min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Pige2009

quar20 skriver:

Ej det er sku da uhyggeligt at man kan være så tøsedrengs agtigt..!! Håber inderligt han får taget sig sammen så prinsessen både kan have en mor og far..!!

Ja, men jeg tvivler. Vi har jo et temmelig kompliceret trekantsdrama kørende, som er lige til et filmmanuskript

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Frk. Himmelblå

quar20 skriver:

I den her sammenhæng efter at have læst samtlige svar tænker jeg slet slet ikke på økonomien..!!

Her tænker jeg på hvor ærgeligt det er at være barn mellem de to der sku forestille at være hans forældre..!!  -  HELT ÆRLIG...!! Moren lyder ikke ligefrem klog - men at faren så ligefrem nægter sig sit ansvar..!! Amen jeg tænker KUN på drengen på 3 år, der sidder der under de omstændigheder..!!

Hvordan og hvorledes med pengene er jeg faktisk SKIDE ligeglad med..!! Men for helved hvor er det altså ærgeligt at "to voksne mennesker" kan te sig sådan..!!

HØRT!

Anmeld

8. november 2010

Kamilla-m

vmullepiigen skriver:

han siger han ikke gider stå til rådighed, når hun har taget røven på ham. & jeg kan ikke tale ham til fornuft for hun blir så irriteret):

man kan altså godt blive gravid på p-piller. s;

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

MortilMogL skriver:

man kan altså godt blive gravid på p-piller. s;

ja det ved jeg godt.. men hun tog dem slet ikke..

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nu har jeg læst alle 5 sider, og jeg forstår stadig ikke, hvorfor helved han ikke har gjort krav på at se sin søn...? Det bestemmer hun da ikke!

Han har for satan da sat et barn i verden, en lille dreng som ikke har en far, fordi han ikke vil kendes ved ham!!! Hvad sker der helt ærlig oven i hovedet på ham? Jeg har sgu ondt af den lille dreng, det må jeg sige!

Betale, gu skal han da betale!  Grrr..

Nå, men det har jo ikke noget med dig at gøre.. Har bare absolut ingen respekt for din kæreste og synes på ingen måde det er synd for ham.. Var jeg dig, så ville jeg da nok sige han skulle tage sig godt og grundigt sammen.. Tænk hvis han gjorde det mod dit barn!?

Ja måske lidt surt herfra, men bliver på en eller anden måde stødt over fædre der ikke vil have med deres børn at gøre.. Min egen far gjorde det sammen med min bror, og spørg lige om vi var sure på ham da vi fandt ud af det... Min storebror har rigtig svært ved at tilgive ham idag, hvor han er 21 år gammel og min far nu har kontakt til ham (min far og min storebrors mor bor nu igen sammen, og det er svært for min bror nu)

Helt enig!!!! Det er fandme da en lam undskyldning at han ikke vidste om han var far Come on!

Anmeld

8. november 2010

karina pigen

vmullepiigen skriver:

det er sådan at min kæreste lige har været igennem en fadertest skab .. & prøverne har vist han er faderen til hans x-kærestes søn. det er hele 3 år siden hun fik sin dreng og først nu har hun kørt en sag oppe..  kan han tage det i retten hvor han kan slippe for at betale børnepenge?? det eneste sammen hver han har haft med barnet var hvor han lige var kommet til verden..  min kæreste ønsker ingen kontakt til hverken hende eller barnet da hun tog ham ved næsen.. kan man stille noget op????

vidste han da barnet blev født at det var hans??

eller har der været tvivl og så har hun først sat tingene igang nu??

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

karina pigen skriver:

vidste han da barnet blev født at det var hans??

eller har der været tvivl og så har hun først sat tingene igang nu??

tingene er først lige blevet sat igang og afsluttet igår..!

Anmeld

8. november 2010

Kamilla-m

vmullepiigen skriver:

ja det ved jeg godt.. men hun tog dem slet ikke..

det ved i da egentlig ikke noget om, det er da kun hende selv der ved det?s;

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

MortilMogL skriver:

det ved i da egentlig ikke noget om, det er da kun hende selv der ved det?s;

det indrømmede hun jo ..

Anmeld

8. november 2010

karina pigen

vmullepiigen skriver:

tingene er først lige blevet sat igang og afsluttet igår..!

jeg tænker bare. hvis han var der da barnet blev født, og var kæreste med denne mor på det tidspunkt, så vilel det jo det være naturligt at tro det var ens barn..

det må de da har snakket om..

hvis de ik var sammen den gang og hun ikke har sagt nogen som helst om han kunne være faren eller var sikker på det er ham.. og først nu efter 3 år laver en faderskabs sag.

så synes jeg sgu ik det fair han skal betale for de 3 år han ikke har vidste han har haft et barn.. kan godt være han vidste hun var bevet mor men hvis man ikke ved eller har fået noget af vide hvor pokker skulle man så vide det og hvis man ik ved noget ja så kan man jo ik tage ansvar omkring det

synes det heeeelt fair at man skal betale hvis man er faren og det er bevist at det er ham men de 3 år han ikke har vidste eller anet at han havde et bafrn et sted det ville jeg jo mene er morens manglende info til farens skyld.. man venter sgu da ik 3 år fra ens barn er født.

har man ik også pligt som mor til at oplyse hvem faren er HVIS man ved det?? og har faren ik også ret og pligt til at vide at han er faren??

kender ik regleren men alt andet virker sgu ik normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.