Kageteenageren skriver:
En lille hyggelig tråd! Fortæl tre ting vi IKKE ved om dig! 
Jeg lægger ud:
1. Jeg bruger rigtig mange timer på facebook hver dag! Jeg skal jo igennem 9 timer lange skoledage på en eller anden måde! Ups...
Nå, men jeg får da i det mindste også gennemlæst diverse netaviser! Så man kan da ikke sige at jeg ikke følger med i samfundet! 
2. Jeg har to søstre. De er henholdsvis 30 og 28, altså 14 og 13 år ældre end mig! Så du må gerne kalde mig efternøler! 
3. Jeg har en vis svaghed for gamle udgaver af Hjemmet og Familiejournalen, og sluger dem helt råt på hvert eneste besøg ved farmor og mormor! 
hehe... sjov tråd
Laver den lige om til de 3 ting jeg elsker/hader ved mig selv. Faktisk 3 meget personlige ting... men here we go.
1. Jeg er perfektionist og kan virkelig ikke gøre for det. Jeg kan på ingen måde afleverer eller stå inde for noget der kun er halvt færdigt. Dette skaber tit problemer for mig selv, da jeg tit ikke kan leve op til mine egne forventninger
2. Jeg kan godt lide alene-tid. Før jeg fik børn kunne jeg sagtens sætte mobilen på lydløs og bare kigge på veninderne der ringede - og jeg tog den ikke. Jeg ville hellere stene film med min dyne på sofaen 
3. Jeg er den største kylling. Hader konfrontationer med andre end mine forældre og kæreste. HADER DETTE VED MIG SELV!!! Jeg finder mig i alt for meget, fordi jeg ikke vil være uvenner med nogen!!

Anmeld