Hyggetråd: 3 ting vi IKKE ved om dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Vingummien

1. Har stadig min bamse fra da jeg blev døbt til at ligge i min seng

2. Har en svaghed for at købe kjoler

3. Åbner aldrig min dør når det ringer på, medmindre jeg ved at der kommer en på det tidspunkt det ringer på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

DK

1. Jeg er mega forelsket i, og afhængig af, min kæreste! Klister-klister: det mig!

2. Jeg hååber hemmeligt at jeg bare skal på toilettet en nat og så vupti: så har jeg født på 30 sekunder uden forgående veer eller noget! Så kan jeg kalde på Mikkel og så var det det!

3. Jeg er enormt dårlig til det med at svare min mobil. Jeg er ligeglad med at den f.eks. er væk i et par dage eller uden strøm. Til stor irritation for venner og bekendte der vil have fat i mig!

Anmeld

1. november 2010

DK

LouiseNielsen skriver:

Hehe vild sjov tråd.....

1) Kan gå fuldstændig i baglås hvis ting ikke står PERFEKT. Fx hvis vi har købt en kasse sodavand hvor der selvfølgelig er mange forskellige farver. Så stille rjeg dem i farveorden. Bliver der så taget af dem, så kan jeg få det psygisk dårligt, indtil jeg igen har været ude og stille dem i farveorden. Og de tomme skal stå i den ene ende af kassen, de fulde i den anden ende, også skal colaer starte, også røde, osv osv.....

2) Kan stort set alle gammel danske film udenad!

3) Eeeelsker at køre hurtig. Men er panisk angst for at køre galt!

Uhh den med sodavandene kender jeg!! Jeg har også farveorden i min bogreol!! En hylde til blå, en til grøn, en til orange osv osv... Det er SÅ fint, he he

Anmeld

1. november 2010

LouiseNielsen

DK skriver:

Uhh den med sodavandene kender jeg!! Jeg har også farveorden i min bogreol!! En hylde til blå, en til grøn, en til orange osv osv... Det er SÅ fint, he he

Hehe, er da en tosset ting.... Men har det også med fx hvis fjernbetjeningen ikke ligger fuldstændig lige på sofabordet, åååh jeg kan slet ikke have det...

Anmeld

1. november 2010

Nadia&Daniel

1. Skulle have været med i Dagens mand - men mødte min forlovede på en bytur inden optagelserne..

2. Er jobsøgende (skal lige nyde min barsel med guldklumpen og manden) og så skal der søges..

3. Skal giftes den 12. Feb. 2011 - vi har valgt at holde barnedåb og bryllup samme dag (dog ved nogle dette)..

Anmeld

1. november 2010

DK

LouiseNielsen skriver:

Hehe, er da en tosset ting.... Men har det også med fx hvis fjernbetjeningen ikke ligger fuldstændig lige på sofabordet, åååh jeg kan slet ikke have det...

Her behøver den ikke ligge lige på bordet. Dog har jeg perioder hvor jeg tæller knapperne på fjernbetjeningen. Altså mine fingre kører over knapperne mens jeg tæller: 1,2,3,4,5,6,7,8,9. Og så forfra ved 1: 10,11,12,13 osv. Engang tog jeg først mig selv i det da jeg var kommet til 500!!!! Virkelig dårlig vane og Mikkel kan slet ikke have det, selv om jeg tæller inden i hovedet! Det er åbenbart ikke helt normalt

Anmeld

1. november 2010

LouiseNielsen

DK skriver:

Her behøver den ikke ligge lige på bordet. Dog har jeg perioder hvor jeg tæller knapperne på fjernbetjeningen. Altså mine fingre kører over knapperne mens jeg tæller: 1,2,3,4,5,6,7,8,9. Og så forfra ved 1: 10,11,12,13 osv. Engang tog jeg først mig selv i det da jeg var kommet til 500!!!! Virkelig dårlig vane og Mikkel kan slet ikke have det, selv om jeg tæller inden i hovedet! Det er åbenbart ikke helt normalt

Hahaha.... Nej det er sku ikke normalt! Men vi har jo alle vores svagheder...

Fx må et tal herhjemme bare ikke stå ulige! Fx volumen skal ALTID stå på et lige tal....

Min mand syntes også nogen af de ting jeg sådan kan komme til er fuldstændig tosset, men kan sleeet ik styre det når først der lige er nogett...

Anmeld

1. november 2010

Sees

LouiseNielsen skriver:

Hahaha.... Nej det er sku ikke normalt! Men vi har jo alle vores svagheder...

Fx må et tal herhjemme bare ikke stå ulige! Fx volumen skal ALTID stå på et lige tal....

Min mand syntes også nogen af de ting jeg sådan kan komme til er fuldstændig tosset, men kan sleeet ik styre det når først der lige er nogett...

Den med tallene kender jeg godt - Heldigvis er der ikke tal på volumen på mit fjernsyn, men f.eks. bilradioen .. uhh, den skal ikke stå på 14 eller 16, den skal stå på 5,10,15 eller 20 osv ..

Og hvis klokken f.eks. er 12.33, eller 22.21 - Så sidder jeg og kigger på klokken til den bliver 12.34 eller 22.22.

Anmeld

1. november 2010

Vidunderligeunger

jamen jeg tror da også jeg kan komme med et par stykker

1. Jeg har haft en piercing downthere og i tungen... de er dog ude begge to.

2. når nogle fra familien ringer tager ejg den ikke eller "glemmer" at ringe tilbage fordi jeg ikke ORKER at snakke med dem...

3. Jeg synes selv jeg er kommet mig flot efter fødslen - og har det bedre med min krop nu, end inden - selvom den var pænere før.. 

nåh ja, og jeg er også venstrehåndet

Anmeld

1. november 2010

Vidunderligeunger

LouiseNielsen skriver:

Hehe vild sjov tråd.....

1) Kan gå fuldstændig i baglås hvis ting ikke står PERFEKT. Fx hvis vi har købt en kasse sodavand hvor der selvfølgelig er mange forskellige farver. Så stille rjeg dem i farveorden. Bliver der så taget af dem, så kan jeg få det psygisk dårligt, indtil jeg igen har været ude og stille dem i farveorden. Og de tomme skal stå i den ene ende af kassen, de fulde i den anden ende, også skal colaer starte, også røde, osv osv.....

2) Kan stort set alle gammel danske film udenad!

3) Eeeelsker at køre hurtig. Men er panisk angst for at køre galt!

det er som taget ud af min hjerne alle tre punkter !! lidt vildt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.