Tur hos lægen og spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

sandratobias

quar20 skriver:

1000 tak søde.. Håber altså også der snart sker et eller andet...!! og har jo læst at det er helt OKAY at føde nu.. går ind i uge 37 i følge terminen imorgen..!! Så kom bare lillebror...!!

Syntes de her smerter er uudholdelige..!! MEN det er jo åbenbart HELT NORMALT at være total lammet af smerter HVERDAG i snart 5 uger..!!

for lillebror kommer ud nu... Fandt du ud af om det er vandet der er gået eller..??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

hvor er du sød.. Ja må indrømme at min dag idag har gået rigtig langsom - og har bare fået taget alt positivitet fra mig..!! Lige indtil sønnen kom hjem fra Dp og nu kan sige : KUK KUK   - BØØØH , og render rundt og siger MOOOOOAAAR  Det gjorde lige jeg begyndte at hyle af glæde..!! Ufatteligt at et ord kan få en til at bryde sammen af glæde på en ellers træls dag..!!

Faktisk lidt sjovt du siger det, for der kommer altså stadig slim ud?! Syntes godt nok det er meget meget mærkeligt.. Nu her til aften vil jeg forsøge mig med akupuntur ( fandt et indlæg herinde omkring det hvor man bare bruger en finger i stedet for nåle )..!! Også må jeg vidst hellere få ringet til lægen imorgen så hun kan undersøge mig..!! Når jeg ringer ihvertfald imorgen til lægen også må vi se om hun bare med det samme ringer på fg så jeg kan komme til undersøgelse eller om hun selv vil undersøge..!!

Kæmpe knus

Synes altså at du er en hård nyser. Er bare så nervøs for dig, hvis din krop giver dig alle de tegn. Bare der ikke sker jer to noget.

Husk opdate imorgen

Og så må Tino holde mors humør højt indtil da

Stort kram herfra, du skal vide jeg tænker rigtig meget på jer

Anmeld

4. november 2010

quar20

sandratobias skriver:

for lillebror kommer ud nu... Fandt du ud af om det er vandet der er gået eller..??? 

Tror sku ikke helt det er vandet for så ville der jo komme noget hele tiden..!! Men det gør der ikke..!! Det kommer sådan i små turer.. men nu her vil jeg igang med at afprøve diverse metoder der kan sætte en fødsel igang men som IKKE skader noget..!!

Anmeld

4. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Synes altså at du er en hård nyser. Er bare så nervøs for dig, hvis din krop giver dig alle de tegn. Bare der ikke sker jer to noget.

Husk opdate imorgen

Og så må Tino holde mors humør højt indtil da

Stort kram herfra, du skal vide jeg tænker rigtig meget på jer

Baresens rolig jeg klarer mig vel som altid..!! Men alle de her signaler er ved at drive mig til vanvid..!!

Og man begynder jo også at tænke at min krop snart står af..!! For må indrømme jeg tit blir hel tosset i hovedet af svimmelhed - absolut IKKE fordi jeg IKKE drikker noget eller nok for drikker rigtig meget væske/vand i løbet af dagen..!! men tror selv på det er pga. smerter og det sagde min læge også at det sagtens ku være..!!

Får ihvertfald snakket med min læge imorgen også skal jeg nok give update - ja altså hvis jeg ikke går i aktiv fødsel inden Så blir jeg lige nød til at få manden til at logge ind og skrive

Og hvor er du altså bare SÅ SØD

Anmeld

4. november 2010

sandratobias

quar20 skriver:

Tror sku ikke helt det er vandet for så ville der jo komme noget hele tiden..!! Men det gør der ikke..!! Det kommer sådan i små turer.. men nu her vil jeg igang med at afprøve diverse metoder der kan sætte en fødsel igang men som IKKE skader noget..!!

Oka... 

Håber at metoderne virker...  
Og at du føder selv og ikk kejsersnit..  

Anmeld

4. november 2010

quar20

sandratobias skriver:

Oka... 

Håber at metoderne virker...  
Og at du føder selv og ikk kejsersnit..  

Ja præcis...!!

Og 1000 tak for støtten.. Det er bare SÅ dejligt og det varmer RIGTIG meget

Anmeld

4. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Baresens rolig jeg klarer mig vel som altid..!! Men alle de her signaler er ved at drive mig til vanvid..!!

Og man begynder jo også at tænke at min krop snart står af..!! For må indrømme jeg tit blir hel tosset i hovedet af svimmelhed - absolut IKKE fordi jeg IKKE drikker noget eller nok for drikker rigtig meget væske/vand i løbet af dagen..!! men tror selv på det er pga. smerter og det sagde min læge også at det sagtens ku være..!!

Får ihvertfald snakket med min læge imorgen også skal jeg nok give update - ja altså hvis jeg ikke går i aktiv fødsel inden Så blir jeg lige nød til at få manden til at logge ind og skrive

Og hvor er du altså bare SÅ SØD

Du er sej

Jeg stemmer for fødsel inat

Du kan selv være sød

Anmeld

4. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Du er sej

Jeg stemmer for fødsel inat

Du kan selv være sød

arhhh ja plllzzz hvor jeg dog HÅBEr du får ret...!!

Har lige været i et varmt bad, og sku lige sætte mig på toilettet for at klippe mine negle på tæerne.. I GUDER en kamp.. Så men lægger så et håndklæde for vil ikke ha kold mås..!! Da jeg så rejser mig, ser jeg bare endnu en klat slim..!! Og i badet mærkede jeg også i starten at der kom lidt slim..!! Ej altså hvor er det provokerende.. Håber altså der SNART altså MEGET snart sker noget..

Anmeld

5. november 2010

quar20

update : Så fik jeg snakket med min læge, og hun ringer op på sygehuset for at forklarer min situation og for at få gang i det hele..!! Hun ringer tilbage til mig så snart hun har fået fat i den overlæge som hun sku snakke med..!!

Anmeld

5. november 2010

henh01

quar20 skriver:

update : Så fik jeg snakket med min læge, og hun ringer op på sygehuset for at forklarer min situation og for at få gang i det hele..!! Hun ringer tilbage til mig så snart hun har fået fat i den overlæge som hun sku snakke med..!!

me like

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.