min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

LouiseNielsen

vmullepiigen skriver:

han siger han ikke gider stå til rådighed, når hun har taget røven på ham. & jeg kan ikke tale ham til fornuft for hun blir så irriteret):

Jamen drengen kan da slet ikke gøre for det hele er end sådan her, han bedte jo ikke om at blive til...

Og den dag han står og vil se hans far så er han også gammel nok til at moren og faren ikke behøver have nogen form for samarbejde....

Eeeej jeg fatter ham bare slet ikke.... Håber den lille dreng vælger at tænke. Fucj min far, for han fortjener mig sku heller ikke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

densmukkeline

quar20 skriver:

HVAD?!!... Vil han be sin egen søn om at vende snuden om og gå..?

Mener jeg sku ha læst at i er gået igang med projekt baby eller er det bare mig der er galt på den?!!..

Den her situation må da være en øjenåbner for dig?

ja vi er igang med vores eget.. men det først Nu her alt det her er opstået ):med BP ovs.. ):

Anmeld

8. november 2010

Thalia

vmullepiigen skriver:

han*

Nu har jeg kun lige skimmet tråden, men ærligt så er min umiddelbare tanke at det er utroligt modigt at du tør være sammen med sådan en fyr.

Personligt er jeg ude af stand til at respektere forældre der kan fravælge børn på den måde. Altså det kan godt være han ikke ønskede et barn, men medmindre ex'en voldtog ham med henblik på graviditet, så har han jo altså selv valgt at dyrke sex og dermed risikere at blive far.

Og hvis han kan fravælge det barn han har med ex'en så kan han vel også fravælge børn i får sammen fx... Altså hvis nu jeres forhold går skidt.

Men stakkels barn altså

Anmeld

8. november 2010

Bare mig..

quar20 skriver:

..

Syntes man tit lægger vægt på pengene, eller på mor og far.. Altså helt ærlig kan blive SÅ rasende hvis man høre eller ser et program om kampen for børnene..!!

Det er da børnene man skal tænke på..!!

Jeg kan ikke blive mere enig.. Og det er jo som du selv skrive pisse ligegyldigt om det er moderen eller faderen..

Jeg mener bestemt også moderen er en møgkælling!! - Ja du læste rigtigt.. Det mener jeg..

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

quar20 skriver:

Om det er mor eller far der ikke står ved ansvaret for barnet er vel ligegyldigt?..

Altså for mig er barnets velvære det vigtigste..!!

Lige præcis! Min datter har heller ike set sin far i 2 mdr. nu, selvom han ellers har været med hele vejen ved fødslen, efterfølgende på hospitalet, da vi var indlagt ind til for 3 mdr. siden. Det er mig ubegribeligt, hvad der får mænd til at vælge fra på den måde Især når de allerede har været en del af deres barns liv...

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

Baagøe skriver:

Ok. Jeg synes klart, du skal ovetale din kæreste til at se sin søn. Tænk hvis han en dag gør det samme mod jeres barn!?

ja det rigtigt. ): den havde jeg ikke tænkt over :O

Anmeld

8. november 2010

quar20

Jbk skriver:

Men nu har ham her jo faktisk ikke valgt at få det barn her.....jeg tror på det er bedre at leve uden en far hvis han selvfølgelig ikke har været der og så forsvinder...den her fyr har bare været donor og barnet lider ikke mere eller mindre end andre donorbørn...jeg tror faktisk forældre med børn der skal deles med dem og som oplever splid og dårlig stemning, mange skift osv lider langt mere...jeg synes det er helt fair i den her sammenhæng at sige man ikke vil barnet,...og også over for barnet..det her barn har levet 3 år uden, skulle far så pludselig lege far, for barnets skyld eller egen eller hvem skulle få glæde af det..barnet har navnet på far og ønsker barnet det kan han opsøge sin far en dag...men der er da ingen grund til at mene at barnet savvner en far i hverdagen, en far der aldrig har været der...

Nej men nu mener jeg jo der er forskel på at få hjælp til en graviditet også et kærestepar som så blir gravide..!! Om man så går fra hinanden eller holder det skjult for hinanden er ikke noget vi kan blande os i..!!

SELVOM han ikke ville have et barn med hende, eller på det tidspunkt - burde man så ikke stå ved at man nu har fået vedkendt at man er far til et barn i verdenen, også betale hvad der så måtte betales..!!?

Syntes også man burde se lidt længere frem end ens egen snude og lade vær med at komme med sådan nogle latterlige kommentarer med at smække døren i hvis drengen kommer om 15 år og vil spørger til sin far?..  Sku man ikke lige tænke over tingene først FØR der blir sagt sådan nogle ting..!! Det mener jeg...!

Jeg syntes det er smask ærgeligt at de to mennesker som burde være ansvarlige voksne overfor det her barn har en krig imellem sig - for det kan barnet altså mærke på moderen som han bor hos..! Ikke at det måske lige gælder den bio. far men at hun kæmper med noget..!! Det går da også ud over barnet helt ekstremt..!!

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

Thalia skriver:

Nu har jeg kun lige skimmet tråden, men ærligt så er min umiddelbare tanke at det er utroligt modigt at du tør være sammen med sådan en fyr.

Personligt er jeg ude af stand til at respektere forældre der kan fravælge børn på den måde. Altså det kan godt være han ikke ønskede et barn, men medmindre ex'en voldtog ham med henblik på graviditet, så har han jo altså selv valgt at dyrke sex og dermed risikere at blive far.

Og hvis han kan fravælge det barn han har med ex'en så kan han vel også fravælge børn i får sammen fx... Altså hvis nu jeres forhold går skidt.

Men stakkels barn altså

jeg kan godt se  det .. ): gider heller ikke rigtig blande mig i hans fortid.. men altså det påvirker mig jo );

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

bagger26 skriver:

Hold da op en udtalelse, ikke lige en person jeg ville ønske at få børn med.. Puha...

nej );? men jeg vil heller ikke rigtig blande mig for meget i det ): det jo ikke min skyld.. og jeg stoler på ham og esker ham.. jeg har været ham tro hele vejen igennem og tænker det ikke sker for mig:s

Anmeld

8. november 2010

Shibby

Jbk skriver:

Men nu har ham her jo faktisk ikke valgt at få det barn her.....jeg tror på det er bedre at leve uden en far hvis han selvfølgelig ikke har været der og så forsvinder...den her fyr har bare været donor og barnet lider ikke mere eller mindre end andre donorbørn...jeg tror faktisk forældre med børn der skal deles med dem og som oplever splid og dårlig stemning, mange skift osv lider langt mere...jeg synes det er helt fair i den her sammenhæng at sige man ikke vil barnet,...og også over for barnet..det her barn har levet 3 år uden, skulle far så pludselig lege far, for barnets skyld eller egen eller hvem skulle få glæde af det..barnet har navnet på far og ønsker barnet det kan han opsøge sin far en dag...men der er da ingen grund til at mene at barnet savvner en far i hverdagen, en far der aldrig har været der...

Kanon skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.