vmullepiigen skriver:
tingene er først lige blevet sat igang og afsluttet igår..!
jeg tænker bare. hvis han var der da barnet blev født, og var kæreste med denne mor på det tidspunkt, så vilel det jo det være naturligt at tro det var ens barn..
det må de da har snakket om..
hvis de ik var sammen den gang og hun ikke har sagt nogen som helst om han kunne være faren eller var sikker på det er ham.. og først nu efter 3 år laver en faderskabs sag.
så synes jeg sgu ik det fair han skal betale for de 3 år han ikke har vidste han har haft et barn.. kan godt være han vidste hun var bevet mor men hvis man ikke ved eller har fået noget af vide hvor pokker skulle man så vide det og hvis man ik ved noget ja så kan man jo ik tage ansvar omkring det
synes det heeeelt fair at man skal betale hvis man er faren og det er bevist at det er ham men de 3 år han ikke har vidste eller anet at han havde et bafrn et sted det ville jeg jo mene er morens manglende info til farens skyld.. man venter sgu da ik 3 år fra ens barn er født.
har man ik også pligt som mor til at oplyse hvem faren er HVIS man ved det?? og har faren ik også ret og pligt til at vide at han er faren??
kender ik regleren men alt andet virker sgu ik normalt.
Anmeld