quar20 skriver:
Sjovt du siger det med gave til søster/bror..
Vi har faktisk købt en pakke dublo til Tino som gave fordi han blir storebror 
Arhh ammebh har jeg slet ikke købt, for regner med at købe den en af de dage efter fødslen så jeg får den rigtige størrelse..!! Med Tino havde jeg en jeg købte 1 måned inden han kom til verden - og den passede mig bare SLET ikke da jeg så havde født..!!
Jeg venter lidt med nyt tøj til at komme hjem i..!! Er SÅ spændt på hvordan jeg egentlig ser ud når jeg har født..!! Altså har jo slet ikke taget så meget som 1g på..!!
Bare jeeg kunne sige det samme..
Har taget 18 KG på
Men taget i betragtning af at han er en stor dreng så regner jeg med at mit "for meget" forstervand, kæmpe baby og hvad der ellers gemmer sig derinde udgør de første 10 kg og så er der "kun" 8 tilbage..
Jeg bestilte en stor sweater i dag sådan en der skal sidde løst.. Bare for at føle mig en smule præsentabel når jeg kommer hjem. Er så træt af jogging bukser - det er det eneste jeg kan være i for tiden.. Glæder mig til at få farvet hår, købt nyt tøj og lakeret mine negle.. haha
Aner ikke hvad jeg skal købe til hende den store, overvejer et par øreringe og en barbie måske.. Må vidst op til byen i morgen. 
Anmeld