Nu har jeg læst alle 5 sider, og jeg forstår stadig ikke, hvorfor helved han ikke har gjort krav på at se sin søn...? Det bestemmer hun da ikke!
Han har for satan da sat et barn i verden, en lille dreng som ikke har en far, fordi han ikke vil kendes ved ham!!! Hvad sker der helt ærlig oven i hovedet på ham? Jeg har sgu ondt af den lille dreng, det må jeg sige!
Betale, gu skal han da betale!
Grrr..
Nå, men det har jo ikke noget med dig at gøre.. Har bare absolut ingen respekt for din kæreste og synes på ingen måde det er synd for ham.. Var jeg dig, så ville jeg da nok sige han skulle tage sig godt og grundigt sammen.. Tænk hvis han gjorde det mod dit barn!? 
Ja måske lidt surt herfra, men bliver på en eller anden måde stødt over fædre der ikke vil have med deres børn at gøre.. Min egen far gjorde det sammen med min bror, og spørg lige om vi var sure på ham da vi fandt ud af det... Min storebror har rigtig svært ved at tilgive ham idag, hvor han er 21 år gammel og min far nu har kontakt til ham (min far og min storebrors mor bor nu igen sammen, og det er svært for min bror nu)
Anmeld