Hyggetråd: 3 ting vi IKKE ved om dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

LouiseNielsen

BlyViol skriver:

det er som taget ud af min hjerne alle tre punkter !! lidt vildt..

Uhyggeligt....

Hehe andreas syntes det er viiild sjovt at se dansk gammel film med mig, for jeg kan ALLE replikker.... Og sangene derfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Vidunderligeunger

LouiseNielsen skriver:

Uhyggeligt....

Hehe andreas syntes det er viiild sjovt at se dansk gammel film med mig, for jeg kan ALLE replikker.... Og sangene derfra!

da jeg læste nummer et tænkte jeg "haha sjovt nok hun også har det" ved nummer to - "okaay, een mere hehe" nummer tre " nu det ik sjovt mere"...

Jeg kan matador UDENAD, vi ser at afsnit hver aften inden vi skal sove

Anmeld

1. november 2010

Fiona78

1. Har som 32 årig stadig min tungepiercing og NÆGTER at tage den ud

2. Elsker frisk komælk direkte fra tanken

3. Opfører mig som en på 20 nogen gange og er ikke meget for at blive voksen

Anmeld

1. november 2010

SiljasMor

Hvor er det sjovt at læse om jeres små hemmeligheder

Her er mine:

1: Jeg har 9 tatoveringer

2: Lider af rengøringsvanvid

3: Har lige fået kørekort i en alder af 25

Anmeld

1. november 2010

SiljasMor

LouiseNielsen skriver:

Uhyggeligt....

Vi elsker dem os her hjemme og kan os alle replikker og sange

Anmeld

1. november 2010

missie20

Virkelig sjov tråd. Har selv overvejet og starte en der hedder mest pinlige hændelse...Nå men here goes for mit hvedkommende.

1.Hader og snakke i mobil, da jeg ikke kan se vedkommende jeg snakker med, ellers er det fordi jeg er bange for at jeg ikke er interessant/betydelig nok til at bruge folks tid.(nok den anden forklaring)

2. Syntes Sidney Lee er lækker, selvom jeg syntes han også er dum og åndsbollet.

3. Shopper voldsomt mærkevarer på nettet,selvom vi overhovedet ikke har råd til det. Har lige købt et lille babytæppe fra Molo til mit barn som snart ikke er en baby længere...

Anmeld

1. november 2010

Ryberg

hehe...

1. Jeg ryger ikke mere......... eller gør jeg indimellem?

2. Jeg er Col-a-holiker.......

3. Jeg er lige begyndt at bide negle igen  

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

1. Jeg hader frikadeller

2. Er fuldstændig afhængig af den danske kulturarv Matador

3. Jeg er total nørdet med bøger

Anmeld

1. november 2010

Guldet

1. At jeg hver dag står op tidligt, for at smørre min mands madpakke. Så han kan få en frisk smurt madpakke med. Hvis jeg smurte hans madpakke forevigt, måtte jeg få en wiiboard.. hehe.. men øv bruger den aldrig ..

2. At jeg er afhængig af internet, så jeg kan komme på facebook, baby.dk, nutv.. osv.

3. At jeg har købt æbleskiver i dag og har tænkt at spise nogle når jeg kommer hjem fra praktik i aften 22.30

Anmeld

1. november 2010

FrkT

Ihhh en fed tråd, men selvom jeg har prøvet KAN jeg ikke komme ned på 3 ting.

• Jeg glæder mig som et lille barn til min fødselsdag hvert år, til juleaften, til når jeg skal i sommerland, tivoli og lignende, og kan næsten ikke sove aftenen inden pga. sommerfugle i maven.
  • Jeg hader vinteren pga. vejret, men ikke fordi jeg fryser, men fordi jeg går rundt hele vinteren og er bange. Jeg er bange for at min far kører galt på vej på arbejde, at Jens kører galt hvis han er afsted, ja altså at dem jeg holder af kører galt. Det er nok en af mine største frygter.
  • Jeg elsker gamle danske film, og det samme gør min lillesøster, så vi ser dem altid sammen, og kan stort set alle replikker, sange osv. - og jeg er SLET IKKE træt af at beboerne på mit arbejde nyder at se dem også, og har en stoooor stak (som jeg nok har købt ca. 95% af til dem)
  • Jeg eeeeelsker spillet The Sims, og har selvfølgelig 3'eren plus alle udvidelser 
  • Jeg er er forfærdeligt rodehoved, og er elendig til at tage mig sammen til at gøre rent herhjemme
  • Jeg lider af flere forskellige tvangshandlinger, som fx at volumen på tv, radio osv. SKAL stå på et lige tal. Mine strømper bliver ALTID taget på højre fod først, og så venstre, og mine skole bliver ALTID taget på venstre fod først, og så på højre. Ting i opvaskemaskinen på arbejde (vi bruger ikke det herhjemme) SKAL stå i orden, og får totalt fniller af når folk sætter det hele hulter til bulter, og fx gafler og skeer er i samme rum i bestikkassen, så vil jeg hellere bruge 5 minutter ekstra på at rykke om på det hele, for SÅ kan jeg trække vejret ordentligt. Mine dvd'er SKAL stå i alfabetisk orden, og bøgerne SKAL stå efter højden, ellers kan jeg slet ikke have det.
  • Jeg er utrolig perfektionistisk med hvordan opgaver, forsider og alt muligt andet jeg laver på computer ser ud, og det passer slet ikke sammen med det rodehoved jeg ellers er.
  • Jeg er meget usikker og har ikke særlig meget selvtillid, og sådan har jeg altid haft det, men de fleste folk tror jeg har masser af selvtillid, og det gør lidt ondt at de aldrig opdager sandheden.
  • Det irriterer mig at jeg lige skrev 8 ting ned i stedet for 7, da 7 er mit lykketal, og 8 føles helt forkert 
  • Pga. at det føltes helt forkert må jeg lige tilføje endnu en ting; jeg er totalt Westlife-fan, og håber at de snart kommer til Herning og giver koncert, nu vi har mulighederne her i Midtjylland.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.