Jeg synes ikke det er forkert at vælge den vej, kan godt forstå hvis nogle vælger det, men vil dog også mene at man skal ahve en vis alder før man bevæger i den retning. Synes det ville virke forkert hvis en ung pige på 18-20 år vælger donorsæd, frem for en på feks 30+
men nej synes ikke det er forkert, vi har alle et billede af hvordan vi ønsker tingene skal være, og kan godt forstå nogle vælger donorsæd, hvis de feks meget gerne vil have børn, men ikke har fundet manden i deres liv, og føler de ikke vil vente på at manden måske dukker op.
Synes da bestemt enlige mødre kan være ligeså gode forældre, som par, uanset om faderen er med i billedet eller ej, eller om man har valgt at være enlig mor med donorsæd 
Tutter skriver:
Vælger og få barn med donorsæd?
Efter en bekendt sagde til mig i dag, at det er da det værste man kan udsætte et barn for, vil jeg stille jer det spørgsmål. Hun synes jeg var det mest uansvarlige menneske på denne jord, og mit barn vil blive mobbet resten af sit liv osv osv.
Jeg synes det er ok (Ellers havde jeg ikke valgt den vej selv)
Kan man være for ung til og vælge donorsæd?
Jeg synes alle der ønsker børn, skal have muligheden for, at få dem. Om det er sammen med deres mand eller alene.
Jeg er af den tro, at man kan give sit barn en god og tryg opvækst selvom man er alene. Selvfølgelig vil der komme spørgsmål hen af vejen jo ældre barnet bliver. Og hvem siger ikke man finder kærligheden derefter, som vil elske det her barn som sin egen?
Om man vælger åben eller lukket donor, er op til den enkelte, jeg ville gerne vælge åben, men kan jeg ikke, da jeg er under PCO behandling derinde hvor jeg skal insemineres.
Hvad tænker I?