Hyggetråd: 3 ting vi IKKE ved om dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

TineA

* Jeg har en bror der er 14 måneder yngre end mig
* Jeg elsker knapper - at trykke på dem
* Jeg har sko-fetish. ELSKER sko. Det første jeg ser på folk, er skoene Ja , Miss Carrie Bradshaw - GIV MIG DIN GARDEROBE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Kloster

Vild spæmdende tråd...

3 ting I ikke vidste om mig...

1. Jeg sover med en lille selvlavet pude. Kan ikke sove uden og jeg ligger med den foran mig på brystet.

2. Elsker at få ny viden. Om det er på kursus, skole, fra tv ell illustreret videnskab osv. Ved de mest underlige ting.

3. Ejer ikke et eneste kreativ gen. Kan knap sætte en tråd i en nål. Kan hverken tegne, male, spille, sy, strikke osv osv. Men synes det er vigtige ting, der skal gøres... Så lad andre om det...

Anmeld

2. november 2010

MariaJ

Tina2 skriver:

Ja, det er da pudsigt, hvornår var du afsted? Jeg var i ´97, så det er ved at være nogle år siden.... Gad rigtig godt til Nepal og Indien igen... Dog UDEN at tage på trekking

Sjovt, så var vi der næsten samtidig. Jeg var afsted i foråret 1997 - sibirien i februar, Kina i marts, Indien i april, Nepal i Maj. Var stort set alle steder på den "forkerte" årstid, men sjovt at opleve stederne uden så mange turister. Jeg har været rigtig meget i Rusland siden da, og en enkelt gang i Kina (som havde forandret sig næsten til ukendelighed på de mellemliggende 12 år), men ville også rigtig gerne til Indien igen.

Anmeld

2. november 2010

Manakauapo

Kloster skriver:

1. Jeg sover med en lille selvlavet pude. Kan ikke sove uden og jeg ligger med den foran mig på brystet.

Det med puden kender jeg! Kan ikke sove uden min pude og Dino

Anmeld

2. november 2010

Tina2

MariaJ skriver:

Sjovt, så var vi der næsten samtidig. Jeg var afsted i foråret 1997 - sibirien i februar, Kina i marts, Indien i april, Nepal i Maj. Var stort set alle steder på den "forkerte" årstid, men sjovt at opleve stederne uden så mange turister. Jeg har været rigtig meget i Rusland siden da, og en enkelt gang i Kina (som havde forandret sig næsten til ukendelighed på de mellemliggende 12 år), men ville også rigtig gerne til Indien igen.

Hvor sjovt, min veninde og jeg var der fra 31. august 1997 til d. 21. dec. 1997...

Moskva, Den transsibiriske jernbane, Kina, Hong Kong, Nepal, Indien og Thailand.....

Ja har hørt Kina er HELT forandret, jeg var faktisk ikke særlig begejstret for Kina dengang....

Skriver stadig med guiden fra Nepal vi havde på trekking- en lokal, så gad faktisk godt derop igen og se ham og gå hen på det hotel vi boede på i de tre uger deroppe, de var fantastiske

Og så gad jeg godt til Goa og Thailand igen, dog var Goa EKSTREM varm da vi var der... Næsten ikke til at holde ud!!!

Men virkelig en helt fantastisk tur, er SÅ glad for oplevelsen, alle burde tage sådan en tur

Anmeld

2. november 2010

AnneBJ

kitty skriver:

Og kan også godt sidde at vente på at ttv-uret bliver 22:22:22- for så må man jo ønske

Det må man nemlig

Anmeld

2. november 2010

MariaJ

Tina2 skriver:

Hvor sjovt, min veninde og jeg var der fra 31. august 1997 til d. 21. dec. 1997...

Moskva, Den transsibiriske jernbane, Kina, Hong Kong, Nepal, Indien og Thailand.....

Ja har hørt Kina er HELT forandret, jeg var faktisk ikke særlig begejstret for Kina dengang....

Skriver stadig med guiden fra Nepal vi havde på trekking- en lokal, så gad faktisk godt derop igen og se ham og gå hen på det hotel vi boede på i de tre uger deroppe, de var fantastiske

Og så gad jeg godt til Goa og Thailand igen, dog var Goa EKSTREM varm da vi var der... Næsten ikke til at holde ud!!!

Men virkelig en helt fantastisk tur, er SÅ glad for oplevelsen, alle burde tage sådan en tur

Jeg var heller ikke særlig begejstret for Kina dengang. ALT var svært. Ingen snakkede engelsk, og mange steder måtte vi ikke bo på hotellerne fordi vi var turister. Det blev først bedre, da vi kom ud vestpå til de mere backpackerturistede områder i bjergene. Vi sendte en pakke hjem fra et posthus i Beijing og fik en formular fyldt med kinesiske tegn, der skulle udfyldes, og måtte betale os for hjælp til at købe en togbillet.

Kina 12 år efter var nu heller ikke rigtig min kop te, så måske går mig og Kina bare ikke så godt i spænd. Store motorveje, amerikaniserede fastfood restauranter og solid statslig kontrol med alt. Vi skulle forestille at være på ekskursion til nogle kystområder i arbejds medfør, men vi måtte ikke se kysten for "guiden", der hellere viste store fantastiske byggeprojekter frem.

Indien tog mig fuldstændig med storm dengang, og det ville jeg rigtig gerne opleve igen. Vi var i Goa lige før monsuntiden, så der var ikke så varmt, og turisterne var så småt ved at pakke sammen, men jeg var helt betaget af sydindien.

Nepal fik jeg aldrig samme forhold til. Jeg ved ikke helt hvorfor. Vi var på rafting og på en kortere trekkingtur i Annapurna. Smukt og hårdt, men oplevelsen satte sig aldrig helt på samme måde som de andre lande.

Ellers alt i alt en fantastisk oplevelse. Den påvirkede mig i mange år fremover, så selvom jeg egentlig ikke bryder mig om det, var det nok en slags moderne dannelsesrejse. Helt enig, alle burde tage sådan en tur.

Anmeld

2. november 2010

twinboys

1. Vild med at gå til Rasmus Seebach koncerter ( ja for jer der ikke vidste det )

2. Er vild med sex dog ikke afhængig på den voldsomme måde...

3. Kan ikke se en film der er sørgelig eller meget happy ending uden jeg sidder og tuder...

4. Total B-menneske

Anmeld

2. november 2010

Vial

1. Mit ene ben er 2½ cm længere end det andet.

2. Jeg hader at shoppe i centre

3. Drømmer om at blive gravid igen.. ... om laaang tid

Anmeld

2. november 2010

Carina1977

Der er mange ting i ikke ved om mig, men en del ting er så private, at jeg holder dem for mig selv og mine nærmeste.

Men der er da nogen mindre private ting jeg godt kan nævne:

1. Jeg er en trofast seer af Horton Sagaen.....tror jeg har fuldt med i den serie i efterhånden 9-10 år nu  

2. Jeg fik mine første grå hår som 23 årig!!!  og sjovt nok lige efter at jeg havde fået min søn. Så kan man da sige at de kære små giver en grå hår i hovedet

3. Jeg elsker stilhed. Jeg elsker de tidspunkter, hvor jeg er helt alene hjemme, og hvor naboerne er taget på arbejde eller ligger og sover. Den der fuldstændige stilhed, og følelsen af at nu kan man slappe 100 % af, er virkelig guld værd for mig. Det betyder ikke at jeg ikke kan li at være sammen med andre. Engang imellem har jeg bare brug for at være 100 % alene, fred og ro og kun koncentrere mig om mig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.