ikke fordi han blev afvist!

Nej men hvorfor så han så barnet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

densmukkeline

Shibby skriver:

Kvinder er primært ondskabsfulde satanner..Jeg var en af dem og jeg skammer mig over jeg søgte om alle de penge fra niko-mikkels far. Jeg var så ond at søge fra to mdr før fødsel,under fødsel,til dåben og børnepenge med tilbagevirkene kraft-fik nemlig ikk penge af kommunen.

Det var en kæmpe gæld niko fik, og jeg skammer mig! For JEG var den der tog beslutningen om at få Mikkel. Det var ikke en beslutning vi tog sammen! Jeg overvejer faktisk at kontakte statsforvaltningen for at stoppe betalingen"! Jeg syntes ikke han skal betale til barn han valgte fra! Selvom vi var to til at ha sex,-så var det kun mig der tog den her beslutning..!

ved slet ikke hvad jeg skal sige ): synes det er synd ):

Anmeld

8. november 2010

Shibby

Enig - for så kan han jo selv regne 9 måneder tilbage og komme frem til, at han muligvis kan være far til barnet. Det kan da umuligt komme som en overraskelse her 3 år senere..

Eksempel fra den virkelige verden: Kristina fra de unge mødre,- havde knaldet en sort og en hvid. Hun TROEDE det var den ene,det var det sgu ikke. Så måtte det jo være den anden men det var det ikke! Så var der kun eeen tilbage som hun faktisk ikke havde skænket en tanke,-men der var sgu en 3 mulighed-og den 3 var faren.

At man regner 9 mdr tilbage er sgu ikke en sikkerhed,det er en formodning,men når manden ikke høre fra xen  og han bliver afvist så går han jo nok udfra at han ikke var faren hvilket gør at en sag som det her er et kæmpechok for den her mand der pludselig er far!

Anmeld

8. november 2010

Shibby

vmullepiigen skriver:

ved slet ikke hvad jeg skal sige ): synes det er synd ):

ja! Det syntes jeg også!

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

LouiseNielsen skriver:

Nej men hvorfor så han så barnet??

fordi han først opdagede til barnedåben at han ikke stod nogle steder - og først der valgte han ikke at være en del af det længere. for han havde aldrig noget at skulle ha sagt):

Anmeld

8. november 2010

Missi

Shibby skriver:

Kvinder...! I ligger hele ansvaret over på manden!! Han har ikke kendt til det her barn,der kom en sag for nylig og nu er den afsluttet. Hvis den pige kun havde knaldet EEEEEN mand så havde sagen nok været fremme allerede da barnet var født,men nej nej..Der gik 3 år hvilket for mig at se tyder på at hun har en grund til at have tilbageholdt faderskabsmuligheden.

Det er ikke kun mandens ansvar og det burde ikke kun være kvindens valg om der skal være et barn og betales penge eller ej! Jeg håber der en dag kommer en lovgivning hvor mænd får rettighed til at frasige sig ALT som kvinden-som hvis hun havde valgt barnet fra inden 12 uge. Men det er en helt andet debat som har været oppe og ringe her på baby før!

er så enig. Manden har intet valg lige som moren

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

Shibby skriver:

ja! Det syntes jeg også!

ja meget.. men noget tyder på at han skal betale ligemeget hvad! ): synes det er vildt frækt, for hun skaber en masse problemer hele tiden.. !

Anmeld

8. november 2010

MamaLook

Shibby skriver:

Og jeg svare igen,- uden en blodprøve-hvordan skulle han så vide at det barn var hans?

Han kan vel regne ud, at han kan være far til barnet - og så SELV stille en blodprøve til rådighed, simpelthen INSISTERE på, at han har ret til at vide, om han er far til barnet eller ej.

Anmeld

8. november 2010

Bare mig..

Nu har jeg læst alle 5 sider, og jeg forstår stadig ikke, hvorfor helved han ikke har gjort krav på at se sin søn...? Det bestemmer hun da ikke!

Han har for satan da sat et barn i verden, en lille dreng som ikke har en far, fordi han ikke vil kendes ved ham!!! Hvad sker der helt ærlig oven i hovedet på ham? Jeg har sgu ondt af den lille dreng, det må jeg sige!

Betale, gu skal han da betale!  Grrr..

Nå, men det har jo ikke noget med dig at gøre.. Har bare absolut ingen respekt for din kæreste og synes på ingen måde det er synd for ham.. Var jeg dig, så ville jeg da nok sige han skulle tage sig godt og grundigt sammen.. Tænk hvis han gjorde det mod dit barn!?

Ja måske lidt surt herfra, men bliver på en eller anden måde stødt over fædre der ikke vil have med deres børn at gøre.. Min egen far gjorde det sammen med min bror, og spørg lige om vi var sure på ham da vi fandt ud af det... Min storebror har rigtig svært ved at tilgive ham idag, hvor han er 21 år gammel og min far nu har kontakt til ham (min far og min storebrors mor bor nu igen sammen, og det er svært for min bror nu)

Anmeld

8. november 2010

Shibby

vmullepiigen skriver:

fordi han først opdagede til barnedåben at han ikke stod nogle steder - og først der valgte han ikke at være en del af det længere. for han havde aldrig noget at skulle ha sagt):

SÅ ergo,

Ingen kontakt

Ingen svar

Ingen status

-kun spørgsmål og forvirring som var årsagen til at din kæreste tog afstand. Han gik simpelthen udfra han ikke var faren til barnet ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.