Hyggetråd: 3 ting vi IKKE ved om dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Manakauapo

Tutter skriver:

Hihi hvor skægt

1: Jeg er Moster til 4 - En dreng og 3 piger, men ser kun min nevø, da vi ikke har kontakt med min anden søster.

2: Min Storebror har siddet i fængsel i 10 år.

3: Jeg har haft rekorden i og drikke 2 øl i et glas på 5 sek. blandt et vennepar og deres venner.

Fed rekord!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Becks

Kageteenageren skriver:

Fed rekord!!!

Haha ja.. Men den er blevet stjålet fra mig igen hihi.. En mand på 50 drak dem sindssygt hurtigt på 3 komme noget.. Men jeg forsøger hver gang vi er sammen og slå den igen 

Anmeld

31. oktober 2010

Manakauapo

Tutter skriver:

Haha ja.. Men den er blevet stjålet fra mig igen hihi.. En mand på 50 drak dem sindssygt hurtigt på 3 komme noget.. Men jeg forsøger hver gang vi er sammen og slå den igen 

Hold da op!

Anmeld

31. oktober 2010

LauraLW

1: Min mor har lavet Dronning Margrethes juletræstæppe

2: Jeg ELSKER appelsin yoghurt

3: Har en meget dårlig stedsans - tilflyttere til kbh er som regel bedre til at finde rundt end jeg er.

Anmeld

31. oktober 2010

Manakauapo

Kageteenageren skriver:

Hold da op!

Jeg tror squ ikke jeg kunne efterleve det!

Mine venner mobber mig stadig efter sidste gang, jeg drak lidt for mange øl! Får stadig kommentarer som; Pas på nu lige lidt på! Jamen tak da!!!

Anmeld

31. oktober 2010

Becks

Kageteenageren skriver:

Hold da op!

Det var så sindssygt og se, han åbnede munden og hældte..

Jeg kan slet ikke komme i nærheden af min igen, nu er den på 10 noget haha

Anmeld

31. oktober 2010

Manakauapo

Kageteenageren skriver:

Mine venner mobber mig stadig efter sidste gang, jeg drak lidt for mange øl! Får stadig kommentarer som; Pas på nu lige lidt på! Jamen tak da!!!

Jeg husker ikke så meget fra den aften, andet end jeg SKULLE være fuld!

Der var fest fredag, bryllup lørdag, og søndag skulle jeg til London på studietur! Så gæt hvem der var smadret!

Anmeld

31. oktober 2010

Becks

Kageteenageren skriver:

Hehe 

Anmeld

31. oktober 2010

Becks

Kageteenageren skriver:

Jeg husker ikke så meget fra den aften, andet end jeg SKULLE være fuld!

Der var fest fredag, bryllup lørdag, og søndag skulle jeg til London på studietur! Så gæt hvem der var smadret!

Ej det havde jeg ikke kunne - Puha en flyvetur 

Anmeld

31. oktober 2010

Sasja77

Hé he hyggelig tråd:-) Ok, 3 ting om mig selv ingen her på baby dk ved:

1. Jeg er sangerinde og sangskriver og har de sidste 11 år sunget og skrevet til Trance. ( har mødt et hav af fede mennesker og oplevet en masse jeg absolut ikke ville være foruden!)

2. Hvis jeg en dag er lidt blue sætter jeg med vilje en sørgelig film på så jeg kan få lov at tude igennem BIG TIME! ( manden er meget forstående;-) )

3. Jeg er lidt af en bangebuks! Kan f.eks ikke lide at gå i mørke om natten når jeg skal tisse og er virkelig ikke god til at se gyserfilm!!! ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.