henh01 skriver:
Kan så godt følge dig.. Jeg nærmest lokker mine forældre for at tage min datter fordi jeg er så træt hele tiden og for at hun får det bedste ud af dagene..
Jeg synes du skal ringe til sygehuset i morgen kl. 17 da de højst sandsynligt holder konference ved 14.30 tiden og lige skal være færdig der. -så kan du får svar på hvornår du kan komme derop. Ift igangsættelse så tror jeg de er rimelig hurtige. Jeg var til scanning torsdag, ekstra undersøgelses fredag og fik svar mandag om at jeg ville blive sat i gang 8 dage senere.
Ja det tror jeg også jeg vil prøve at gøre..!!
Som min læge og jeg blev enige om idag - jamen min krop holder snart ikke til mere, det ender jo simpelthen med et ks hvis det her skal fortsætte..!!
Håber godt nok på der snart sker et eller andet..!! For de smerter jeg går og har er uudholdlige og når man så ikke får sovet samtidig..!! Det er sku skrækkeligt..
Min esvigerforældre har taget Tino igår og idag, og kan godt love dig for at jeg savner ham ekstremt..!! Har ALDRIG prøvet at være væk fra ham SÅ længe.. SÅ idag kørte vi ud og spiste derude så jeg lige ku være lidt sammen med ham..!! For dælen jeg ku hyle bare tanken om at jeg skal gå i seng UDEN ham igen inat..!! Men det er nu også rart nok lige at få ro i hverdagen og ikke stresse over at sku stå og lave mad med smerter..!!
Anmeld