SussieThyssen skriver:
Det er de ting man så må tage op til den tid.
Det er der alligevel masser af børn der må, hvor moderen rent faktisk ikke kender faderen, fordi han var en one night stand.
Det vigtigste er, at man lader barnet vokse op med den viden, at det er det mest ønskede i verden og at mors valg blev gjort fordi hun ikke kunne finde en hun holdt nok af til at dele barnets liv med.
Eller hvad man nu synes kan være den bedste forklaring...det må den enkelte afgøre med sig selv.

Men det kan man jo sige til alle børn og det bør alle vide...MEN du vælger stadig at lave et barn velvidende det ALDRIG kommer til at kende sin ene halvdel....kunne jeg lave en ting om i mit liv var det det valg jeg tog på et andet menneskes vegne, min egen højt elskede søn som jeg har budt et liv uden at vide hvad han også kommer af og det påvirker altså menneskers identitets udvikling, det er jeg slet ikke i tvivl om.
Min søn mangler ikke kærlighed, han har kendt sin historie fra han var 4-5 år og spurgte ind til hvordan børn laves, han har rollemodeller osv osv...alt jeg kan gøre er gjort og mere til..men jeg kan ikke ændre noget på lige netop det faktum at jeg har valgt helt bevidst at han intet kender til sin ene halvdel,...det indeni ham som også er ham..man skal altså tage det genetiske ret alvorligt og den betydning det har...
Så jeg vil ikek råde nogen til anonym donor....og kender flere donorbørn og familier og desværre ligner følelserne mine og min søns..men tror mange slet ikek tænker over den del, de mener bare at der er kærlighed så er alt godt....men det er bare ikke alt.
Anmeld