Leonora skriver:
Og uanset om hun synes du er pjevset eller ej så skal hun ikke tale ned til dig som om du er et barn....
Jeg er selv sygeplejerske og man kan sagtens udvise forståelse selvom man måske mener noget andet...og det er hendes opgave at tage dig seriøst eller i det mindste lytte til dig og udføre de undersøgtelser du beder om...især når du har det så skidt...BASATA....
Jeg håber du får noget mere ud af at tale med en læge...og så skal du altså bare smøre tykt på...
jamen ja lige præcis.. Mener jo bare generalt at det er et must at man udviser respekt for hvert et menneske...!!
Men det er åbenbart HELT normalt at være invalid fra uge 28 og frem til nu imorgen uge 37..!! 
Håber godt nok også min læge mander sig selv op - men det er jeg nu slet ikke i tvivl om - for hun kender mig, og ved ligesom hvordan jeg er normalt, og ja..!! Er ikke den person der fiser afsted til læser osv hvis det gør ondt i knæet eller maven..!! Jo altså hvis det fortsætter i flere måneder hvor jeg måske til tider sku ha reageret lidt før..!!
Men at smøre tykt på behøver jeg vidst ikke..!! Hun kan jo se mine mærke rander under mine øjne, og se hvor skidt jeg har det.. Det kommenterede hun ihvertfald som det første sidst jeg var nede hos hende.
Anmeld