Tur hos lægen og spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

quar20

Leonora skriver:

Og uanset om hun synes du er pjevset eller ej så skal hun ikke tale ned til dig som om du er et barn....

Jeg er selv sygeplejerske og man kan sagtens udvise forståelse selvom man måske mener noget andet...og det er hendes opgave at tage dig seriøst eller i det mindste lytte til dig og udføre de undersøgtelser du beder om...især når du har det så skidt...BASATA....

Jeg håber du får noget mere ud af at tale med en læge...og så skal du altså bare smøre tykt på...

jamen ja lige præcis.. Mener jo bare generalt at det er et must at man udviser respekt for hvert et menneske...!!

Men det er åbenbart HELT normalt at være invalid fra uge 28 og frem til nu imorgen uge 37..!!

Håber godt nok også min læge mander sig selv op - men det er jeg nu slet ikke i tvivl om - for hun kender mig, og ved ligesom hvordan jeg er normalt, og ja..!! Er ikke den person der fiser afsted til læser osv hvis det gør ondt i knæet eller maven..!! Jo altså hvis det fortsætter i flere måneder hvor jeg måske til tider sku ha reageret lidt før..!!

Men at smøre tykt på behøver jeg vidst ikke..!! Hun kan jo se mine mærke rander under mine øjne, og se hvor skidt jeg har det.. Det kommenterede hun ihvertfald som det første sidst jeg var nede hos hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Leonora

quar20 skriver:

jamen ja lige præcis.. Mener jo bare generalt at det er et must at man udviser respekt for hvert et menneske...!!

Men det er åbenbart HELT normalt at være invalid fra uge 28 og frem til nu imorgen uge 37..!!

Håber godt nok også min læge mander sig selv op - men det er jeg nu slet ikke i tvivl om - for hun kender mig, og ved ligesom hvordan jeg er normalt, og ja..!! Er ikke den person der fiser afsted til læser osv hvis det gør ondt i knæet eller maven..!! Jo altså hvis det fortsætter i flere måneder hvor jeg måske til tider sku ha reageret lidt før..!!

Men at smøre tykt på behøver jeg vidst ikke..!! Hun kan jo se mine mærke rander under mine øjne, og se hvor skidt jeg har det.. Det kommenterede hun ihvertfald som det første sidst jeg var nede hos hende.

Super godt at du har en go læge der lytter....og mon ik hun også reagerer på din situation...det håber jeg...

Håber på snart at få en uptade på hvordan det går med dig

Anmeld

4. november 2010

quar20

Leonora skriver:

Super godt at du har en go læge der lytter....og mon ik hun også reagerer på din situation...det håber jeg...

Håber på snart at få en uptade på hvordan det går med dig

selvfølgelig kommer der update Kan slet ikke lade vær...

Det er jo jer tøser der holder mit humør oppe ..

Nu vil jeg ihvertfald også prøve alle de dersens gode råd til at sætte skub i tingene..!! Dog ikke amerikans Olie det har jeg godt nok dårlige erfarringer med.. Det koster mig 3 ruller lambi med Tino

Anmeld

4. november 2010

Leonora

quar20 skriver:

selvfølgelig kommer der update Kan slet ikke lade vær...

Det er jo jer tøser der holder mit humør oppe ..

Nu vil jeg ihvertfald også prøve alle de dersens gode råd til at sætte skub i tingene..!! Dog ikke amerikans Olie det har jeg godt nok dårlige erfarringer med.. Det koster mig 3 ruller lambi med Tino

ha ha ha ha....ej det må du hellere lade være med...men pas nu på dig selv ik....

Venter spændt på udate fra dig

Anmeld

4. november 2010

henh01

Nej hvor lyder hun bare som en meget øretævenindbydende dame! Hold da ferie.. Det er jo bestemt ikke nemt at skifte JM midt i en graviditet og slet ikke når hun er sådan! Hun lyder som om hun er meget træt af sit arbejde.

Jeg føler mig også  meget dum når jeg ringer til sygehuset fordi jeg som dig føler de ikke tager en alvorligt, men jeg tror man skal tænke på at de og deres normeringer gør at de svare som de gør, for så mange umenneskelige personer burde jo ikke findes.

Håber godt nok din læge kan få gennemtrumfet en tidl. samtale mhp igangsættelse!

Du får lige en kæmpe

Anmeld

4. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Er godt nok også ked af det... Det kan jeg godt love dig for..!!

Ikke mindst fordi jeg netop reagerer på hvad min krop fortæller mig og selv min læge har skrevet i henvisningen at jeg absolut ikke er en af dem som græder ved et lægebesøg men det gjorde jeg sidste gang..!!

Føler mig fandme temmelig meget alene i den her verden mod systemerne...!!

Vil prøve at ringe til min læge imorgen tidlig og snakke personligt med hende om hva dælen jeg kan gøre..!!

Nu har jeg altså tænkt på dig hele dagen. Er det ikke en mulighed at ringe til fødegangen og sige at vandet er begyndt at sive og at veerne ikke er regelmæssige men at det gør ondt, tror du da så for pokker ikke de vil tage dig ind til undersøgelse?

Ønsker dig al mulig held og lykke, og håber dig og bebs er ok

Anmeld

4. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Nej hvor lyder hun bare som en meget øretævenindbydende dame! Hold da ferie.. Det er jo bestemt ikke nemt at skifte JM midt i en graviditet og slet ikke når hun er sådan! Hun lyder som om hun er meget træt af sit arbejde.

Jeg føler mig også  meget dum når jeg ringer til sygehuset fordi jeg som dig føler de ikke tager en alvorligt, men jeg tror man skal tænke på at de og deres normeringer gør at de svare som de gør, for så mange umenneskelige personer burde jo ikke findes.

Håber godt nok din læge kan få gennemtrumfet en tidl. samtale mhp igangsættelse!

Du får lige en kæmpe

Nej men mener bare selv om de er under en masse pres at man ALTID skal behandle hinanden med respekt, og det blev jeg ihvertfald HELLER ikke idag..!!

Det er jo første gang jeg har set min nye JM - har eller haft en anden men pludselig får jeg brev om at jeg har fået en ny 3 uger før termin..!!

Håber godt nok også min læge vil hjælpe alt hvad hun overhovedet kan - hvilket jeg faktisk er sikker på hun vil..!!

1000 tak og du får lige et retur fordi du har hørt og læst på mit brok

Anmeld

4. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Nu har jeg altså tænkt på dig hele dagen. Er det ikke en mulighed at ringe til fødegangen og sige at vandet er begyndt at sive og at veerne ikke er regelmæssige men at det gør ondt, tror du da så for pokker ikke de vil tage dig ind til undersøgelse?

Ønsker dig al mulig held og lykke, og håber dig og bebs er ok

hvor er du sød.. Ja må indrømme at min dag idag har gået rigtig langsom - og har bare fået taget alt positivitet fra mig..!! Lige indtil sønnen kom hjem fra Dp og nu kan sige : KUK KUK   - BØØØH , og render rundt og siger MOOOOOAAAR  Det gjorde lige jeg begyndte at hyle af glæde..!! Ufatteligt at et ord kan få en til at bryde sammen af glæde på en ellers træls dag..!!

Faktisk lidt sjovt du siger det, for der kommer altså stadig slim ud?! Syntes godt nok det er meget meget mærkeligt.. Nu her til aften vil jeg forsøge mig med akupuntur ( fandt et indlæg herinde omkring det hvor man bare bruger en finger i stedet for nåle )..!! Også må jeg vidst hellere få ringet til lægen imorgen så hun kan undersøge mig..!! Når jeg ringer ihvertfald imorgen til lægen også må vi se om hun bare med det samme ringer på fg så jeg kan komme til undersøgelse eller om hun selv vil undersøge..!!

Kæmpe knus

Anmeld

4. november 2010

sandratobias

Puha søde... Jeg føler med dig... Ej hvor håber jeg du snart føder eller blir sat i gang så du kan komme ud af den smerte... 

Helt utroligt man kan være sådan over for et andet menneske, hun burde da ha undersøgt dig, selvom at der ikk var tid... 

Sandra - Uge 23+4

Anmeld

4. november 2010

quar20

sandratobias skriver:

Puha søde... Jeg føler med dig... Ej hvor håber jeg du snart føder eller blir sat i gang så du kan komme ud af den smerte... 

Helt utroligt man kan være sådan over for et andet menneske, hun burde da ha undersøgt dig, selvom at der ikk var tid... 

Sandra - Uge 23+4

1000 tak søde.. Håber altså også der snart sker et eller andet...!! og har jo læst at det er helt OKAY at føde nu.. går ind i uge 37 i følge terminen imorgen..!! Så kom bare lillebror...!!

Syntes de her smerter er uudholdelige..!! MEN det er jo åbenbart HELT NORMALT at være total lammet af smerter HVERDAG i snart 5 uger..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.