Har lige snakket med sygehuset og igår var jeg i systemet og der sku de taget mig op idag - nu nu her kl. 16 er jeg IKKE i systemet og afd. jeg skal snakke med har lukket..!! Syntes det begynder så småt at stoppe igen med det slim der, men der er stadig en smugle.. IKKE MEGET MEN LIDT...!! Det lugter faktisk lidt sødt, altså ikke sådan kvalmende men hellere ikke lækkert.. Det er da godt nok møg svært at forklarer hvordan lugten er
..
Håber INDERLIGT når jeg skal JM imorgen at der kan sættes noget igang, for min krop magter ikke mere.. I dag fik jeg et KÆMPE smeld i ryggen som faktisk gik helt ned i mine ben.. Har idag samtidig været ude at handle ind så alt er klart og parat - MEN hellere ikke det kan sætte skub i noget som helst..!!
Er snart villig til ALT - som min mand går og siger : Vi må bare have VILD sex - Men aja nu er det jo så hellere ikke ham der ikke engang kan tage strømper på pga. smerter, eller tørre sig selv efter et bad pga. smerter så tror altså ikke lige hverken jeg eller min krop kan klarer en omgang sex..!! Hvad er sex egentlig? Det er ved at være længe siden
- Det ender da med jeg skal ha en manual for at gennemfører sex.. 
Håber INDERLIGT der sker noget MEGET snart.. - Hov det lagde jeg vidst også ud med at sige..!! Men HÅBER HÅBER og ber så inderligt til at der snart kan ske noget..
Nogen vil måske opfatte mig som en meget utålmodig pige - men altså blir man ikke en smugle utålmodig når man har døjet med smerter som kun er blevet værre og værre siden uge 20' graviditetsuge..!! Og forinden der kastet op 14 gange i døgnet..!!
Øv hvor jeg har det træls..!!
Anmeld