min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Pige2009

vmullepiigen skriver:

ja det rigtigt. ): den havde jeg ikke tænkt over :O

Det kunne være, du skulle konfrontere ham med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Nalle

quar20 skriver:

Okay...!! Ja altså jeg kan jo kun sige hvad jeg har hørt - men det lød ihvertfald genkendeligt..!!

Og folk skal ikke sige at jeg er fyldt med løgn, for jeg har selv været igennem det!

Hvilket også er noget min kære kæreste skammer sig over idag, at han brugte det imod mig, bare fordi han var sur på mig

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

quar20 skriver:

Præcis..!!

Men ja..!! Min mening og holdning er jo blevet luftet nu - Syntes bare hele situationen er en rigtig møg situation..!!

ja det er der ingen tvivl! ): det er bare ikke nemt nej! ):

Anmeld

8. november 2010

quar20

Shibby skriver:

Husk at manden er i chok nu. Han reagere i vrede! At han reagere på det her nu betyder ikke at han ikke bliver en god støtte under sin kærestes kommene graviditet,-det betyder heller ikke at han ikke bliver en kanon far. Tværdimod! Han virker pisse følsom og skræmt,ked af det og forvirret! Sådan mærker jeg det udfra hvad TS skriver! Jeg tror 100% på at den mand vil blive en god far!

Altså vi læser jo alle så forskelligt på tingene og danner jo vores eget billed af hvad tråden nu omhandler..!!

Men som jeg tidligere skrev til TS så var det bare MIN mening og MIN holdning..!!

Forstår SÅ udemærket godt TS - det må være SKIDE hårdt - men igen kan ikke selv sætte mig ind i den situation kan kun læse og danne mit eget billede af den her mand og kvinde som har et barn sammen..!!

Anmeld

8. november 2010

Nalle

vmullepiigen skriver:

nej har han ikke.. vi har været sammen i 2 år og jeg har været opdateret.. først NU har han fået brevet ..

Okay, kan bare ikke forstå hvis de har fået " sær behandling "

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

quar20 skriver:

PRÆCIS...!!

Altså syntes bare den her debat får nogle blusser tændt i mig.. Måske det er mine hormoner der lige får sig et ekstra hak på termostaten...!!!

Jeg bliver bare temmelig harm, men det er nok fordi, jeg selv står midt i noget lign. Har dog ikke søgt hverken bidrag fra fødsel, barnedåb osv., men får bare almindeligt bidrag. Han er bare vildt mærkelig for 1½ måned siden kom han forbi med en møgdyr juniordyne, som han havde købt, men ville ikke se Laura

Anmeld

8. november 2010

quar20

Nallz skriver:

Og folk skal ikke sige at jeg er fyldt med løgn, for jeg har selv været igennem det!

Hvilket også er noget min kære kæreste skammer sig over idag, at han brugte det imod mig, bare fordi han var sur på mig

Nej det ville da også være dumt at sige det..!!

Det er jo ikke alle der får det samme at vide uanset hvad det handler om..!! Det er jo hellere ikke alle der får samme service i netto ..

Tror faktisk det var i et tidligere afsnit af DUM som en veninde og jeg talte om også kom den nemlig op mht. til faderskabssager osv, hvor hun nævnte at hun mente der var den der grænse på 2år..!!

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

Nallz skriver:

Okay, kan bare ikke forstå hvis de har fået " sær behandling "

nej det kan jeg heller ikke ): meget mærkeligt.. ):

Anmeld

8. november 2010

quar20

vmullepiigen skriver:

ja det er der ingen tvivl! ): det er bare ikke nemt nej! ):

Nej det er det sku ikke..!!

Anmeld

8. november 2010

quar20

Baagøe skriver:

Jeg bliver bare temmelig harm, men det er nok fordi, jeg selv står midt i noget lign. Har dog ikke søgt hverken bidrag fra fødsel, barnedåb osv., men får bare almindeligt bidrag. Han er bare vildt mærkelig for 1½ måned siden kom han forbi med en møgdyr juniordyne, som han havde købt, men ville ikke se Laura

Hmm tror ikke jeg kan tillade at tænke højt lige nu..!! Men et  og et  er vidst mest passende til den info du lige gav der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.