Hyggetråd: 3 ting vi IKKE ved om dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Karina84

Rigtig hyggeligt tråd  

Hmm jeg kunne jo skrive mange ting, men her er 3 af dem:

1. Jeg er i øjeblikket i praktik på min gamle folkeskole, rigtig god skole, men jeg kan bare slet ikke styre den ene af "mine" klasser

2. Jeg tør ikke se gyserfilm, eller hvis jeg ser en serie hvor der er risiko for at få et chok, sidder jeg med hænderne foran øjnene og er klar til at dække dem

3. Jeg er den største slikmund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Der er vist mange ting folk herinde ikke ved om mig, men kan da fortælle at:

Jeg har to statsborgerskaber

Jeg har altid været den ældste i mine forhold

Jeg taler hebraisk

Anmeld

1. november 2010

LouiseNielsen

Hehe vild sjov tråd.....

1) Kan gå fuldstændig i baglås hvis ting ikke står PERFEKT. Fx hvis vi har købt en kasse sodavand hvor der selvfølgelig er mange forskellige farver. Så stille rjeg dem i farveorden. Bliver der så taget af dem, så kan jeg få det psygisk dårligt, indtil jeg igen har været ude og stille dem i farveorden. Og de tomme skal stå i den ene ende af kassen, de fulde i den anden ende, også skal colaer starte, også røde, osv osv.....

2) Kan stort set alle gammel danske film udenad!

3) Eeeelsker at køre hurtig. Men er panisk angst for at køre galt!

Anmeld

1. november 2010

Muhmi

1. Jeg plukker altid mine øjnbryn for tynde!!

2. I det meste af min fritid, er jeg nøgen (Tror jeg er en seminudist ) Selvfølgelig ikke når jeg har gæster

3. Jeg synes at folk der piper med næsen (Ham der sidder ved siden af mig LIGE NU!!!) er pisse irriterende og jeg har lyst til at hente dem et lommetørklæde så de kan få den bugger ud der sidder og skaber dårlig gennemgang!

Anmeld

1. november 2010

Karo

Jeg vil da også være med

1. Jeg er en lille lort på kun 1 meter og 61 cm.
2. Jeg HADER sushi
3. Jeg kan ikke sove dagen før juleaften, min fødselsdag eller dagen inden vi skal på ferie.

Anmeld

1. november 2010

A.

1 har skiftet hårfarve

2 kommer snart i gang med projekt baby

3 måske flytter vi snart

Anmeld

1. november 2010

Mira0911

1. Ligner desværre min mor alt for meget - Udseendet

2. Bruger alt for meget tid ved computer - Når jeg burde foretage mig andet.. Blandet andet pakke ned. 

3. Elsker musikken fra gruppen Smokie... 

Anmeld

1. november 2010

Muhmi

3. Jeg kan ikke sove dagen før juleaften, min fødselsdag eller dagen inden vi skal på ferie.

Ååårh! Er det lige cute eller hva?

Anmeld

1. november 2010

Karo

Muhmi skriver:

Ååårh! Er det lige cute eller hva?

Det er MEGET barnligt og jeg ved det godt, og så er det iøvrigt pisseirrirterende.

Anmeld

1. november 2010

Muhmi

Karo skriver:

Det er MEGET barnligt og jeg ved det godt, og så er det iøvrigt pisseirrirterende.

Jeg synes det er super sødt og jeg ville håbe at jeg stadig havde det sådan... Det er dog mest dagen før nytårsaften at jeg ikke sover så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.