min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

heaven

LouiseNielsen skriver:

Gør de nemlig lige præcis.... Ved jeg de i hvert fald var nød til at gøre ved Nicklas far, fordi han nægtede at betale....

mente det nok...

Jannie - der har ondt af børnene i disse situationer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Vial

Hvis jeg var ham ville jeg da have noget for alle de penge: EN SØN!

Han skal da bare komme ind i kampen og få et forhold til den dreng. Måske heller ikke noget der pynter på jeres babyplaner, at kommunen kan notere sig, at han ikke gider sit første barn. Bare en tanke.

Anmeld

8. november 2010

Malthes mor

Betaler han ikke de børnepenge han skal til sit barn, så betaler kommunen for ham...Men men men det er ikke gratis. Han får bare en kæmpe gæld til det offentlige! Så han må bare igang med at spare sammen, så han betale sit bidrag til det barn.

Anmeld

8. november 2010

Shibby

Når det er 3 år siden så mener jeg ikke hun kan kræve penge fra før fødslen,under fødslen,til dåben + den månedtlige ydelse fra dengang og til nu! Jeg er ret sikker på at det blir fra den dag det blev påvist han var far. 36.000 kr..Lad os bare runde det op til 40.000 kr han skal betale for et barn han ikk vidste eksisterede før nu! Hvor sgu han vide fra han var blevet far når der først kom en sag så mange år efter!!!!!

Gu er det synd for manden! Mænd får ikke valget om de vil være fædre og betale penge eller ej som kvinder gør. Mændene der ikke ønsker barnet eller var uvidne om barnet bliver tvunget til betaling af moderen til barnet og systemet. Satme unfair i visse tilfælde.. ! Og i det her tilfælde håber jeg at statsforvaltningen & en dommer nøjes med at lade ham betale fra dags dato faderskabet blev konstateret!

Jeg har et barn jeg ikke ser som jeg ikke betaler til! Kommunen betaler for mig,-min gæld ryger til skat. 

Anmeld

8. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

i de 3år han ikke har vidst noget hat kommunen betalt også kan han afdrage dem nu...

Anmeld

8. november 2010

Steph_Laurits

Og den med om han kan sige han er blevet taget ved næsen og så slippe på den måde, den holder jo ikke - så gjorde alle det jo bare!

Som en anden så rigtigt skriver, han har selv stukket den op i hende og ved hvad der kan ske!
Selvom nogen mænd nok har den idé om at det er pigernes ansvar at beskytte sig, så er det jo helt hen i vejret. Det er mindst ligeså meget mandens ansvar!
Kan man have sex og syntes det er skægt uden at beskytte sig som fyr, så må man tage konsekvensen derefter.

Så der er ingen vej udenom - at betale!

Anmeld

8. november 2010

Shibby

Kvinder...! I ligger hele ansvaret over på manden!! Han har ikke kendt til det her barn,der kom en sag for nylig og nu er den afsluttet. Hvis den pige kun havde knaldet EEEEEN mand så havde sagen nok været fremme allerede da barnet var født,men nej nej..Der gik 3 år hvilket for mig at se tyder på at hun har en grund til at have tilbageholdt faderskabsmuligheden.

Det er ikke kun mandens ansvar og det burde ikke kun være kvindens valg om der skal være et barn og betales penge eller ej! Jeg håber der en dag kommer en lovgivning hvor mænd får rettighed til at frasige sig ALT som kvinden-som hvis hun havde valgt barnet fra inden 12 uge. Men det er en helt andet debat som har været oppe og ringe her på baby før!

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

LouiseNielsen skriver:

Gør de nemlig lige præcis.... Ved jeg de i hvert fald var nød til at gøre ved Nicklas far, fordi han nægtede at betale....

okey tak for svaret.. så blev vi begge det klogere..

Anmeld

8. november 2010

Steph_Laurits

Shibby skriver:

Når det er 3 år siden så mener jeg ikke hun kan kræve penge fra før fødslen,under fødslen,til dåben + den månedtlige ydelse fra dengang og til nu! Jeg er ret sikker på at det blir fra den dag det blev påvist han var far. 36.000 kr..Lad os bare runde det op til 40.000 kr han skal betale for et barn han ikk vidste eksisterede før nu! Hvor sgu han vide fra han var blevet far når der først kom en sag så mange år efter!!!!!

Gu er det synd for manden! Mænd får ikke valget om de vil være fædre og betale penge eller ej som kvinder gør. Mændene der ikke ønsker barnet eller var uvidne om barnet bliver tvunget til betaling af moderen til barnet og systemet. Satme unfair i visse tilfælde.. ! Og i det her tilfælde håber jeg at statsforvaltningen & en dommer nøjes med at lade ham betale fra dags dato faderskabet blev konstateret!

Jeg har et barn jeg ikke ser som jeg ikke betaler til! Kommunen betaler for mig,-min gæld ryger til skat. 

Hun skrev at han så sønnen efter fødslen, så han har jo kendt til barnet!

Anmeld

8. november 2010

Shibby

StephanieJ skriver:

Hun skrev at han så sønnen efter fødslen, så han har jo kendt til barnet!

Hvor skulle han vide fra at det barn var hans???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.