Jbk skriver:
Men nu har ham her jo faktisk ikke valgt at få det barn her.....jeg tror på det er bedre at leve uden en far hvis han selvfølgelig ikke har været der og så forsvinder...den her fyr har bare været donor og barnet lider ikke mere eller mindre end andre donorbørn...jeg tror faktisk forældre med børn der skal deles med dem og som oplever splid og dårlig stemning, mange skift osv lider langt mere...jeg synes det er helt fair i den her sammenhæng at sige man ikke vil barnet,...og også over for barnet..det her barn har levet 3 år uden, skulle far så pludselig lege far, for barnets skyld eller egen eller hvem skulle få glæde af det..barnet har navnet på far og ønsker barnet det kan han opsøge sin far en dag...men der er da ingen grund til at mene at barnet savvner en far i hverdagen, en far der aldrig har været der...
Nej men nu mener jeg jo der er forskel på at få hjælp til en graviditet også et kærestepar som så blir gravide..!! Om man så går fra hinanden eller holder det skjult for hinanden er ikke noget vi kan blande os i..!!
SELVOM han ikke ville have et barn med hende, eller på det tidspunkt - burde man så ikke stå ved at man nu har fået vedkendt at man er far til et barn i verdenen, også betale hvad der så måtte betales..!!?
Syntes også man burde se lidt længere frem end ens egen snude og lade vær med at komme med sådan nogle latterlige kommentarer med at smække døren i hvis drengen kommer om 15 år og vil spørger til sin far?.. Sku man ikke lige tænke over tingene først FØR der blir sagt sådan nogle ting..!! Det mener jeg...!
Jeg syntes det er smask ærgeligt at de to mennesker som burde være ansvarlige voksne overfor det her barn har en krig imellem sig - for det kan barnet altså mærke på moderen som han bor hos..! Ikke at det måske lige gælder den bio. far men at hun kæmper med noget..!! Det går da også ud over barnet helt ekstremt..!!
Anmeld