min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

mullesmith2

Må bare lige skrive... SIKKE EN KÆLLING. Hvordan kan hun forlange noget overhovedet af ham, når han ikke har vidst han var faderen men hun vidste det fra starten. Hun må virkelig være et meget usympatisk og følelseskoldt menneske.... føj siger jeg bare hun skal sku ikke have nogen penge overhovedet. Syntes din kæreste skal lave sin egen opsparring til det her barn han nu engang jo så har, og så skal barnet have pengene når engang det bliver 18 el. 21. Men sådan bliver det nok ikke med det system vi har her i DK. Kan også godt forstå din kæreste ikke vil betale eller have noget med nogen af dem at gøre, men syntes på den anden måde også han skal bløde lidt op og så ligesom lære hans søn at kende og få et forhold til ham så vidt muligt, derfor behøver han jo ikke snakke med hende den dumme x. Men det er jo hans gener og jeg tror da nok på at alle gerne vil være med til at præge deres eget afkom udanset hvordan det er kommet til verden eller med hvem. Det er en sindsygt svær situation håber bare der også bliver tænkt på barnet og at barnet har et behov for at vide hvor det kommer fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

LouiseNielsen

vmullepiigen skriver:

fordi han først opdagede til barnedåben at han ikke stod nogle steder - og først der valgte han ikke at være en del af det længere. for han havde aldrig noget at skulle ha sagt):

Jamen så viste han da vel også at han var faren???

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

michella80 skriver:

Det er sgu synd at han lader vreden over moderen gå ud over barnet. Jeg kan godt forstå han er sur hvis hun har "snydt" ham. Men han har jo også et ansvar selv for at beskytte sig selv og bruge gummi. Og så kan jeg ikke forstå at han ikke vil se sit barn. Dum kælling eller ej, så har han skabt et lille liv der skal vokse op uden sin far. Det synes jeg er synd...

hun er selv skyld i at han ikke længere vil dem.. For hun har kun fået deres søn til at holde på ham og samtidig skabe en masse problemer.. for der har virkelig ikke været andet. hun har virket været strid.. så forstår ham godt.. han har fundet sig i for meget..

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

LouiseNielsen skriver:

Jamen så viste han da vel også at han var faren???

ja først  nu.. sagen er lige afsluttet.. så jo han er faderen ! drengen er 3 år.. så i 3 år har han ikke været helt sikker på om det ku være ham eller ej.. hun har således også haft en del andre ved siden af ham dengang, så han var selvfølgelig i tvivl.. men han vil ikke have noget med dem at gøre for hun snød sig til at blive gravid og han har ikke ønsket sig den søn hun står med idag,

Anmeld

8. november 2010

quar20

I den her sammenhæng efter at have læst samtlige svar tænker jeg slet slet ikke på økonomien..!!

Her tænker jeg på hvor ærgeligt det er at være barn mellem de to der sku forestille at være hans forældre..!!  -  HELT ÆRLIG...!! Moren lyder ikke ligefrem klog - men at faren så ligefrem nægter sig sit ansvar..!! Amen jeg tænker KUN på drengen på 3 år, der sidder der under de omstændigheder..!!

Hvordan og hvorledes med pengene er jeg faktisk SKIDE ligeglad med..!! Men for helved hvor er det altså ærgeligt at "to voksne mennesker" kan te sig sådan..!!

Anmeld

8. november 2010

aarhusmor

Hvor er det synd for barnet!

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

Shibby skriver:

SÅ ergo,

Ingen kontakt

Ingen svar

Ingen status

-kun spørgsmål og forvirring som var årsagen til at din kæreste tog afstand. Han gik simpelthen udfra han ikke var faren til barnet ikke?

han tog afstand fordi hun ikke har været ærlig ovefor ham! hun havde ikke fortalt ham hun var gravid før 4 måned..  og hun vidste godt hun var gravid, for hendes mor ville ha haft hun sku tage en abort da hun var i 8 uge.. men hun ville ha det barn.. ! og hun havde ikke fortalt noget til faderen. han fandt selv ud af det. og hun var været ham utro op til flere gange, og inden hun sku føde smed hun ham væk, og så kunne han godt bruges noget tid efter.. han har aldrig været med til scanningerne eller vælge navnet til barnet.. aldrig fået afklaret om han 100% er faderen  før NU og hun har prøvet ødelægge vores forhold efter han fandt mig ovs!

Anmeld

8. november 2010

Shibby

Mirakelix skriver:

Han kan vel regne ud, at han kan være far til barnet - og så SELV stille en blodprøve til rådighed, simpelthen INSISTERE på, at han har ret til at vide, om han er far til barnet eller ej.

Han vidste at han kunne være far-jaaa. Men hvad hvis han ikk vidste han rent faktisk kunne insistere på en blodprøve?

Jeg har en kammerat som ikke anede en skid om hvilke rettigheder han havde. Jeg måtte ringe til statsamtet (det hed det dengang)  på hans vejne da han var bange for svaret -som kunne bekræfte ham pr brev at han rent faktisk havde et ord at skulle have sagt. Du skulle ha set ham i hovedet da han fik brevet! Hans x kæreste sagde han ikke var far, at han ikke kunne få taget en blodprøve medmindre hun bad om en faderskabssag osv og han troede sgu på hende!

Måske er det her som trådstarterens kæreste er blevet udsat for i stil med det med min kammerat :/

Anmeld

8. november 2010

mullesmith2

quar20 skriver:

I den her sammenhæng efter at have læst samtlige svar tænker jeg slet slet ikke på økonomien..!!

Her tænker jeg på hvor ærgeligt det er at være barn mellem de to der sku forestille at være hans forældre..!!  -  HELT ÆRLIG...!! Moren lyder ikke ligefrem klog - men at faren så ligefrem nægter sig sit ansvar..!! Amen jeg tænker KUN på drengen på 3 år, der sidder der under de omstændigheder..!!

Hvordan og hvorledes med pengene er jeg faktisk SKIDE ligeglad med..!! Men for helved hvor er det altså ærgeligt at "to voksne mennesker" kan te sig sådan..!!

Syntes mest moderens opførsel er uansvarlig... forstår godt faderens... men håber han bløder op med tiden og ligesom gerne vil hans søn.

Anmeld

8. november 2010

Svei

Jeg synes slet ikke det på nogen måde det er slemt at din kæreste ikke vil se sin søn, han har ikke valgt at få et barn og det barn står trods alt meget bedre end alle de mødre der ikke kan finde en mand at få barn med og så bare får med en donor...din x er donor for et barn og vel ikke andet, præcis som hvis han havde afleveret sæd på en klinik. Fordelen for det barn her er at det faktisk har en chance for at opsøge sin far en dag og se ham....men barnet lider da ikke mere end så mange andre børn der vokser op uden en far....måske ville det endda være bedre for mange børn kun at leve med og have kontakt til en forælder, men det er jo en anden historie.

Forstår godt han er frustreret, men reglerne er desværre som de er...han må glædes over han kan trække det fra...så det er ikke så meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.