min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.253 visninger
194 svar
0 synes godt om
8. november 2010

densmukkeline

det er sådan at min kæreste lige har været igennem en fadertest skab .. & prøverne har vist han er faderen til hans x-kærestes søn. det er hele 3 år siden hun fik sin dreng og først nu har hun kørt en sag oppe..  kan han tage det i retten hvor han kan slippe for at betale børnepenge?? det eneste sammen hver han har haft med barnet var hvor han lige var kommet til verden..  min kæreste ønsker ingen kontakt til hverken hende eller barnet da hun tog ham ved næsen.. kan man stille noget op????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

man skal hvis betale børnepenge jeg har en søn med en som heller ikk vil sin søn noget! og han skal betale. hvors sag er føst lige kommet i orden og han er kommet til og betale fra min søn kom til verden og til nu og så videre så tror ikk han slipper din kæreste

Anmeld

8. november 2010

Valle81

vmullepiigen skriver:

det er sådan at min kæreste lige har været igennem en fadertest skab .. & prøverne har vist han er faderen til hans x-kærestes søn. det er hele 3 år siden hun fik sin dreng og først nu har hun kørt en sag oppe..  kan han tage det i retten hvor han kan slippe for at betale børnepenge?? det eneste sammen hver han har haft med barnet var hvor han lige var kommet til verden..  min kæreste ønsker ingen kontakt til hverken hende eller barnet da hun tog ham ved næsen.. kan man stille noget op????

Nej der er ikke noget at gøre, han skal betale uanset hvad.

Han er far det er det der tæller uanset om han ser barnet eller ej.

Anmeld

8. november 2010

LouiseNielsen

Har hun så ik fået penge fra din kæreste i de 3 år?

Tror nu egentlig at han bare skal betalt ved kasse1.. Han er barnets far, og loven siger at så skal han betale.....

Bliver så ked af det når jeg læser om en far som ikke vil have noget med brnet at gøre, fordi han er sur på moren.... Har selv en søn som ikke ser hans far fordi faren er sur på mig....

Heldigvis har jeg jo så min nye mand som er far for Nicklas....

Men jeg kan desværre ikke have ondt af din kæreste, og mener at han bare skal punge ud....

Anmeld

8. november 2010

Barbamama

Selvfølgelig skal han betale. Han har været med til at sætte et barn i verden. Det ansvar må han tage.

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

E&C! skriver:

man skal hvis betale børnepenge jeg har en søn med en som heller ikk vil sin søn noget! og han skal betale. hvors sag er føst lige kommet i orden og han er kommet til og betale fra min søn kom til verden og til nu og så videre så tror ikk han slipper din kæreste

tror du han kan riskikere betale hele 3 år på en gang?? hvor meget betaler din x?

Anmeld

8. november 2010

Barbamama

LouiseNielsen skriver:

Har hun så ik fået penge fra din kæreste i de 3 år?

Tror nu egentlig at han bare skal betalt ved kasse1.. Han er barnets far, og loven siger at så skal han betale.....

Bliver så ked af det når jeg læser om en far som ikke vil have noget med brnet at gøre, fordi han er sur på moren.... Har selv en søn som ikke ser hans far fordi faren er sur på mig....

Heldigvis har jeg jo så min nye mand som er far for Nicklas....

Men jeg kan desværre ikke have ondt af din kæreste, og mener at han bare skal punge ud....

Lige nøjagtig!

Anmeld

8. november 2010

LouiseNielsen

Men har din kæreste ikke betalt noget til barnet siden fødslen og til nu. Så vil han blive opkrævet de penge, som kommunen formentlig har lagt ud for siden fødslen.... Sådan var det i hvert fald med min søns far, da sagen gik iorden.

Anmeld

8. november 2010

Valle81

vmullepiigen skriver:

Og ja, glemte lige at skrive, at hvis han ikek har betalt ind til nu så kommer han til at betale fra barnet blev født.

Rundt regnet er det 3 år af 12 mdr

Det er 36 måneder af ca 1000 kroner pr måned, så en regning på omkring 36000-40000.

Der er desværre ingen vej uden om..........

Christina

Anmeld

8. november 2010

Valle81

vmullepiigen skriver:

tror du han kan riskikere betale hele 3 år på en gang?? hvor meget betaler din x?

Han kan nok godt lave en afdragsordning med kommunen, så firkantede er de nok heller ikke:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.