Tur hos lægen og spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

quar20

Aprilmor11 skriver:

Har desværre heller ingen erfaring med det, men ville sige at jeg håber at de er lidt hurtigere end vores og at du snart høre fra dem .. Held og lykke med det hele .. Stort kram herfra

1000 mange gange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

<3

quar20 skriver:

Jamen har tænkt det samme som dig utrolig længe...!! Og må indrømme jeg både glæder og frygter den kommende fødsel..!! MEN med de smerter jeg har haft indtil videre i forløbet så burde jeg sku også kunne komme igennem en fødsel ..!!

Jamen der er åbenbart ikke noget der hedder at man bare lige skifter JM så tæt på termin her i Randers..!! Det var ihvertfald hvad jeg fik at vide, MEN så spurgte jeg så hvordan det så kan være at jeg har skifte JM og at jeg første gang skal se hende 3 uger før termin, også få sådan en overfusning af hende..!! Det blev der så ikke svaret på..!!

Og fødested..!! Tjaaa hvis jeg nu skal tænke realistisk så er Randers det "eneste" valg for mig fordi vi har storebror som også skal afleveres osv, INDEN jeg skal på sygehuset.. Også kan vi simpelthen ikke nå at kører til Århus eks..!! Og får faktisk helt stress bare af tanken..!! Men min moster ( som jeg ser som min mor ) skal med til fødslen også selvfølgelig min mand og jeg VED at de ikke holder deres mund hvis der kommer en ukompetent JM ind..!! Og der ved jeg da du kan kræve at få en anden JM..!!

Det lyder utroligt at du skal igennem en sådan behandling men heldigvis er chancen for at det er hende til fødslen uendelig lille så det kan man jo takke for.

Håber virkelig at du finder ud af det! Og fødslen snart går igang!

Anmeld

5. november 2010

quar20

Kirle skriver:

Det lyder utroligt at du skal igennem en sådan behandling men heldigvis er chancen for at det er hende til fødslen uendelig lille så det kan man jo takke for.

Håber virkelig at du finder ud af det! Og fødslen snart går igang!

Ja jeg tror bare jeg er fru. uheldig...!!

Jo tak det tænker jeg også at der er meget små chancer for at det lige er hende der dukker op når tiden er til det..!!

Og 1000 tak og rigtig go weekend..!!

Anmeld

5. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa Smukke

Så synd for dig at du skal have det sådan...

Jeg havde det fuldstændig lige sådan som dig og min læge mente også og bedte om igangsættelse...

Men her på Holstebro sygehus mente de bare ikke det var grund nok. Så længe baby har det godt sætter de ikke igang.... Jeg blev i stedet indlagt til aflastning!

Håber sygehuset hvor du skal føde tager en anden beslutning og sætter dig igang!

Kram

Anmeld

5. november 2010

quar20

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Smukke

Så synd for dig at du skal have det sådan...

Jeg havde det fuldstændig lige sådan som dig og min læge mente også og bedte om igangsættelse...

Men her på Holstebro sygehus mente de bare ikke det var grund nok. Så længe baby har det godt sætter de ikke igang.... Jeg blev i stedet indlagt til aflastning!

Håber sygehuset hvor du skal føde tager en anden beslutning og sætter dig igang!

Kram

Arhh øv altså..!! Aflastning har jeg da slet ikke brug for..!! Kan jo slet ikke undværer min søn eller mand..!! Så det må jeg få snakket dem fra hvis de snakker om det på torsdag hvis ikke før..!!

Håber inderligt de kan se og mærke at det absolut ikke er holdbart for hverken mig eller lillebror i maven - for de siger jo ALLE steder fra og kan man jo også læse at hvis mor ikke har det godt har baby det jo hellere ikke godt..!!

Så håber og krydser finger..!!

Anmeld

5. november 2010

LouiseNielsen

quar20 skriver:

Arhh øv altså..!! Aflastning har jeg da slet ikke brug for..!! Kan jo slet ikke undværer min søn eller mand..!! Så det må jeg få snakket dem fra hvis de snakker om det på torsdag hvis ikke før..!!

Håber inderligt de kan se og mærke at det absolut ikke er holdbart for hverken mig eller lillebror i maven - for de siger jo ALLE steder fra og kan man jo også læse at hvis mor ikke har det godt har baby det jo hellere ikke godt..!!

Så håber og krydser finger..!!

Krydser også finger for dig.....

Mit kommer sig jo af et gammel færdselsuheld hvor jeg forskubbede mit bækken. Så jeg kan stort set intet når jeg er gravid.... Allerede da jeg kørte galt for 5 år siden fik jeg afvide at det ville jeg komme til at bøvle rigtig meget med når jeg engang sku have børn. Men jeg troede ik det var så slemt...

Jeg ku hverken komme op af sengen eller ind og ud af bilen uden hjælp til sidst.... Et par gange har jeg tisset i bukserne fordi jeg ik engang ku nå på wc. Jeg var overhovedet ikke mor for Nicklas, men bare en der var der...

Sagde det som det var til dem på sygehuset.

Jeg kan ikke være mor for min ældste søn!! Svar: Nej, men så må du sidde også må du lege med ham siddende...

Jeg kan ikke altid nå på wc!!! Svar: Det er vel et spørgsmål om lige at gå derud lidt før det bliver så slemt.

Jeg sover ikke om natten af bare smerter!! Svar: Så sørg for at få sovet om dagen....

Så brød jeg sammen og indlagde de mig til aflastning....

Anmeld

5. november 2010

quar20

LouiseNielsen skriver:

Krydser også finger for dig.....

Mit kommer sig jo af et gammel færdselsuheld hvor jeg forskubbede mit bækken. Så jeg kan stort set intet når jeg er gravid.... Allerede da jeg kørte galt for 5 år siden fik jeg afvide at det ville jeg komme til at bøvle rigtig meget med når jeg engang sku have børn. Men jeg troede ik det var så slemt...

Jeg ku hverken komme op af sengen eller ind og ud af bilen uden hjælp til sidst.... Et par gange har jeg tisset i bukserne fordi jeg ik engang ku nå på wc. Jeg var overhovedet ikke mor for Nicklas, men bare en der var der...

Sagde det som det var til dem på sygehuset.

Jeg kan ikke være mor for min ældste søn!! Svar: Nej, men så må du sidde også må du lege med ham siddende...

Jeg kan ikke altid nå på wc!!! Svar: Det er vel et spørgsmål om lige at gå derud lidt før det bliver så slemt.

Jeg sover ikke om natten af bare smerter!! Svar: Så sørg for at få sovet om dagen....

Så brød jeg sammen og indlagde de mig til aflastning....

nej nej nej hva er det for nogle svar...!!

Det lyder jo faktisk talt lidt som mig

Arhh vi har besluttet os for at vi IKKE skal have flere børn - for ingen af os kan klarer at gennem sådan en graviditet endnu engang..!! Men hvor er det altså bare SKIDE ærgeligt..

Nogle duer altså bare ikke til at være gravid - deriblandt MIG

Anmeld

5. november 2010

LouiseNielsen

quar20 skriver:

nej nej nej hva er det for nogle svar...!!

Det lyder jo faktisk talt lidt som mig

Arhh vi har besluttet os for at vi IKKE skal have flere børn - for ingen af os kan klarer at gennem sådan en graviditet endnu engang..!! Men hvor er det altså bare SKIDE ærgeligt..

Nogle duer altså bare ikke til at være gravid - deriblandt MIG

Det var grusomt.....

Håber virkelig for dig at de vil sætte dig i gang....

Den ene læge sagde enda til mig. Om jeg ville risikere mit barn døde? For bliver du sat igang før tid kan det ende med kejsersnit, og der er større risiko for barnet på den måde.... Også er dit barn alt for lille endnu til jeg syntes det er forsvareligt at dig at blive sat i gang. Men du bestemmer selv!!

Det var 13 dage før termin. Der bildte lægen mig ind at han ku scanne mathias til at veje ca 2400 gram. 40+3 kom han ud og vejde 4260. Så jeg er sten sikker på han løj om det for at give mig dårlig samvittighed...

Anmeld

5. november 2010

quar20

LouiseNielsen skriver:

Det var grusomt.....

Håber virkelig for dig at de vil sætte dig i gang....

Den ene læge sagde enda til mig. Om jeg ville risikere mit barn døde? For bliver du sat igang før tid kan det ende med kejsersnit, og der er større risiko for barnet på den måde.... Også er dit barn alt for lille endnu til jeg syntes det er forsvareligt at dig at blive sat i gang. Men du bestemmer selv!!

Det var 13 dage før termin. Der bildte lægen mig ind at han ku scanne mathias til at veje ca 2400 gram. 40+3 kom han ud og vejde 4260. Så jeg er sten sikker på han løj om det for at give mig dårlig samvittighed...

Ej jeg er i chok...!!

Helt ærlig - jeg troede ikke der var SÅ mange umenneske ansatte som skal have med mennesker at gøre..!!

Nu er jeg også sosuhjælper - og jeg tager mig måske mere af mine borgere end andre ville gøre, men det vigtigste for mig er da at man udviser respekt, omsorg og at man viser forståelse for hvad de brænder inde med..!! ( er måske lidt for pyllermor )..!!

Ej 13 dage før terminen.. Kan godt love dig for min mand skal nemlig med til samtalen, og han åbner munden overfor hvilken behandling vi har fået, og ikke mindst hvordan jeg har det herhjemme.. Jeg må stå op med min mand hver morgen kl. lort om morgenen for overhovedet at få tøj på.. Kan ikke engang afleverer Tino i dp selvom hun bor 100m herfra..!! Jeg kan ikke kører bil, jeg kan ikke sove.. amen ALT er bare i vejen..

Og alle siger at når mor ikke har det godt har baby det hellere ikke godt..!! Desuden har min læge printet nogle sider ud fra en eller anden lægeside omkring igangsættelse hvor der står at man ligeså højt skal vægte mors helbred som barns..!! Og at hvis mor er belastet i mere end 40% af ens dagligdag så skal hun tilbydes at sættes igang, dog først fra uge 37 graviditetsuge HVIS barnet ikke fejler noget..!!

Og jeg er i uge 37 idag så de har bare med at komme igang.. Færdig bum..!!

Anmeld

5. november 2010

Leonora

quar20 skriver:

Ej jeg er i chok...!!

Helt ærlig - jeg troede ikke der var SÅ mange umenneske ansatte som skal have med mennesker at gøre..!!

Nu er jeg også sosuhjælper - og jeg tager mig måske mere af mine borgere end andre ville gøre, men det vigtigste for mig er da at man udviser respekt, omsorg og at man viser forståelse for hvad de brænder inde med..!! ( er måske lidt for pyllermor )..!!

Ej 13 dage før terminen.. Kan godt love dig for min mand skal nemlig med til samtalen, og han åbner munden overfor hvilken behandling vi har fået, og ikke mindst hvordan jeg har det herhjemme.. Jeg må stå op med min mand hver morgen kl. lort om morgenen for overhovedet at få tøj på.. Kan ikke engang afleverer Tino i dp selvom hun bor 100m herfra..!! Jeg kan ikke kører bil, jeg kan ikke sove.. amen ALT er bare i vejen..

Og alle siger at når mor ikke har det godt har baby det hellere ikke godt..!! Desuden har min læge printet nogle sider ud fra en eller anden lægeside omkring igangsættelse hvor der står at man ligeså højt skal vægte mors helbred som barns..!! Og at hvis mor er belastet i mere end 40% af ens dagligdag så skal hun tilbydes at sættes igang, dog først fra uge 37 graviditetsuge HVIS barnet ikke fejler noget..!!

Og jeg er i uge 37 idag så de har bare med at komme igang.. Færdig bum..!!

Ihhhh hvonår hører du noget fra din læge..er helt spændt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.