min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

LouiseNielsen

Hvem har stået som far indtil nu, for hun har jo pligt til at oplyse omkring det......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Missi

LouiseNielsen skriver:

Hvem har stået som far indtil nu, for hun har jo pligt til at oplyse omkring det......

faren kan godt stå om ukendt... gør min egen far...

Anmeld

8. november 2010

LouiseNielsen

Missi skriver:

faren kan godt stå om ukendt... gør min egen far...

Jo, men så vil hun jo få dagsbøder osv osv, og amtet går ikke bare sådan lige med til man bare skriver faren på som ukendt....

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

LouiseNielsen skriver:

det ved vi ikke noget om.. min kæreste vil bare ikke ernakende det og tager det óp i retten selvom sagen er afklaret, så vil han ikke ernakende sig som far

Anmeld

8. november 2010

LouiseNielsen

vmullepiigen skriver:

det ved vi ikke noget om.. min kæreste vil bare ikke ernakende det og tager det óp i retten selvom sagen er afklaret, så vil han ikke ernakende sig som far

Jamen viser blodprøven at han er far, så dømmer retten ham bare til far hvis han ik vil anerkende det...

Anmeld

8. november 2010

Missi

LouiseNielsen skriver:

Jo, men så vil hun jo få dagsbøder osv osv, og amtet går ikke bare sådan lige med til man bare skriver faren på som ukendt....

Jamen hvis hun har haft forskellige mænd ind de sidste 3 år som mulige fædre ( de er altså ikke de hurtigste til at afklare sådan nogen sager) jamen så behøves hun ikke at bestemme hvem der skal stå som far, FØR en af blodprøverne viser hvem det er.!

Som en af de andre tøser skriver så tager de ikke sager op om faderskab efter barnet er fyldt 2 år. og derefter kommer der så til at stå ukendt.

Anmeld

8. november 2010

camsko88

Missi skriver:

Jamen hvis hun har haft forskellige mænd ind de sidste 3 år som mulige fædre ( de er altså ikke de hurtigste til at afklare sådan nogen sager) jamen så behøves hun ikke at bestemme hvem der skal stå som far, FØR en af blodprøverne viser hvem det er.!

Som en af de andre tøser skriver så tager de ikke sager op om faderskab efter barnet er fyldt 2 år. og derefter kommer der så til at stå ukendt.

Betale skal han, min kæreste betaler idag af til kommunen ( han ville gerne betale men gik uden job i lang tid og der betalte kommunen for ham) heldigvis vil han gerne se begge hans piger

Jeg tænker bare om du ikke er bange for at ende i samme situation? at han vender dig og jeres barn ( kan læse i har gang i projekt baby) ryggen? så du ender med at stå alene?

Anmeld

8. november 2010

Malthes mor

Shibby skriver:

Kvinder er primært ondskabsfulde satanner..Jeg var en af dem og jeg skammer mig over jeg søgte om alle de penge fra niko-mikkels far. Jeg var så ond at søge fra to mdr før fødsel,under fødsel,til dåben og børnepenge med tilbagevirkene kraft-fik nemlig ikk penge af kommunen.

Det var en kæmpe gæld niko fik, og jeg skammer mig! For JEG var den der tog beslutningen om at få Mikkel. Det var ikke en beslutning vi tog sammen! Jeg overvejer faktisk at kontakte statsforvaltningen for at stoppe betalingen"! Jeg syntes ikke han skal betale til barn han valgte fra! Selvom vi var to til at ha sex,-så var det kun mig der tog den her beslutning..!

Hvorfor overvejer du det kun????????

Anmeld

8. november 2010

Pena

vmullepiigen skriver:

okey .. (: så der er slet ingen vej udenom? han blev jo taget ved næsen eller er systemet ligeglad med det?

Det er mandens eget ansvar at beskytte sig mod graviditet. Så vil man ingen børn have, må man på med gummiet, for at sikre sig bedst muligt.

Anmeld

8. november 2010

propogberta

Shibby skriver:

Kvinder er primært ondskabsfulde satanner..Jeg var en af dem og jeg skammer mig over jeg søgte om alle de penge fra niko-mikkels far. Jeg var så ond at søge fra to mdr før fødsel,under fødsel,til dåben og børnepenge med tilbagevirkene kraft-fik nemlig ikk penge af kommunen.

Det var en kæmpe gæld niko fik, og jeg skammer mig! For JEG var den der tog beslutningen om at få Mikkel. Det var ikke en beslutning vi tog sammen! Jeg overvejer faktisk at kontakte statsforvaltningen for at stoppe betalingen"! Jeg syntes ikke han skal betale til barn han valgte fra! Selvom vi var to til at ha sex,-så var det kun mig der tog den her beslutning..!

Vil bare sige at det syns jeg sq er en meget flot beslutning at ta hvis du gør det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.