Tur hos lægen og spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

quar20

henh01 skriver:

me like

hihih også jeg...!! Syntes simeplthen jeg har den BEDSTE læge ever...!!  Måske fordi hun kender mig SÅ godt selvom jeg kun har haft hende i 3 år..!! Men hun kender mig lidt igennem min søster som har haft hende i 10år..!!

Så nu sidder jeg så bare her og venter og venter og venter.. Det føles som en evighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

henh01

quar20 skriver:

hihih også jeg...!! Syntes simeplthen jeg har den BEDSTE læge ever...!!  Måske fordi hun kender mig SÅ godt selvom jeg kun har haft hende i 3 år..!! Men hun kender mig lidt igennem min søster som har haft hende i 10år..!!

Så nu sidder jeg så bare her og venter og venter og venter.. Det føles som en evighed

Ja man sidder med tlf ved hånden og vil helst ikke optage den, hvis nu... Men det kan sikkert tage lang tid at få fat på den rigtige på sygehuset, de er jo ikke til at regne med med alle de nødkald osv de får gennem dagen. Så du skal nok ikke blive alt for skuffet hvis ikke du høre noget før i morgen.. -selvom det er svært.

Anmeld

5. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Ja man sidder med tlf ved hånden og vil helst ikke optage den, hvis nu... Men det kan sikkert tage lang tid at få fat på den rigtige på sygehuset, de er jo ikke til at regne med med alle de nødkald osv de får gennem dagen. Så du skal nok ikke blive alt for skuffet hvis ikke du høre noget før i morgen.. -selvom det er svært.

Nej lige præcis...!! Men håber nu stadig på at hun når at ringe idag...!!

Anmeld

5. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Nej lige præcis...!! Men håber nu stadig på at hun når at ringe idag...!!

Kan jeg godt forstå... Glæder mig til update

Anmeld

5. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Kan jeg godt forstå... Glæder mig til update

1000 tak ja jeg glæder mig også til en update og ikke mindst til at fortælle den...

Rigtig RIGTIG go weekend til dig..

Anmeld

5. november 2010

<3

Jeg synes at det lyder helt vildt hvad du har været igennem!! Har du stadig mod på at føde der eller? Er helt paf...

Anmeld

5. november 2010

quar20

Kirle skriver:

Jeg synes at det lyder helt vildt hvad du har været igennem!! Har du stadig mod på at føde der eller? Er helt paf...

Egentlig havde vi besluttet os for PKS, MEN MEN ulempen ved et KS er jo så at min søn på 21 måneder ikke at blive løftet af mor, og at jeg i nogle uger blir delvis lammet til lillebror fordi han nok er den eneste jeg kan løfte osv..!!

Derfor tog jeg den simpelte beslutning om at prøve at føde normalt - Desuden håber jeg INDERLIGT på at denne gang blir bedre end sidste fødsel..!! Ønsketænkning ja jeg ved det - men det er det eneste der holder mig oppe tuil den kommende fødsel som meget gerne må komme igang NU ..

Ja vi har sku været en del igennem - men børnene er jo det HELE værd..!!

Anmeld

5. november 2010

<3

quar20 skriver:

Egentlig havde vi besluttet os for PKS, MEN MEN ulempen ved et KS er jo så at min søn på 21 måneder ikke at blive løftet af mor, og at jeg i nogle uger blir delvis lammet til lillebror fordi han nok er den eneste jeg kan løfte osv..!!

Derfor tog jeg den simpelte beslutning om at prøve at føde normalt - Desuden håber jeg INDERLIGT på at denne gang blir bedre end sidste fødsel..!! Ønsketænkning ja jeg ved det - men det er det eneste der holder mig oppe tuil den kommende fødsel som meget gerne må komme igang NU ..

Ja vi har sku været en del igennem - men børnene er jo det HELE værd..!!

Altså jeg fik pks og ja fik afvide jeg skulle holde mig til kun at løfte poden men men men det kan man jo ikke... og det gik fint

Mht. en toer så er jeg meget i tvivl om hvorvidt jeg vil ønske en pks igen eller vaginalt. Der er jo det med at løfte den store men også på den anden side at ved vaginalt så ved man ikke hvad der sker - du kan jo briste så du heller ikke kan løfte ham...

Jeg tænkte mere på fødestedet og mht jm? Har du fået en ny?

Anmeld

5. november 2010

quar20

Kirle skriver:

Altså jeg fik pks og ja fik afvide jeg skulle holde mig til kun at løfte poden men men men det kan man jo ikke... og det gik fint

Mht. en toer så er jeg meget i tvivl om hvorvidt jeg vil ønske en pks igen eller vaginalt. Der er jo det med at løfte den store men også på den anden side at ved vaginalt så ved man ikke hvad der sker - du kan jo briste så du heller ikke kan løfte ham...

Jeg tænkte mere på fødestedet og mht jm? Har du fået en ny?

Jamen har tænkt det samme som dig utrolig længe...!! Og må indrømme jeg både glæder og frygter den kommende fødsel..!! MEN med de smerter jeg har haft indtil videre i forløbet så burde jeg sku også kunne komme igennem en fødsel ..!!

Jamen der er åbenbart ikke noget der hedder at man bare lige skifter JM så tæt på termin her i Randers..!! Det var ihvertfald hvad jeg fik at vide, MEN så spurgte jeg så hvordan det så kan være at jeg har skifte JM og at jeg første gang skal se hende 3 uger før termin, også få sådan en overfusning af hende..!! Det blev der så ikke svaret på..!!

Og fødested..!! Tjaaa hvis jeg nu skal tænke realistisk så er Randers det "eneste" valg for mig fordi vi har storebror som også skal afleveres osv, INDEN jeg skal på sygehuset.. Også kan vi simpelthen ikke nå at kører til Århus eks..!! Og får faktisk helt stress bare af tanken..!! Men min moster ( som jeg ser som min mor ) skal med til fødslen også selvfølgelig min mand og jeg VED at de ikke holder deres mund hvis der kommer en ukompetent JM ind..!! Og der ved jeg da du kan kræve at få en anden JM..!!

Anmeld

5. november 2010

Aprilmor11

Har desværre heller ingen erfaring med det, men ville sige at jeg håber at de er lidt hurtigere end vores og at du snart høre fra dem .. Held og lykke med det hele .. Stort kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.