Hyggetråd: 3 ting vi IKKE ved om dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

mariamiss6

Hmmmmm... egentlig er der vel mange ting man ikke ved om mig

1. Jeg bliver VILDT horny af dirty dancing, og Dwayne 'the rock' Johnson.

2. Jeg er virkelig dårlig til at tage mig sammen til at rydde op og gøre rent, og gøre alle de der pligt ting

3. Jeg drikker som et HUL i jorden når jeg er i byen... For en måned siden var jeg på 1 nat oppe på minimum 25 shots næsten lige i træk, plus et ukendt antal drinks... og jeg kunne fint selv gå hjem i seng, og en masse andet sjov i løbet af aftenen... I øvrigt drikker jeg helst guldbajere, hvilket får mig til at ligne en alkoholiker.... Kan bare ikke fordrag det rævepis til pilsnere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Sees

Ranarupta skriver:

Ja, jeg ved ikke lige, hvorfor jeg havde en holdning omkring hvilken hånd, man brugte til at skrive med...

Haha, jeg er sikker på, at du føler det ser værre ud, end det er. Men kan lige se den fikse stilling for mig!

Ok, det er da pudsigt mht din lærer...

Men sådan er vi jo så forskellige ..

Ligesom folk der har krøller, somregel gerne vil have glat hår (LÆS: MIG!!) - Og selvfølgelig også omvendt.

Og dem der har grønne øjne, ville ønske de havde blå (LÆS: MIG!!) - og omvendt.

Og dem der har små bryster, ville ønske de havde store, og omvendt - Her kan jeg ikke hentyde til mine egne, for de er sådan mellem

Osv osv osv

Anmeld

1. november 2010

Ranarupta

Sees. skriver:

Men sådan er vi jo så forskellige ..

Ligesom folk der har krøller, somregel gerne vil have glat hår (LÆS: MIG!!) - Og selvfølgelig også omvendt.

Og dem der har grønne øjne, ville ønske de havde blå (LÆS: MIG!!) - og omvendt.

Og dem der har små bryster, ville ønske de havde store, og omvendt - Her kan jeg ikke hentyde til mine egne, for de er sådan mellem

Osv osv osv

Jep, er også med på at ville have glat hår.

Og jeg vil vildt gerne have grønne eller brune øjne, men nix. Kedelige blå/grå øjne til mig.

Men det er jo det dér med naboens græs...

Anmeld

1. november 2010

Heidisbebs

Sjovt

1. Jeg elsker at gøre rent.

2.Er godt nok begyndt at ligne min mor, selvom jeg havde svoret at det aldrig ville ske

3.Efter jeg har opdaget Baby.dk, sidder jeg meget mere her end på Facebook(hvor jeg ellers sad rigtig meget)

Anmeld

1. november 2010

wamse

Fed tråd

3 ting i ikke vidste om mig, hvilket ikke er let at finde, da jeg jo er mega åbenmundet om hele mit liv:

• Jeg har en big time crush på en af mine gamle venner
  • skal ud på besøg ved denne ven på fredag aften, og jeg vil bage fuldt ud på den stakkels intetanende fyr
  • Jeg at spise piratos, og drikke kærnemælk samtidigt

Anmeld

1. november 2010

mortilflere

1) som ung tog jeg i byen for at slogs 

2)Bonden skulle skrive under på at børn skulle vi ikke ha..

3) jeg tvang ham til nr 3 og 4 LOL

Anmeld

1. november 2010

TbCp

1. Jeg kan synge med på stort set alle de sange der bliver spillet i Giro413

2. Jeg screener mine telefonopkald

3. jeg hopper ofte over hvor gærdet er lavest, når det gælder rengøring.

Anmeld

1. november 2010

LinLin

1. Jeg mistede min far da jeg var 9 år - min mor fik en hjerneblødning da jeg var 20, så "mistede" også hende...

2. Jeg har været til udpumpning en mandag... (en uge inden jeg skulle starte på pæd sem. - meget modent )

3. Jeg ser kun gyserfilm alene, når der er dagslys - og jeg altid fingeren på muteknappen

Anmeld

1. november 2010

Faith

Ok here goes.....

1: Jeg spiser om natten når jeg giver drengene flaske (chokolade, slik og hvad der ellers lige er i skabet)

2: Min første kæreste var den ene halvdel af et tvillingepar. Vi kom sammen i 6 måneder. Da vi slog op begyndte jeg at komme sammen med tvillingebroderen (havde altid syntes han var mere lækker). Vi kom sammen i 3 år.

3: Jeg har ikke set eller haft nogen som helst kontakt til min far i snart 15 år.

Sjov tråd

Anmeld

1. november 2010

Pia.

1) - Fik Sushi 3 gange i sidste uge

2) - Tager aldrig telefonen hvis det er hemmeligt nummer

3) - Går uden trusser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.