Tur hos lægen og spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Jamen der blir sku ved med at komme massere og massere af slim..!! Troede slet ikke det var muligt at der ku være Så meget derinde..!!

Har stadig de "samme" smerter i underlivet foran og bagtil, men det har jeg jo haft i en del dage nu desværre..!! Men øhh.. Måske du ved det her : Må slimproppen godt lugte?..!!

Anede ikke man havde en slimprop før jeg kom her på baby.dk SÅ aner ingenting om den. Har hørt at der godt kan være lidt blod i den, men om den må lugte aner jeg ikke.. Hvis du alligevel skal ringe til sygehuset i eftermiddag og høre ang igangsættelse så ville jeg da lige spørge dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

quar20

SussieThyssen skriver:

Ja altså har nu kun set een...min venindes og den ligtede godt nok underligt..sådan lidt fiske agtigt og halvdårlig.
Kan ikke rigtig beskrive det...men vil antage at sådan en på ydersiden er beklædt med alle mulige bakterier, for den er jo til for at lukke forsvarligt op til livmoderen, så der netop ikke kan trænge skadelige bakterier op.
Men ellers ville jeg måske alligevel lige spørge jordemoder om du evt kan have en lille infektion i skeden, for det kan også producere meget slim.
På den anden side så skulle slimen også lugte lidt, og hvis den ikke gør det, så er det nok ingen ting, men livmodermunden der forsøger at genproducere en ny slimprop, som så ikke vil festne sig, fordi du er ved at gå i fødsel.
Men ring til FG eller læge/jordemoder og spørg.

ARHHH... Ja...!! Ja det er faktisk sådan lidt fiske agtigt, men alligevel ikke.. Som du selv siger er det MØG svært at forklarer..!!

Håber godt nok der sker bare et eller andet, eller at jeg er på vej i fødsel - for NØJ jeg glæder mig til det sker..!!

Ja tror lige jeg prøver at ringe til min egen læge nu her og spørg ad..!! Hende har jeg nemlig et rigtig godt men PROF. forhold til

Anmeld

3. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Anede ikke man havde en slimprop før jeg kom her på baby.dk SÅ aner ingenting om den. Har hørt at der godt kan være lidt blod i den, men om den må lugte aner jeg ikke.. Hvis du alligevel skal ringe til sygehuset i eftermiddag og høre ang igangsættelse så ville jeg da lige spørge dem..

arhh okay..!! Ja jeg vidste det også kun ved at den gik ved Tino's, men det var jo sådan en "prop" som er beskrevet ALLE steder..!!

Og denne gang blir det bare ved og ved og ved med at komme slim ud..!! Dog ikke så meget som i nat, for i nat måtte jeg skifte trusseinlæg og trusse 2 gange..!! men nu her er der mere når jeg så er på toilettet og alligevel lige skal tørre mig - så vælter det bare ud

Anmeld

3. november 2010

henh01

quar20 skriver:

arhh okay..!! Ja jeg vidste det også kun ved at den gik ved Tino's, men det var jo sådan en "prop" som er beskrevet ALLE steder..!!

Og denne gang blir det bare ved og ved og ved med at komme slim ud..!! Dog ikke så meget som i nat, for i nat måtte jeg skifte trusseinlæg og trusse 2 gange..!! men nu her er der mere når jeg så er på toilettet og alligevel lige skal tørre mig - så vælter det bare ud

Fik du snakket med sygehuset i dag?

Anmeld

3. november 2010

mor_sabina

Ihh søde er ked af at høre du skal have det sådan. Men mon ikke du er længere end beregnet og din krop er ved at gå i fødsel, jeg krydser Mon det kan være vandet der siver? Sådan startede min fødsel med Phillip Emil, slimproppen røg og så blev det ved med at komme noget slimagtigt vand!? Og det lugter nemlig lidt, af sæd siger nogen?

Glæder mig til opdate og håber det er fb og billeder

Anmeld

3. november 2010

JustMe

Jamen, det kunne da være superdejligt, hvis du reelt er 2 uger længere henne og din krop er ved at foreberede en snarlig fødsel

alt, hvad  kan, for at du snart går i fødsel :helt af dig selv

Anmeld

3. november 2010

quar20

Har lige snakket med sygehuset og igår var jeg i systemet og der sku de taget mig op idag - nu nu her kl. 16 er jeg IKKE i systemet og afd. jeg skal snakke med har lukket..!! Syntes det begynder så småt at stoppe igen med det slim der, men der er stadig en smugle.. IKKE MEGET MEN LIDT...!! Det lugter faktisk lidt sødt, altså ikke sådan kvalmende men hellere ikke lækkert.. Det er da godt nok møg svært at forklarer hvordan lugten er ..

Håber INDERLIGT når jeg skal JM imorgen at der kan sættes noget igang, for min krop magter ikke mere.. I dag fik jeg et KÆMPE smeld i ryggen som faktisk gik helt ned i mine ben.. Har idag samtidig været ude at handle ind så alt er klart og parat - MEN hellere ikke det kan sætte skub i noget som helst..!!

Er snart villig til ALT - som min mand går og siger : Vi må bare have VILD sex - Men aja nu er det jo så hellere ikke ham der ikke engang kan tage strømper på pga. smerter, eller tørre sig selv efter et bad pga. smerter så tror altså ikke lige hverken jeg eller min krop kan klarer en omgang sex..!! Hvad er sex egentlig? Det er ved at være længe siden  - Det ender da med jeg skal ha en manual for at gennemfører sex..

Håber INDERLIGT der sker noget MEGET snart.. - Hov det lagde jeg vidst også ud med at sige..!! Men HÅBER HÅBER og ber så inderligt til at der snart kan ske noget..

Nogen vil måske opfatte mig som en meget utålmodig pige - men altså blir man ikke en smugle utålmodig når man har døjet med smerter som kun er blevet værre og værre siden uge 20' graviditetsuge..!! Og forinden der kastet op 14 gange i døgnet..!!

Øv hvor jeg har det træls..!!

Anmeld

3. november 2010

mor_sabina

Øv håber der snart er gang i noget

Anmeld

3. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Øv håber der snart er gang i noget

1000 tak søde...!!

Må indrømme jeg føler mit underliv er som en ballon der ABSOLUT ikke kan udvide sig mere..!! Maven er STEN hård og der er mange smerter i lænden...!! Der kommer stadig en smugle slim men ikke meget..!!! Håber sku det udvilker sig så jeg snart kan give jer alle en MASSE billede af lillebror og en FB

Anmeld

3. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

1000 tak søde...!!

Må indrømme jeg føler mit underliv er som en ballon der ABSOLUT ikke kan udvide sig mere..!! Maven er STEN hård og der er mange smerter i lænden...!! Der kommer stadig en smugle slim men ikke meget..!!! Håber sku det udvilker sig så jeg snart kan give jer alle en MASSE billede af lillebror og en FB

Det lyder jo som om du er igang, er du blevet tjekket om du er åben, eller føles det ikke som veer?

Og kan det være vandet der siver?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.