Update :
Har nu været hos JM og er total GRÆDE FÆRDIG.. Sikke en tur jeg fik derinde..!!
Først fik jeg brev fra sygehuset idag lige da jeg står og skal kører at jeg har fået en tid til samtale om igangsættelse d. 11 kl. 13..!! - altså KUN EN SNAK om det overhovedet kan lade sig gøre..
Nå men det tager jeg jo så med til JM...!! Sidder for det første og venter lidt og får bare mere og mere ondt så rejser mig op..!! Idet jeg så tøffer lidt rundt og læser alle de der fine sedler der er på opslagstavlen blir jeg kaldt på..!! ( har jo fået ny JM midt i hele forløbet så vidste ikke hvem jeg sku ind til )..!! - Giver hende hånden og siger hej, hun siger hej og siger så : JA vi har jo lige set hinanden på Fødegangen i mandags da du var deroppe endnu engang.. Tænker HMM... Det blir fandme en spænende samtale sådan som hun lægger ud..!!
Nå vi kommer ind og hun spørger hvordan jeg har det : Bryder grædende sammen mens jeg stadig forsøger at finde mig til plads på stolen..!! Har det virkelig skidt siger jeg så..! forklarer hvordan mine smerter er, hvad det gør ved min hverdag og hvordan det påvirker min familie herhjemme..!! Forklarer samtidig også at jeg kan mærke min krop er ved at arbejde imod mig - at den snart står af..!! Lige i det samme den sætning er færdig afbryder hun mig og smiler og siger : Jamen det er jo HELT normalt at have smerter - og det er HELT normalt ikke at gide mere.. Afbryder hende så og siger. HOV HOV jeg sagde altså ikke at jeg IKKE GIDER mere..!! - Sagde at min krop fortæller mig at den ikke kan mere..!! Og at jeg så har fået tid til en samtale om igangsættelse.. Hun læner sig tilbage i stolen og siger så rigtig pædagogisk - Altså det kan jeg simpelthen ikke gå med til.. Det skal du bare vide - En igangsættelse vil absolut ikke hjælpe dig på dine smerter..!! - Og at du har kontaktet din læge pga. smerter.. Det var dog mærkeligt det er jo os du skal kontakte når du er så langt i forløbet..!!
Siger så - HELT ærlig hvem skal jeg henvende mig til når hverken Jmcenteret eller fødegangen tager mig alvorlig? - Er det så ikke min egen læge?!..
Hun ser på mig og siger nå skal jeg få dig undersøgt.. Så siger jeg : Ja det må du vel hellere..!! Får smidt rumpen op på briksen og begynder næsten at græde igen for bare smerter - for føler jo når jeg sidder eller går at jeg har et underliv på størrelse med en luftballon som jeg sætter mig på eller klemmer sammen med mine ben..!! Hun mærker og muffer godt rundt, tjekker hjertelyden og måle sf-målet som så er på 40..!! WOOOOW... Hun skønner ham til 3400g og er altså i uge 37 imorgen..!! Samtidig siger hun så at han står med hovedet lige direkte på mit skamben..!! Hmmm...!! Spørger hende så om hun ikke vil mærke mig indvendig fordi slimproppen nu er gået over to dage - og at jeg har haft de har mærkelige veer som ikke er reglmæssige..!! - Spørg lige om jeg fik store øjne da hun så ser på uret og siger : Jamen det er der altså ikke tid til..!! 
Jeg kommer op igen og hun får skrevet i min vandrejournal alle de her tal - og siger så da hun er færdig : Nå men vi ses om 2 uger, nu må du hjem og være sengeliggende indtil du selv går i fødsel..!!
Ja undskyld men total barnligt af mig nupper jeg min vandrejournal og åbner døren og siger højt så ALLE kan høre det : Jeg vil fandme ha en ny JM til næste gang - Du er da total umenneskelig dame..!!
Så ja det var så lige den update jeg ku give jer som har fulgt mig.. Er bare SÅ ked af det og har ikke lavet andet end at tude siden jeg trådte ind af hendes dør og tuder stadig.. Er i chok over hvilken behandling jeg har fået, og helt ærlig.. Vi er kun mennesker - ku vi så ikke behandle hinanden med respekt og ligesom tale pænt til hinanden UDEN at få den anden til at føle sig som en dum kludedukke i det dasnke system...!! 
Anmeld