UPDATE :
Så har min skønne læge haft ringet til mig og jeg skal derned idag..!! Hun ringede i fredags til overlægen/special lægen på sygehuset omkring den henvisning til igangsættelse, og eftersom hun skrev akut/haster og skal tilses hurtigst muligt var hun tosset over at der sku gå SÅ LÆNGE før jeg fik en tid..!!
Derudover havde hun forklaret hvordan mit forløb havde været, og hvor mange gange jeg havde været ved lægen pga. smerter, blærebetændelser, og generalt utilpashed igennem denne graviditet.. Hun forklarer så også om min graviditet med Tino - og om hvilken person jeg var.. Samtidig forklarede hun den overlæge der hvilken modstand jeg havde mødt i denne graviditet fordi jeg er "andengangsfødende" - og der understregede hun med store bokstaver at man altså ikke er EKSPERT i at føde børn, uanset hvor mange børn man har født - idet alle graviditeter og fødsler ikke er ens..!!
Lægen havde på et tidspunkt sagt at man "ikke bare" satte fødsler igang - hvortil min læge havde fortalt at hvis mor ikke har det godt har baby det heller ikke godt - og at det at jeg fik lov at gå med SÅ mange smerter HVERDAG og nu havde gjort det SÅ længe - så var det måske på tide at de begyndte at tænke på det menneskelige forløb i stedet for at glo på deres papirer og sige : Jamen i følge mine papirer kan det ikke lade sig gøre fordi du ikke er gået over tiden..!! Det måtte han jo så give min læge ret i - og til sidst var samtalen sluttet af med at overlægen havde sagt at på torsdag skulle jeg IKKE frygte noget - og at jeg selvfølgelig ville blive taget seriøst..!!
Så er lidt lettet - men også nervøs for syntes ligesom de har lovet ting før på sygehuset - men håber inderligt at blive mødt af et venligt menneske som kan se og høre mig og ikke mindst tager mig seriøst..
Mange tak til jer alle som løbende har spurgt til mig, og læst med..!!
Knus
Anmeld