Tur hos lægen og spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Papaya

quar20 skriver:

Ja tror jeg prøver at ringe på sygehuset imorgen for at høre dem ad og rykke lidt for den samtale man skal til først..!! Det er jo DEM der beslutter om jeg skal sættes igang.. det kan lægen jo DESVÆRRE ikke gøre - for som hun sagde så ville hun ha gjort det idag hvis hun kunne

Altså jeg vil sige at mit overskud er li nul - men det er pga. smerterne og fordi jeg IKKE får sovet..!!

Håber bare der sker noget hurtigst muligt for går jo trods alt ind i uge 37 fredag - men der er jo mulighed for at jeg er længere henne ( 2 uger )...!! Men nu må vi se jeg håber ihvertfald det bedste..

Og jeg  for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

JustMe

quar20 skriver:

- men der er jo mulighed for at jeg er længere henne ( 2 uger )...!! Men nu må vi se jeg håber ihvertfald det bedste..

Nu bliver jeg helt nysgerrig...hvordan kan det være?

Spørger fordi jeg er førstegangsgravid og troede, at den endelige termin blev fastsat ved NF

Men ellers håber jeg da, at de skynder sig at få dig sat i gang, for det er jo tydeligvis tortur for dig at have det sådan

Anmeld

3. november 2010

quar20

JustMe skriver:

Nu bliver jeg helt nysgerrig...hvordan kan det være?

Spørger fordi jeg er førstegangsgravid og troede, at den endelige termin blev fastsat ved NF

Men ellers håber jeg da, at de skynder sig at få dig sat i gang, for det er jo tydeligvis tortur for dig at have det sådan

Jamen jeg sku ha haft min mens i Januar ( d. 3 ) Men næ nej den blev væk..!!

Og ku først teste mig positiv d. 26 marts så rendte jo ved lægen og fik diverse teste..!! Hun ville ha sendt mig til scanning af underlivet den dag testen viste positiv..!!

Så blir jeg sendt til nf scanning og de fastsætter terminen til d. 26nov.

Så kommer jeg til midtvejsscanningen og der syntes de altså det stemmer uoverens med nf scanningen og hans størrelse..!!

I uge 25 blir jeg indlagt pga. jeg har kastet op siden marts..!! og der scanner de ham også og måler ham godt og grundigt og får det også ligesom ved midsvejsscanningen til at jeg sku være 2 uger længere henne..!! Og når de mærker på mig som de gør for tiden siger de også at alle tal eks. sf-mål osv stemmer overens hvis jeg var 2 uger længere henne..

MEN nu må vi se...!! Er lige vågnet og slimproppen er røget ud nu..!! For dælen jeg ku jo blive ved med at tørre slim væk.. BRADR.. MEN godt.. Sidst med Tino gik slimproppen 2 dage før vandet gik..!! Lad os håbe det gentager sig selvom det er en lille chance at tage..!

Anmeld

3. november 2010

SussieThyssen

quar20 skriver:

Jamen jeg sku ha haft min mens i Januar ( d. 3 ) Men næ nej den blev væk..!!

Og ku først teste mig positiv d. 26 marts så rendte jo ved lægen og fik diverse teste..!! Hun ville ha sendt mig til scanning af underlivet den dag testen viste positiv..!!

Så blir jeg sendt til nf scanning og de fastsætter terminen til d. 26nov.

Så kommer jeg til midtvejsscanningen og der syntes de altså det stemmer uoverens med nf scanningen og hans størrelse..!!

I uge 25 blir jeg indlagt pga. jeg har kastet op siden marts..!! og der scanner de ham også og måler ham godt og grundigt og får det også ligesom ved midsvejsscanningen til at jeg sku være 2 uger længere henne..!! Og når de mærker på mig som de gør for tiden siger de også at alle tal eks. sf-mål osv stemmer overens hvis jeg var 2 uger længere henne..

MEN nu må vi se...!! Er lige vågnet og slimproppen er røget ud nu..!! For dælen jeg ku jo blive ved med at tørre slim væk.. BRADR.. MEN godt.. Sidst med Tino gik slimproppen 2 dage før vandet gik..!! Lad os håbe det gentager sig selvom det er en lille chance at tage..!

Eiii..det vil da være så dejligt, hvis moder natur selv sætter gang i tingene og du vitterligt er de 2 uger længere fremme, for så er du jo i uge 39 og så er det perfekt timet.
Venter spændt på en update
Og så får du et forsigtigt knus. Jeg synes bare at det er så synd for dig, at du skal have så ondt, men kan ikke rigtigt sige noget, der kan hjælpe.
Men blot være der og lægge øre til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. november 2010

henh01

Vup vup... Bare det var her der var tegn på snarlig fødsel..  fingre for at du snart går i fødsel..

Anmeld

3. november 2010

quar20

SussieThyssen skriver:

Eiii..det vil da være så dejligt, hvis moder natur selv sætter gang i tingene og du vitterligt er de 2 uger længere fremme, for så er du jo i uge 39 og så er det perfekt timet.
Venter spændt på en update
Og så får du et forsigtigt knus. Jeg synes bare at det er så synd for dig, at du skal have så ondt, men kan ikke rigtigt sige noget, der kan hjælpe.
Men blot være der og lægge øre til.

Kærligst
Sussie

Hvor er du altså bare sød... Du fortjener det største  man kan give over internettet

Ja jeg håber INDERLIGT det går igang af sig selv, for ja man kan ikke gøre så meget ved de smerter jeg har haft mig - men håber inderligt at der snart sker noget så jeg kan få smerterne væk, få mit overskud tilbage, og være mor for Tino igen..!!

men HELE natten er der simpelthen kommet SÅ meget slim.. Med Tino var det egentlig "bare" proppen også var det ovre, men denne gang.. I GUDER alt det slim man kan have indeni sig..!! Og det fortsætter også her idag..!!

Men lige et spørgsmål : Må slimproppen godt lugte sådan lidt.. Øhh.. Ja egentlig bare lugte lidt mærkeligt?

Knus

Anmeld

3. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Vup vup... Bare det var her der var tegn på snarlig fødsel..  fingre for at du snart går i fødsel..

Hvor er du sød - mange mange tak..

Det håber jeg godt nok også INDERLIGT...

Anmeld

3. november 2010

henh01

Er der ikke sket mere i dag??

Anmeld

3. november 2010

SussieThyssen

quar20 skriver:

Hvor er du altså bare sød... Du fortjener det største  man kan give over internettet

Ja jeg håber INDERLIGT det går igang af sig selv, for ja man kan ikke gøre så meget ved de smerter jeg har haft mig - men håber inderligt at der snart sker noget så jeg kan få smerterne væk, få mit overskud tilbage, og være mor for Tino igen..!!

men HELE natten er der simpelthen kommet SÅ meget slim.. Med Tino var det egentlig "bare" proppen også var det ovre, men denne gang.. I GUDER alt det slim man kan have indeni sig..!! Og det fortsætter også her idag..!!

Men lige et spørgsmål : Må slimproppen godt lugte sådan lidt.. Øhh.. Ja egentlig bare lugte lidt mærkeligt?

Knus

Ja altså har nu kun set een...min venindes og den ligtede godt nok underligt..sådan lidt fiske agtigt og halvdårlig.
Kan ikke rigtig beskrive det...men vil antage at sådan en på ydersiden er beklædt med alle mulige bakterier, for den er jo til for at lukke forsvarligt op til livmoderen, så der netop ikke kan trænge skadelige bakterier op.
Men ellers ville jeg måske alligevel lige spørge jordemoder om du evt kan have en lille infektion i skeden, for det kan også producere meget slim.
På den anden side så skulle slimen også lugte lidt, og hvis den ikke gør det, så er det nok ingen ting, men livmodermunden der forsøger at genproducere en ny slimprop, som så ikke vil festne sig, fordi du er ved at gå i fødsel.
Men ring til FG eller læge/jordemoder og spørg.

Anmeld

3. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Er der ikke sket mere i dag??

Jamen der blir sku ved med at komme massere og massere af slim..!! Troede slet ikke det var muligt at der ku være Så meget derinde..!!

Har stadig de "samme" smerter i underlivet foran og bagtil, men det har jeg jo haft i en del dage nu desværre..!! Men øhh.. Måske du ved det her : Må slimproppen godt lugte?..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.