Tur hos lægen og spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

quar20

Leonora skriver:

Ihhhh hvonår hører du noget fra din læge..er helt spændt

spændt? det er jeg dæme også..! HEL VILDT...

har gået med telefonen på mig HELE dagen..!! Men ingen opringning..

BLIR SNART TOSSET I HOVEDET AF AT TJEKKE MOBILEN OM DEN ER LØBET TØR FOR STRØM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Leonora

quar20 skriver:

spændt? det er jeg dæme også..! HEL VILDT...

har gået med telefonen på mig HELE dagen..!! Men ingen opringning..

BLIR SNART TOSSET I HOVEDET AF AT TJEKKE MOBILEN OM DEN ER LØBET TØR FOR STRØM

Ha ha det forstår jeg godt..kan du ik sætte en go film på så du får dine tanker lidt væk...

Nå men jeg er i hvertfald spændt på at høre når der er nyt

Anmeld

5. november 2010

LouiseNielsen

quar20 skriver:

Ej jeg er i chok...!!

Helt ærlig - jeg troede ikke der var SÅ mange umenneske ansatte som skal have med mennesker at gøre..!!

Nu er jeg også sosuhjælper - og jeg tager mig måske mere af mine borgere end andre ville gøre, men det vigtigste for mig er da at man udviser respekt, omsorg og at man viser forståelse for hvad de brænder inde med..!! ( er måske lidt for pyllermor )..!!

Ej 13 dage før terminen.. Kan godt love dig for min mand skal nemlig med til samtalen, og han åbner munden overfor hvilken behandling vi har fået, og ikke mindst hvordan jeg har det herhjemme.. Jeg må stå op med min mand hver morgen kl. lort om morgenen for overhovedet at få tøj på.. Kan ikke engang afleverer Tino i dp selvom hun bor 100m herfra..!! Jeg kan ikke kører bil, jeg kan ikke sove.. amen ALT er bare i vejen..

Og alle siger at når mor ikke har det godt har baby det hellere ikke godt..!! Desuden har min læge printet nogle sider ud fra en eller anden lægeside omkring igangsættelse hvor der står at man ligeså højt skal vægte mors helbred som barns..!! Og at hvis mor er belastet i mere end 40% af ens dagligdag så skal hun tilbydes at sættes igang, dog først fra uge 37 graviditetsuge HVIS barnet ikke fejler noget..!!

Og jeg er i uge 37 idag så de har bare med at komme igang.. Færdig bum..!!

Vi vil jo rigtig gerne have en llille mere og er også gået i gang...

Men jeg er helt derude hvor jeg har sagt at jeg vil have kejsersnit næste gang for at slippe for den smerte... Og normalt er jeg virkelig i mod at man vælger kejsersnit på for tyndt grundlag...

Min egen læge forstår mig heldigvis godt! Og hun vil gøre hvad der står i hendes magt for at jeg får lov at blive sat i gang 14 dage før tid næste gang, ellers vælger vi kejsersnit.....

Jeg fik pænt afvide at så længe babyens hjertelyd var som den skulle være så blev jeg ikke sat i gang... Og at 14 dage fra eller til skulle jeg vel nok kunne tåle....

Men NEJ 14 dage er satme længe når det drejer sig om den smerte...

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at du bliver sat i gang og papirene fra din lægre hjælper... Dem vil jeg gerne låne til den tid

Go weekend søde...

Kram

Anmeld

5. november 2010

quar20

Leonora skriver:

Ha ha det forstår jeg godt..kan du ik sætte en go film på så du får dine tanker lidt væk...

Nå men jeg er i hvertfald spændt på at høre når der er nyt

Jo også ender det med jeg falder hen også ringer telefonen sikker ARHH GUD hvor jeg kender det..!!

Men skal ihvertfald nok skrive herinde SÅ snart jeg har hørt noget ELLER hvis jeg nu sku være SÅ heldig at vandet går eller at veerne blir reglmæssige Ellers får jeg manden til det

Anmeld

5. november 2010

quar20

LouiseNielsen skriver:

Vi vil jo rigtig gerne have en llille mere og er også gået i gang...

Men jeg er helt derude hvor jeg har sagt at jeg vil have kejsersnit næste gang for at slippe for den smerte... Og normalt er jeg virkelig i mod at man vælger kejsersnit på for tyndt grundlag...

Min egen læge forstår mig heldigvis godt! Og hun vil gøre hvad der står i hendes magt for at jeg får lov at blive sat i gang 14 dage før tid næste gang, ellers vælger vi kejsersnit.....

Jeg fik pænt afvide at så længe babyens hjertelyd var som den skulle være så blev jeg ikke sat i gang... Og at 14 dage fra eller til skulle jeg vel nok kunne tåle....

Men NEJ 14 dage er satme længe når det drejer sig om den smerte...

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at du bliver sat i gang og papirene fra din lægre hjælper... Dem vil jeg gerne låne til den tid

Go weekend søde...

Kram

Du kan tro du må låne de papirer Har allerede kopiret et par stykker til en veninde som også har det rigtig skidt..!!

Men forstår dig SÅ udemærket godt mht. til KS... Det var min plan fra starten af fordi Tinos fødsel var et sandt helved MEN MEN igen overvinder min frygt for operationer..!! ØV

Og rigtig dejlig weekend til dig og familien søde..
KÆMPE KNUS

Anmeld

5. november 2010

Leonora

quar20 skriver:

Jo også ender det med jeg falder hen også ringer telefonen sikker ARHH GUD hvor jeg kender det..!!

Men skal ihvertfald nok skrive herinde SÅ snart jeg har hørt noget ELLER hvis jeg nu sku være SÅ heldig at vandet går eller at veerne blir reglmæssige Ellers får jeg manden til det

Ha ha ha sådan...gad godt se min mand i hovedet hvis jeg bad ham om det...håber din mand er mere medgørelig

Jeg skal ik lave en skid i aften og vil derfor glæde mig til st følge dig

Anmeld

5. november 2010

quar20

Leonora skriver:

Ha ha ha sådan...gad godt se min mand i hovedet hvis jeg bad ham om det...håber din mand er mere medgørelig

Jeg skal ik lave en skid i aften og vil derfor glæde mig til st følge dig

haha griner..

Amen herhjemme har han faktisk selv sagt at han nok skal give en update til dem JEG ønsker skal vide det, så har skrevet en fin sedl og baby.dk er ØVERST   Foruden min moster som skal med selvfølgelig

Anmeld

5. november 2010

mor_sabina

Dejligt at høre at der sker noget nu. For at du bliver sat igang inden længe søde

Anmeld

5. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Dejligt at høre at der sker noget nu. For at du bliver sat igang inden længe søde

Ja hun vil ihvertfald gøre alt hvad der står i hendes magt for at gøre lægerne på sygehuset klar over hvilken situation jeg er i..!!

Anmeld

8. november 2010

quar20

UPDATE :

Så har min skønne læge haft ringet til mig og jeg skal derned idag..!! Hun ringede i fredags til overlægen/special lægen på sygehuset omkring den henvisning til igangsættelse, og eftersom hun skrev akut/haster og skal tilses hurtigst muligt var hun tosset over at der sku gå SÅ LÆNGE før jeg fik en tid..!!

Derudover havde hun forklaret hvordan mit forløb havde været, og hvor mange gange jeg havde været ved lægen pga. smerter, blærebetændelser, og generalt utilpashed igennem denne graviditet.. Hun forklarer så også om min graviditet med Tino - og om hvilken person jeg var.. Samtidig forklarede hun den overlæge der hvilken modstand jeg havde mødt i denne graviditet fordi jeg er "andengangsfødende" - og der understregede hun med store bokstaver at man altså ikke er EKSPERT i at føde børn, uanset hvor mange børn man har født - idet alle graviditeter og fødsler ikke er ens..!!

Lægen havde på et tidspunkt sagt at man "ikke bare" satte fødsler igang - hvortil min læge havde fortalt at hvis mor ikke har det godt har baby det heller ikke godt - og at det at jeg fik lov at gå med SÅ mange smerter HVERDAG og nu havde gjort det SÅ længe - så var det måske på tide at de begyndte at tænke på det menneskelige forløb i stedet for at glo på deres papirer og sige : Jamen i følge mine papirer kan det ikke lade sig gøre fordi du ikke er gået over tiden..!! Det måtte han jo så give min læge ret i - og til sidst var samtalen sluttet af med at overlægen havde sagt at på torsdag skulle jeg IKKE frygte noget - og at jeg selvfølgelig ville blive taget seriøst..!!

Så er lidt lettet - men også nervøs for syntes ligesom de har lovet ting før på sygehuset - men håber inderligt at blive mødt af et venligt menneske som kan se og høre mig og ikke mindst tager mig seriøst..

Mange tak til jer alle som løbende har spurgt til mig, og læst med..!!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.