Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1) Jeg er halvt englænder, og selvom jeg har boet i Danmark i størstedelen af mit liv er jeg stadig bedre til at formulere mig på engelsk end jeg er på dansk.
2) Jeg drømmer om at blive gift 3-4 gange mere. Ganske vist med den samme mand som jeg er gift med nu, men på andre måder end vores første bryllup. Fx på en strand, på et bjerg og i Vegas.
3) Jeg afskyr fisk og bliver faktisk forkvalmet bare ved tanken om at spise dyr der har boet i vand (så heller ingen rejer eller noget i den stil). Og jeg synes også at lam er smadder klamt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tutter skriver: Ej det havde jeg ikke kunne - Puha en flyvetur
Ej det havde jeg ikke kunne - Puha en flyvetur
Jeps! Og oveni købet var der en mulimsk skole med! Hold kæft hvor de larmede! Vi prøvede at sove, men pga. dem kom vi aldrig til det!
Vi tog afsted søndag aften kl.23:00 fra Nyborg St. og vi var i London kl.10:00 mandag formiddag! Jeg nåede at lave en tripple-døgner! Hold kæft jeg var smadret! Alt for lidt søvn og tømmermænd er ingen god idé!
Kageteenageren skriver: Jeps! Og oveni købet var der en mulimsk skole med! Hold kæft hvor de larmede! Vi prøvede at sove, men pga. dem kom vi aldrig til det! Vi tog afsted søndag aften kl.23:00 fra Nyborg St. og vi var i London kl.10:00 mandag formiddag! Jeg nåede at lave en tripple-døgner! Hold kæft jeg var smadret! Alt for lidt søvn og tømmermænd er ingen god idé!
Puha
1: Jeg ELSKER Olsen Banden filmene og kan nærmest samtlige replikker Har set de film riiiiiiiigtig mange gange......
2: Snakker meget- til tider riiiigtig meget..... Og er jeg utilfreds med noget eller føler mig uretfærdig behandlet reagerer jeg så min mand kalder mig et "verbalt maskingevær", ha ha ha! Så er det sgu ikke nemt at få et ord indført
3: Jeg har rejst over 7800 km med den transsibiriske jernbane, gået på den kinesiske mur, trekket i Himalayas bjerge, opholdt mig i over 50 graders varme i Goa og festet på de thailanske øer- altsammen indenfor 4 mdr Fantastisk oplevelse!!!
Her er 3 ting om mig.
1. Blive to år gammel når jeg ikke få min vilje.
2. køber hver onsdag ude og hjemme.
3.jeg er hat to stor søster på 28-33.
1. Er vild med Take That - og elsker at Robbie Williams er BACK in Take That
2. ELSKER gossip om de kendte - fx se & hør (ved godt at der nok lige er kommet lidt ekstra på)
3. Boller i karry -> "JA TAK"
1. Jeg elsker pyrus julekalenderen. dvs. alle 4 der er lavet. Jeg ser dem min. 5 dage i ugen og har gjort det de sidste 6-7 år. det giver en tryghed og en hygge. kan alt omkring dem og alle replikker.
2. jeg er bange for fugle.. altså virkeligt bange. i folkeskolen skulle vi fremlægge om fugle men kunne jeg ikke engang så fik lov som den eneste til at fremlægge om sommerfugle
3. Jeg eeeelsker varmt saft med mandelstykker i
1 : jeg har en elektrisk tandbørste.
2 : jeg elsker slik og søde sager, er nærmest besat af sukker..
3 : jeg er faktisk en smule tosset.
1 : jeg er venstre håndet
2: jeg hader mit hår
3: er bange for rumvæsner og hvide hajer ( det er virkelig rigtigt)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128