Hyggetråd: 3 ting vi IKKE ved om dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Sees

3xM skriver:

1 : jeg er venstre håndet

2: jeg hader mit hår

3: er bange for rumvæsner og hvide hajer ( det er virkelig rigtigt)

Godt med en venstrehåndet - Jeg føler mig så alene!
Når jeg siger jeg er venstrehåndet så siger folk .. "Du er fandme heller ikke normal" .. Måske har de ret ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

betiinsen

heeh jeg er også venstrehåndet..

Anmeld

31. oktober 2010

3xM

Sees. skriver:

Når jeg siger jeg er venstrehåndet så siger folk .. "Du er fandme heller ikke normal" .. Måske har de ret ?

ha ha ha ha

alle store kunster var ikke normale  er min undskyldning

men kunne være jeg bare skulle sige " jamen jeg er jo venstre håndet" ha ha ha

Anmeld

31. oktober 2010

Ranarupta

Sees. skriver:

Haha, da jeg var yngre, ville jeg sååå gerne være venstrehåndet! 

Anmeld

31. oktober 2010

Sees

betiinsen skriver:

heeh jeg er også venstrehåndet..

Det er jo super rart .. Det kan være jeg kan sove roligt i nat, så

Min far plejer at være sådan lidt efter mig, med at jeg er venstrehåndet - Og idag sagde han "Er du virkelig venstrehåndet eller bare ualmindelig dum?" og jeg svarede "Er du virkelig skaldet, eller bare ualmindelig gammel?!"

^Det er så familiens humor .. hm?!

Anmeld

31. oktober 2010

Sees

Ranarupta skriver:

Haha, da jeg var yngre, ville jeg sååå gerne være venstrehåndet! 

Er det rigtigt?! But why?  

Vi fik ny klasselærer i 7. klasse og han var ret gammeldags, så han tvang mig til at skrive med højre hånd.. Det endte så med at han fik en 5 sider lang stil, skrevet med højre hånd, og en opsang fra min mor om at han jo ikke måtte give mig dårlige karakter, da han jo selv havde bedt om det .. Siden den dag har jeg ikke skrevet med højre hånd

Anmeld

1. november 2010

Ranarupta

Er det rigtigt?! But why?  

Vi fik ny klasselærer i 7. klasse og han var ret gammeldags, så han tvang mig til at skrive med højre hånd.. Det endte så med at han fik en 5 sider lang stil, skrevet med højre hånd, og en opsang fra min mor om at han jo ikke måtte give mig dårlige karakter, da han jo selv havde bedt om det .. Siden den dag har jeg ikke skrevet med højre hånd

Ja, det er skam rigtigt. Jeg ved det virkelig ikke, men jeg syntes, at det så sååå sejt ud, når den venstrehåndede pige skrev i timerne 

Jeg ville også gerne have togskinner på...

Gud, en latterlig lærer! Hvorfor var det ikke i orden, at folk skrev med venstre?!

Anmeld

1. november 2010

Sees

Ranarupta skriver:

Ja, det er skam rigtigt. Jeg ved det virkelig ikke, men jeg syntes, at det så sååå sejt ud, når den venstrehåndede pige skrev i timerne 

Jeg ville også gerne have togskinner på...

Gud, en latterlig lærer! Hvorfor var det ikke i orden, at folk skrev med venstre?!

Så det sejt ud?!

Jeg synes det ser så dumt ud når jeg skriver - Jeg ligger nærmest hen over bordet, og papiret ligger så skråt, som det kan!!

Jamen han var bare så gammeldags, at det at skrive med venstrehånd var MEGET forkert, i hans verden..
Jeg vil påstå at han var den dårligste lærer jeg havde, men alligevel ham jeg lærte mest af!

Anmeld

1. november 2010

Ranarupta

Sees. skriver:

Så det sejt ud?!

Jeg synes det ser så dumt ud når jeg skriver - Jeg ligger nærmest hen over bordet, og papiret ligger så skråt, som det kan!!

Jamen han var bare så gammeldags, at det at skrive med venstrehånd var MEGET forkert, i hans verden..
Jeg vil påstå at han var den dårligste lærer jeg havde, men alligevel ham jeg lærte mest af!

Ja, jeg ved ikke lige, hvorfor jeg havde en holdning omkring hvilken hånd, man brugte til at skrive med...

Haha, jeg er sikker på, at du føler det ser værre ud, end det er. Men kan lige se den fikse stilling for mig!

Ok, det er da pudsigt mht din lærer...

Anmeld

1. november 2010

fit_fys

Fed tråd!

1) Jeg er vild med krimier som Miss Marple, Hercule Poirot og svenske Beck.

2) Jeg har boet i Grækenland i halvandet år, fra jeg var 14 til 16 år.

3) Jeg har været piercet i begge mine brystvorter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.