Hyggetråd: 3 ting vi IKKE ved om dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.920 visninger
149 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Manakauapo

En lille hyggelig tråd! Fortæl tre ting vi IKKE ved om dig!

Jeg lægger ud:

1. Jeg bruger rigtig mange timer på facebook hver dag! Jeg skal jo igennem 9 timer lange skoledage på en eller anden måde! Ups...  Nå, men jeg får da i det mindste også gennemlæst diverse netaviser! Så man kan da ikke sige at jeg ikke følger med i samfundet!

2. Jeg har to søstre. De er henholdsvis 30 og 28, altså 14 og 13 år ældre end mig! Så du må gerne kalde mig efternøler!

3. Jeg har en vis svaghed for gamle udgaver af Hjemmet og Familiejournalen, og sluger dem helt råt på hvert eneste besøg ved farmor og mormor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Ranarupta

Kageteenageren skriver:

Jeg lægger ud:

1. Jeg bruger rigtig mange timer på facebook hver dag! Jeg skal jo igennem 9 timer lange skoledage på en eller anden måde! Ups...  Nå, men jeg får da i det mindste også gennemlæst diverse netaviser! Så man kan da ikke sige at jeg ikke følger med i samfundet!

2. Jeg har to søstre. De er henholdsvis 30 og 28, altså 14 og 13 år ældre end mig! Så du må gerne kalde mig efternøler!

3. Jeg har en vis svaghed for gamle udgaver af Hjemmet og Familiejournalen, og sluger dem helt råt på hvert eneste besøg ved farmor og mormor!

1: Jeg har lige fået klippet ca. 20 cm. af håret. (skal snart farves)

2: Jeg er vist ved at være godt skruk igen! (Min søn er 5,5 mdr. gammel)

3: Jeg ELSKER Columbo-serien!

Super tråd!

Anmeld

31. oktober 2010

june1987

1: Jeg har fundet noget hvor jeg har muligheder inden for så jeg er ved at arbejde mig op som "strong women"

2: jeg er meget på facebook

3: jeg har dk værste grin

Anmeld

31. oktober 2010

Svei

1:Jeg har sat min søns skoleinspektør på plads så han ikke fik et ben til jorden.

2:Jeg har fået to bøder for at tale i telefon imens jeg kørte bil.

3:Jeg var skide fuld i går og min stakkels kæreste måtte løbe rundt efter mig og jeg endte med at tabe pomfritter ud i hele bilen og lægge mig til at sove, snorkende og meget usexet...stakkels mand.

Anmeld

31. oktober 2010

Sees

Jeg lægger ud:

Hehe, ej hvor sjovt!

Den hopper jeg lige med på, men min er sgu egentlig ikke så meget anderledes end din ..

1: Jeg har to ældre søstre, som er hhv. 35 og 33 år gamle - Altså 13 og 11 år ældre end mig, så jeg er også kæmpe efternøler!

2: Jeg bruger også utrolig mange timer på facebook, og baby.dk - Går sygemeldt, og støvsugeren bliver desværre tit forsømt - Men det bliver ihvertfald gjort hver anden dag!

3: Har så sent som idag ligget på sofaen hos min daddy og læst Hjemmet, med stor stil - Køber også gerne selv Ude Og Hjemme, hvis jeg husker det (Elsker novellerne )

(En lille nr. 4 også)

4: Jeg er begyndt at ligne min mor, mere og mere - Men shh, det behøver hun ikke at vide

Anmeld

31. oktober 2010

Manakauapo

Sees. skriver:

Hehe, ej hvor sjovt!

Den hopper jeg lige med på, men min er sgu egentlig ikke så meget anderledes end din ..

1: Jeg har to ældre søstre, som er hhv. 35 og 33 år gamle - Altså 13 og 11 år ældre end mig, så jeg er også kæmpe efternøler!

2: Jeg bruger også utrolig mange timer på facebook, og baby.dk - Går sygemeldt, og støvsugeren bliver desværre tit forsømt - Men det bliver ihvertfald gjort hver anden dag!

3: Har så sent som idag ligget på sofaen hos min daddy og læst Hjemmet, med stor stil - Køber også gerne selv Ude Og Hjemme, hvis jeg husker det (Elsker novellerne )

(En lille nr. 4 også)

4: Jeg er begyndt at ligne min mor, mere og mere - Men shh, det behøver hun ikke at vide

Jamen det er da sejt at ligne mig! Jeg er stolt af dig!  haha

Anmeld

31. oktober 2010

Malene84

Kageteenageren skriver:

Jeg lægger ud:

hehe... sjov tråd  Laver den lige om til de 3 ting jeg elsker/hader ved mig selv. Faktisk 3 meget personlige ting... men here we go.

1. Jeg er perfektionist og kan virkelig ikke gøre for det. Jeg kan på ingen måde afleverer eller stå inde for noget der kun er halvt færdigt. Dette skaber tit problemer for mig selv, da jeg tit ikke kan leve op til mine egne forventninger

2. Jeg kan godt lide alene-tid. Før jeg fik børn kunne jeg sagtens sætte mobilen på lydløs og bare kigge på veninderne der ringede - og jeg tog den ikke. Jeg ville hellere stene film med min dyne på sofaen

3. Jeg er den største kylling. Hader konfrontationer med andre end mine forældre og kæreste. HADER DETTE VED MIG SELV!!! Jeg finder mig i alt for meget, fordi jeg ikke vil være uvenner med nogen!!

Anmeld

31. oktober 2010

Sees

Kageteenageren skriver:

Jamen det er da sejt at ligne mig! Jeg er stolt af dig!  haha

Jeg er også ret stolt af mig selv

Anmeld

31. oktober 2010

CiSo

hihi, sjov tråd.

1. Når jeg er sikker på der ikke er nogen der ser mig, elsker jeg at gå nøgen rundt. 

2. jeg hører til tider p4 for at mindes min søde mormor, hvis jeg savner hende.

3. Jeg havde aldrig skiftet en ble før, min søn kom til verdenen her for 5 dage siden. 

Anmeld

31. oktober 2010

Becks

Hihi hvor skægt

1: Jeg er Moster til 4 - En dreng og 3 piger, men ser kun min nevø, da vi ikke har kontakt med min anden søster.

2: Min Storebror har siddet i fængsel i 10 år.

3: Jeg har haft rekorden i og drikke 2 øl i et glas på 5 sek. blandt et vennepar og deres venner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.