quar20 skriver:
Arhh øv altså..!! Aflastning har jeg da slet ikke brug for..!! Kan jo slet ikke undværer min søn eller mand..!! Så det må jeg få snakket dem fra hvis de snakker om det på torsdag hvis ikke før..!!
Håber inderligt de kan se og mærke at det absolut ikke er holdbart for hverken mig eller lillebror i maven - for de siger jo ALLE steder fra og kan man jo også læse at hvis mor ikke har det godt har baby det jo hellere ikke godt..!!
Så håber og krydser finger..!! 
Krydser også finger for dig..... 
Mit kommer sig jo af et gammel færdselsuheld hvor jeg forskubbede mit bækken. Så jeg kan stort set intet når jeg er gravid.... Allerede da jeg kørte galt for 5 år siden fik jeg afvide at det ville jeg komme til at bøvle rigtig meget med når jeg engang sku have børn. Men jeg troede ik det var så slemt...
Jeg ku hverken komme op af sengen eller ind og ud af bilen uden hjælp til sidst.... Et par gange har jeg tisset i bukserne fordi jeg ik engang ku nå på wc. Jeg var overhovedet ikke mor for Nicklas, men bare en der var der...
Sagde det som det var til dem på sygehuset.
Jeg kan ikke være mor for min ældste søn!! Svar: Nej, men så må du sidde også må du lege med ham siddende...
Jeg kan ikke altid nå på wc!!! Svar: Det er vel et spørgsmål om lige at gå derud lidt før det bliver så slemt.
Jeg sover ikke om natten af bare smerter!! Svar: Så sørg for at få sovet om dagen....
Så brød jeg sammen og indlagde de mig til aflastning....
Anmeld