Synes I, at det er ok man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Becks

B&J skriver:

Jeg syntes det er helt okay og jeg har det sådan bedre man aldrig møder faren ind en far der svigter en hele livet det ville jeg ønske min far gjorde den gang for os men gjorde han ikke og det har været en hård kap....

jeg syntes det er så sejt og flot gået af dig

Jeg er ikke i tvivl om, at barnet vil mangle en del af sig selv, men der er det morens job at hjælpe så godt hun kan..

Og som du skriver, så ja så er det da nemmere end hvis der var en far der var der og så var væk igen..

Og tak :-*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Meliora

Tutter skriver:

Fordi jeg får det gjort med henvisning fra egen læge, da jeg har den sygdom.. 

Havde jeg valgt og komme ind til dem uden henvisning eller på en privat klinik havde jeg godt kunne det..

Hmm, mærkeligt. Er det ik noget man kan betale sig ud af?

Anmeld

26. oktober 2010

SussieThyssen

Jbk skriver:

Og så er alt godt for barnet mener du? så står det barn ikke og tænker hvem og hvad mmon jeg er kommet af...hvad er min gen-historie...

Det er de ting man så må tage op til den tid.
Det er der alligevel masser af børn der må, hvor moderen rent faktisk ikke kender faderen, fordi han var en one night stand.
Det vigtigste er, at man lader barnet vokse op med den viden, at det er det mest ønskede i verden og at mors valg  blev gjort fordi hun ikke kunne finde en hun holdt nok af til at dele barnets liv med.
Eller hvad man nu synes kan være den bedste forklaring...det må den enkelte afgøre med sig selv.

Anmeld

26. oktober 2010

B&J

Jbk skriver:

Du kan da forklare nok så meget sandhed men det ændrer da INTET ved at barnet mangler en del af sig selv...det er altså noget grundlæggende for mennesker at vide eller ønske at vide hvem man kommer af...vel strengt sagt for at vide hvor man skal hen og hvem man er...'

Jeg er enig med at børn skal vide sanheden fra de spørger, men det er jo ikke problematikken....det er det at barnet aldrig vil få afklaret halvdelen af sig selv.

Ja ved det er en del man kommer til af tænke over hvor den anden halvdel er men tror på ingen måde det vil skade barnet... og syntes det er godt man overhovede kan få børn på den måde... jeg ser overhovede ikke negativt på det...

nok fordi jeg er en der har haft en far men ønsker virkelig den side var fjernet og det kun var min mors ´side...

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

Tutter skriver:

Jeg er ikke i tvivl om, at barnet vil mangle en del af sig selv, men der er det morens job at hjælpe så godt hun kan..

Og som du skriver, så ja så er det da nemmere end hvis der var en far der var der og så var væk igen..

Og hvad bygger du det på...at det er bedre barnet intet ved end der var en der engang elskede mor og så forsvandt...jeg tror nemlig ikke det er rigtigt....for der ved barnet der var og er en.

Og du kan snakke nok så meget, det ændrer ikke ved at du har valgt at dit barn kun kender halvdelen af sig selv....

Anmeld

26. oktober 2010

B&J

Tutter skriver:

nemlig...

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

Mutti2B skriver:

Jeg havde testdag (klinikkens) i søndags og den var desværre negativ . Jeg skulle ha haft mens i dag, men den er heller ikke kommet, hmmmm...!!

Så jeg regner med at det går løs igen om 14 dage. Jeg går ude på Diers klinik i Århus. De er så søde derude og jeg kan varmt anbefale dem

ØV! Mystisk din mens ikke er kommet, skal du have taget BP eller har du fået det?

Håber snart den er der for dig, så du kan få ØNSKEBARNET 

Anmeld

26. oktober 2010

SussieThyssen

Tutter skriver:

Ja det har du ret i :-)

Vil i hvertfald altid fortælle barnet sandheden... Kender én, som ved et tilfælde fandt ud af hun er donor barn, da var hun 29... Hun havde altid fået af vide af sin mor, at hun er resultatet af et one night stand - Det er ikke ok eller fair overfor barnet synes jeg..

Vil da også langt hellere fortrække at være blevet til ved sæddonation end at være blevet lavet, fordi ens mor var ude og få et knald for en enkelt nat. Ja undskyld mit udtryk..men det er faktisk den tanke, der nemlig gik gennem mit hovede.

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

FruRafn skriver:

Hmm, mærkeligt. Er det ik noget man kan betale sig ud af?

Jeg skal i forevejen betale :-) Det er ikke det offentlige jeg går på..

Men skal jeg havde den PCO behandling, kan jeg ikke vælge det..

Anmeld

26. oktober 2010

<3

Jeg synes at så vidt muligt at man bør bruge åben donor af alle de gode grunde der allerede er blevet nævnt. Men at hvis man ikke kan anderledes at det er ok at bruge donor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.