JustMe skriver:
Nu bliver jeg helt nysgerrig...hvordan kan det være?
Spørger fordi jeg er førstegangsgravid og troede, at den endelige termin blev fastsat ved NF 
Men ellers håber jeg da, at de skynder sig at få dig sat i gang, for det er jo tydeligvis tortur for dig at have det sådan 
Jamen jeg sku ha haft min mens i Januar ( d. 3 ) Men næ nej den blev væk..!!
Og ku først teste mig positiv d. 26 marts så rendte jo ved lægen og fik diverse teste..!! Hun ville ha sendt mig til scanning af underlivet den dag testen viste positiv..!!
Så blir jeg sendt til nf scanning og de fastsætter terminen til d. 26nov.
Så kommer jeg til midtvejsscanningen og der syntes de altså det stemmer uoverens med nf scanningen og hans størrelse..!!
I uge 25 blir jeg indlagt pga. jeg har kastet op siden marts..!! og der scanner de ham også og måler ham godt og grundigt og får det også ligesom ved midsvejsscanningen til at jeg sku være 2 uger længere henne..!! Og når de mærker på mig som de gør for tiden siger de også at alle tal eks. sf-mål osv stemmer overens hvis jeg var 2 uger længere henne..
MEN nu må vi se...!! Er lige vågnet og slimproppen er røget ud nu..!! For dælen jeg ku jo blive ved med at tørre slim væk.. BRADR.. MEN godt.. Sidst med Tino gik slimproppen 2 dage før vandet gik..!! Lad os håbe det gentager sig selvom det er en lille chance at tage..!
Anmeld