Synes I, at det er ok man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Faith

Tutter skriver:

Nemlig.. Jeg kunne da sikkert også godt gå ud og knalde en tilfældig, som man ikke når og få nummer på eller noget, men det vil jeg ikke..

Mit barn kommer af kærlighed, ikke af lyst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Faith

Mutti2B skriver:

Nej, jeg skriver jo at hvad de selv finder ud af er op til dem.

Men jeg vil ikke give mit barn falske forhåbninger, så derfor vil jeg understrege overfor mit barn, at donoren kun har forpligtet sig til det ene møde. Hvis de har lyst til at ses derefter er det jo bare noget de to finder ud af

Ok så forstår jeg

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tutter skriver:

Netop.. :-)

Men det er nu rart og læse andres meninger..

Tak og baby støv bliver sendt i jeres retning :-*

Tak, det trænger vi til!

Anmeld

26. oktober 2010

B&J

smillaluna skriver:

Jeg er fuldstændig enig med dig! Jeg har en far som hele mit liv har været en kæmpe RØV og han har pisset så meget på mig. Jeg har tit ønsket at han slet ikke eksisterede. Jeg har ikke haft kontakt med ham siden jeg var 10, det vil sige 19 år. Han har absolut intet godt gjort for mig!

jepper så tror slet ikke børn tager skade på nogle måde ved ikke af kende sin far... der kommer jo spørgsmål sådan er det jo

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

B&J skriver:

jepper så tror slet ikke børn tager skade på nogle måde ved ikke af kende sin far... der kommer jo spørgsmål sådan er det jo

Netop.. Og spørgsmål vil der jo altid være, om det kender sin bio far som ikke vil kendes ved barnet, eller om det er donorbarn..

Anmeld

26. oktober 2010

B&J

Tutter skriver:

Netop.. Og spørgsmål vil der jo altid være, om det kender sin bio far som ikke vil kendes ved barnet, eller om det er donorbarn..

Du har helt ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.