Tark ^^
Jeg er stadig kun ved overvejelsen da det er fornylig at jeg er begyndt at tænke i de her baner.
-Syntes bare stadig at manden burde få et valg for NEj det har han sgu ikk hvis kvinden vælger barnet! Vil du ha det her barn og betale oven i hatten selvom du betaler for hjemlige udgifter og transport eller vil du "bare" betale 1170 pr måned som evig reminder om det knald du fortryder bittert? Valget er dit..
Wee..Fede muligheder. Kvinden er lige så dum og tankeløs som manden hvis hun lader ham sprøjte uden beskyttelse. Sex har en konsekevns,det gælder sgu for begge parter men sjovt nok er det altid manden der ender som svinet 
Kvinden kan i det mindste vælge det hele fra hvis det ikke lige passer hende at blive mor eller hun ikk føler hun er klar,magter det eller slet ikke kan se sigselv som mor eller frygter økonomisk sammenstyrtning og et kollaps i livet. Det kan kvinden frigøre sig fra hvis hun har lyst eller føler for det. Kvinden gør hvad der er det rigtige for hende,- de færreste giver manden en reel chance. Han får bare kastet den her i krydderen: " Du skulle ha holdt p***** i bukserne kammerat".. Flot..Men hvad med kvinden.. Hun tænkte sgu lige så meget med f***** som manden tænkte med p*****..!!! Begge parter burde få muligheden for at frasige sig det her.
Og i det her tilfælde syntes jeg manden skal lyttes til. Det er uretfærdigt hvis han skal betale med tilbagevirkene kraft hvis det er 
Anmeld