min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

heaven

vmullepiigen skriver:

han siger han nægter betale hende, da hun tog røven på ham og sagde hun var på p-piller. & han aldrig har villet ha noget at gøre med barnet.. men jeg tror heller ikke han kan slippe, tror også han simpelt og enkelt skal betale..

det kan han ikke nægte - mener at have hørt at kommunen i disse tilfælde bare trækker det af hans løn, inden den bliver udbetalt.... hvor er det egentlig en sørgelig historie - mon han kommer på andre tanker, når dampen er gået lidt af?? Barnet har jo ligesom ikke gjort noget, kan man sige...

håber i finder ud af det.....

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

LouiseNielsen

vmullepiigen skriver:

okey .. (: så der er slet ingen vej udenom? han blev jo taget ved næsen eller er systemet ligeglad med det?

Det er systemet fuldstændig ligeglade med, det kan enhver jo i principppet komme og sige....

Jeg tror han vil blive opkrævet børnepenge helt tilbage til barnets fødsel. Og ja det bliver noget af en sjat....

Anmeld

8. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

vmullepiigen skriver:

ja det er rigtig svært det hele .. jeg snakker fint med hende jeg arbejder sammen med hende. Men han siger det kun er kr. & øre hun er ude efter ):

er ked af og sige jeg ikk har ondt af ham og syns han skal tag sig sammen min søn ser ikk selv sin far fordi hans far og miig ikk kan sammen!! og jeg er så gal over det,, det er sgu ikk min søns skyld! lille uskyldigt mennske!

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

LouiseNielsen skriver:

Kan han ikke nægte....

Og gør han det, så går kommunen simpelthen bare ind og trækker dem selv hos ham.... Der er intet at gøre!

Og han skal jo lige huske at selvom hun siger hun er på p-piller, så han han stadig et ansvar.... Han har selv stukket værktøjet op i hende, og det ved alle jo altså at man kan blive gravid af, med eller uden p-piller.....

helt enig. kunne ikke forklares mere rigtigt!!

Anmeld

8. november 2010

LouiseNielsen

heaven skriver:

det kan han ikke nægte - mener at have hørt at kommunen i disse tilfælde bare trækker det af hans løn, inden den bliver udbetalt.... hvor er det egentlig en sørgelig historie - mon han kommer på andre tanker, når dampen er gået lidt af?? Barnet har jo ligesom ikke gjort noget, kan man sige...

håber i finder ud af det.....

Jannie

Gør de nemlig lige præcis.... Ved jeg de i hvert fald var nød til at gøre ved Nicklas far, fordi han nægtede at betale....

Anmeld

8. november 2010

Mi

vmullepiigen skriver:

det er sådan at min kæreste lige har været igennem en fadertest skab .. & prøverne har vist han er faderen til hans x-kærestes søn. det er hele 3 år siden hun fik sin dreng og først nu har hun kørt en sag oppe..  kan han tage det i retten hvor han kan slippe for at betale børnepenge?? det eneste sammen hver han har haft med barnet var hvor han lige var kommet til verden..  min kæreste ønsker ingen kontakt til hverken hende eller barnet da hun tog ham ved næsen.. kan man stille noget op????

Tænk at din kæreste ikke vil se sit eget barn. Det kan jeg bare slet ikke forstå og syntes egentlig at det er meget egoistisk. Han har jo åbentbart kendt til barnets eksistens, siden har har set ham lidt som spæd. Hvor er det synd for barnet.

Selvfølgelig skal din mand betale. Statsamtet afgører hvor meget. Om han skal betale med tilbagevirkende kraft ved jeg ikke. Men de næste 15 år skal han betale, det ligger fast.

Marianne

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

E&C! skriver:

er ked af og sige jeg ikk har ondt af ham og syns han skal tag sig sammen min søn ser ikk selv sin far fordi hans far og miig ikk kan sammen!! og jeg er så gal over det,, det er sgu ikk min søns skyld! lille uskyldigt mennske!

jeg kan godt se det .. ): det er ikke fair.. ): har prøvet tale med ham om det, men han vil ikke snakke om det.. /;

Anmeld

8. november 2010

Barbamama

vmullepiigen skriver:

han siger han nægter betale hende, da hun tog røven på ham og sagde hun var på p-piller. & han aldrig har villet ha noget at gøre med barnet.. men jeg tror heller ikke han kan slippe, tror også han simpelt og enkelt skal betale..

Det er sgu synd at han lader vreden over moderen gå ud over barnet. Jeg kan godt forstå han er sur hvis hun har "snydt" ham. Men han har jo også et ansvar selv for at beskytte sig selv og bruge gummi. Og så kan jeg ikke forstå at han ikke vil se sit barn. Dum kælling eller ej, så har han skabt et lille liv der skal vokse op uden sin far. Det synes jeg er synd...

Anmeld

8. november 2010

Moar'en

vmullepiigen skriver:

Han er jo ikke taget mere ved næsen end han bare kunne ha brugt kondom. Man kan jo ikke 100% ligge den over på andre at man ikke har tænkt sig om. Det er selvfølgelig skide irreterende for han har selvfølgelig stolet på hende, men han kunne ha' beskyttet sig. Synes det ville være forkert hvis man bare kunne ligge det økonomiske ansvar fra sig, for så er det jo os andre der skal betale for at han fik fedtet bøhmanden.

Anmeld

8. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

vmullepiigen skriver:

jeg kan godt se det .. ): det er ikke fair.. ): har prøvet tale med ham om det, men han vil ikke snakke om det.. /;

syns det er søvligt når mænd vælger det,, nu har jeg min kæreste som er der for ham og jeg kan bare se hvor meget min søn nyder en mand hvis du forstår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.