min kæreste er far..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Nalle

quar20 skriver:

Nej det ville da også være dumt at sige det..!!

Det er jo ikke alle der får det samme at vide uanset hvad det handler om..!! Det er jo hellere ikke alle der får samme service i netto ..

Tror faktisk det var i et tidligere afsnit af DUM som en veninde og jeg talte om også kom den nemlig op mht. til faderskabssager osv, hvor hun nævnte at hun mente der var den der grænse på 2år..!!

Ja

Og kan ikke se hvorfor ham her har fået sær behandling når han abselut intet vil have med barnet at gøre, kunne forstå hvis han virkelig gerne ville!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

quar20

Nallz skriver:

Ja

Og kan ikke se hvorfor ham her har fået sær behandling når han abselut intet vil have med barnet at gøre, kunne forstå hvis han virkelig gerne ville!

ENIG...!!

Anmeld

8. november 2010

Nalle

vmullepiigen skriver:

nej det kan jeg heller ikke ): meget mærkeligt.. ):

Ja!

Anmeld

8. november 2010

Nalle

quar20 skriver:

ENIG...!!

Men stakkels børn det går ud over

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

quar20 skriver:

Hmm tror ikke jeg kan tillade at tænke højt lige nu..!! Men et  og et  er vidst mest passende til den info du lige gav der..

Du må meget gerne tænke højt. Jeg forstår jo absolut heller ingenting

Anmeld

8. november 2010

Thalia

Jbk skriver:

Men nu har ham her jo faktisk ikke valgt at få det barn her.....jeg tror på det er bedre at leve uden en far hvis han selvfølgelig ikke har været der og så forsvinder...den her fyr har bare været donor og barnet lider ikke mere eller mindre end andre donorbørn...jeg tror faktisk forældre med børn der skal deles med dem og som oplever splid og dårlig stemning, mange skift osv lider langt mere...jeg synes det er helt fair i den her sammenhæng at sige man ikke vil barnet,...og også over for barnet..det her barn har levet 3 år uden, skulle far så pludselig lege far, for barnets skyld eller egen eller hvem skulle få glæde af det..barnet har navnet på far og ønsker barnet det kan han opsøge sin far en dag...men der er da ingen grund til at mene at barnet savvner en far i hverdagen, en far der aldrig har været der...

Han har sQ da selv valgt at dyrke sex med pigen, og de fleste ved altså godt at dyrker man sex er der ALTID risiko for graviditet.

Jeg kan slet ikke se hvordan man kan retfærdiggøre de udtalelser han er kommet med. Enten er han utroligt umoden eller også er han bare et rigtigt dumt svin. Og uanset hvilken af delen der er gældende så ville jeg ikke selv turde få børn med sådan et menneske.

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

Nallz skriver:

Ja

forstår jeg heller ik ): men hun er meget snu

Anmeld

8. november 2010

quar20

Nallz skriver:

Men stakkels børn det går ud over

ja der er sku børnene i det her tilfælde sønnen det er møg synd for..!!

Anmeld

8. november 2010

quar20

Baagøe skriver:

Du må meget gerne tænke højt. Jeg forstår jo absolut heller ingenting

Det er da den mest mærkeligste episode jeg længe har hørt..!!

Den er slet ikke til at blive klog på..!! Hva ville han med at afleverer det? Det forstår jeg slet ikke.. Hvis han da så bare ville se hende og lære hende at kende igen..!!

Anmeld

8. november 2010

Moar2011

¨

heey

Nu har jeg bare lige hurtig læst nogen af indlægene.

men hvorfor slår din kæreste ikke en steg over fortiden, og prøver at give eks'en en chance. altså selvfølgelig er det ikke iorden at hun tog røven på ham, men sket er jo sket..

han har et barn med hende, det jo ikke barnet skyld.. og forstår slet ikke at han ikke har trang til at se hans barn.. og hvis du alligevel kender eks'en og er indforstået med at skulle samarbejde med hende, så ville jeg helt klart anbefalde kæresten at tag kontakt til hans barn.. jeg tror på at det ville være det bedste han har valgt, hvis det var..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.