min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Pige2009

quar20 skriver:

Det er da den mest mærkeligste episode jeg længe har hørt..!!

Den er slet ikke til at blive klog på..!! Hva ville han med at afleverer det? Det forstår jeg slet ikke.. Hvis han da så bare ville se hende og lære hende at kende igen..!!

Jeg skrev til ham for lang tid siden om han kunne skaffe en billig juniordyne, da hans kammerat ejer en virksomhed, som producerer dyner og puder. Jeg hørte så ingenting og har stort set ikke kunne komme i kontakt med ham, men pludselig en dag skriver han så, at han har en juniordyne til Laura.

Han har nøgle til vores lejlighed stadigvæk, men ville ikke hverken ind eller noget. Han meddelte, at han satte den ved døren. Da han kom så jeg så han satte den, overvejde jeg at gå ud og åbne døren, men når han ikke havde lyst til at se mig eller Laura, lod jeg være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Nalle

quar20 skriver:

ja der er sku børnene i det her tilfælde sønnen det er møg synd for..!!

Ja!

Anmeld

8. november 2010

Nalle

vmullepiigen skriver:

forstår jeg heller ik ): men hun er meget snu

Eller godt dum?

Anmeld

8. november 2010

quar20

Baagøe skriver:

Jeg skrev til ham for lang tid siden om han kunne skaffe en billig juniordyne, da hans kammerat ejer en virksomhed, som producerer dyner og puder. Jeg hørte så ingenting og har stort set ikke kunne komme i kontakt med ham, men pludselig en dag skriver han så, at han har en juniordyne til Laura.

Han har nøgle til vores lejlighed stadigvæk, men ville ikke hverken ind eller noget. Han meddelte, at han satte den ved døren. Da han kom så jeg så han satte den, overvejde jeg at gå ud og åbne døren, men når han ikke havde lyst til at se mig eller Laura, lod jeg være...

Det syntes jeg faktisk er temmelig skræmmende..!! Altså at han bare sådan holder den afstand og lægger den foran døren..!!?

Ej undskyld mig men "HOST HOST" TØSEDRENG

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

Nallz skriver:

Eller godt dum?

DUMT!  for probemer er hun tænker kun på pengene og har holdt ham for nar! har intet imod barnet. men hendes opførsel af at hunse med ham!

Anmeld

8. november 2010

Bare mig..

Jeg har godt nok faktisk ondt af dig.. Det er noget af et dilemma du står i lige nu.. Hmm.. Men har du ikke en eller anden trang til, at møde din kærestes søn? Kan du ikke fortælle ham, at du faktisk er lidt bange for at få barn med ham efter alt det her? At du har ondt af den her dreng og snakke måske lidt ud fra din papsøns synspunkt? Fortælle hvordan du har det med det..

Du siger han ikke vil snakke om det, men kan du ikke sige, at I bliver nødt til at finde en løsning, så jeres "søn" kan være en del af jeres liv, for ellers vil du ikke have børn med ham? (jeg ved jo overhovedet ikke om det er sådan du har det med det hele, men det var nok sådan jeg ville gøre) - Sige enten så får du skabt noget kontakt til din søn og tager dig sammen og viser dig som den far du nu engang er, eller også kan jeg ikke få barn med dig!

Hvis du arbejder med hende, kan du så ikke prøve og snakke med hende? Et eller andet?

Måske er han bange? Ja jeg ved det ikke, prøver bare at finde en løsning måske..

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

quar20 skriver:

Det syntes jeg faktisk er temmelig skræmmende..!! Altså at han bare sådan holder den afstand og lægger den foran døren..!!?

Ej undskyld mig men "HOST HOST" TØSEDRENG

Øhmmm, ja... Han er endda 41!

Anmeld

8. november 2010

Chalala85

LouiseNielsen skriver:

Har hun så ik fået penge fra din kæreste i de 3 år?

Tror nu egentlig at han bare skal betalt ved kasse1.. Han er barnets far, og loven siger at så skal han betale.....

Bliver så ked af det når jeg læser om en far som ikke vil have noget med brnet at gøre, fordi han er sur på moren.... Har selv en søn som ikke ser hans far fordi faren er sur på mig....

Heldigvis har jeg jo så min nye mand som er far for Nicklas....

Men jeg kan desværre ikke have ondt af din kæreste, og mener at han bare skal punge ud....

Er helt enig!

Anmeld

8. november 2010

quar20

Baagøe skriver:

Øhmmm, ja... Han er endda 41!

Ej det er sku da uhyggeligt at man kan være så tøsedrengs agtigt..!! Håber inderligt han får taget sig sammen så prinsessen både kan have en mor og far..!!

Anmeld

8. november 2010

qp

Allerførst og fremmest ligger hans ansvar i, at han ikke har brugt kondom når han har dyrket sex med hende - det er sgu altid så nemt, at komme og sige "hun sagde hun var på p. piller"! Mænd der ikke ønsker sig børn bruger gummi!! Havde han anvendt beskyttelse, ja så var han ansvarlig.

Nu nævner han har set barnet engang lige efter det var født - jamen hvorfor har han ikke spurgt ind til faderskab eller evt. forlanget at få taget blodprøver?

Og sidst men ikke mindst så kan jeg sagtens forholde mig til, at han har svært ved pludselig at skulle være far efter 3 år - men omvendt så må han da for fanden have vidst, at muligheden har været der?

Mht. økonomien her, så er det jo sådan at han er far til det barn - han har selv valgt, at dyrke sex med en kvinde uden at beskytte sig selv. Der kan være konsekvenser af sådanne handlinger og dette er en af dem - nogle får børn, andre får HIV/ AIDS. Han er jo sluppet let et eller andet sted og bør glæde sig over, at hans barn har haft det godt igennem de sidste 3 år og nu og fremover vil få det endnu bedre når lidt bedre økonomi er medvirkende til en fremtid med flere muligheder, rent økonomisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.