Kirle skriver:
Altså jeg fik pks og ja fik afvide jeg skulle holde mig til kun at løfte poden men men men det kan man jo ikke... og det gik fint 
Mht. en toer så er jeg meget i tvivl om hvorvidt jeg vil ønske en pks igen eller vaginalt. Der er jo det med at løfte den store men også på den anden side at ved vaginalt så ved man ikke hvad der sker - du kan jo briste så du heller ikke kan løfte ham...
Jeg tænkte mere på fødestedet og mht jm? Har du fået en ny?
Jamen har tænkt det samme som dig utrolig længe...!! Og må indrømme jeg både glæder og frygter den kommende fødsel..!! MEN med de smerter jeg har haft indtil videre i forløbet så burde jeg sku også kunne komme igennem en fødsel
..!!
Jamen der er åbenbart ikke noget der hedder at man bare lige skifter JM så tæt på termin her i Randers..!! Det var ihvertfald hvad jeg fik at vide, MEN så spurgte jeg så hvordan det så kan være at jeg har skifte JM og at jeg første gang skal se hende 3 uger før termin, også få sådan en overfusning af hende..!! Det blev der så ikke svaret på..!!
Og fødested..!! Tjaaa hvis jeg nu skal tænke realistisk så er Randers det "eneste" valg for mig fordi vi har storebror som også skal afleveres osv, INDEN jeg skal på sygehuset.. Også kan vi simpelthen ikke nå at kører til Århus eks..!! Og får faktisk helt stress bare af tanken..!! Men min moster ( som jeg ser som min mor ) skal med til fødslen også selvfølgelig min mand og jeg VED at de ikke holder deres mund hvis der kommer en ukompetent JM ind..!! Og der ved jeg da du kan kræve at få en anden JM..!!
Anmeld