Tyk = Grim... (Nej sku)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Amso

Jbk skriver:

Jeg ville aldrig kunne falde for en der var tyk, så ville aldrig komme til at elske denne som mere end ven....men ikke nogen seksueltiltrækning....

Men fair nok at ha' det sådan selvfølgelig.. Vi er jo alle forskellige.. Heldigvis.., ellers ville det sku da blive kedeligt. Ingen debatter eller noget så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Miamaja

Er der ikke noget med 'beauty is in the eye of the beholder'. Jeg tror ikke at ALLE mennesker kan blive enige om hvad der er smukt og hvad der ikke er smukt. Og fred vaere med det. Saa laenge man er glad for sig selv og sit udseende og ens mand iovrigt er tilfreds og synes man er smuk, saa er det da ligegyldigt hvad en person paa facebook mener

Jeg synes du er SMUK  og kunne sagtens blive en af de der flotte plus modeller man ser. saa afsted med dig!

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Eva

Jeg har ladet stå til, og du har helt sikkert ret i det er noget psygisk... Ikke det for sig selv skal have skylden, for jeg kunne bare have gjort noget ved det. Men det havde jeg da min overvægt begyndte bare ikke overskudet til.... Så derfor er jeg endte som en overvægtig kvinde!

Jeg har de sidste 4 år holdt min vægt plus/minus et par kg. Jeg vil gerne tabe mig, men ikke være tynd... Kunne jeg bare komme ned på 85-90 kg så ville jeg være glad. Men lige nu er jeg godt tilfreds med bare at holde vægten, for lige nu er jeg ikke mentalt klar til at skulle igang med at tabe mig....

Kan sagtens følge dig og når du er så bevidst så arbejder du også stille og roligt hen mod at have styrke til at komme i gang og holde dit vægttab ikke mindst...men man kan jo altid presse det lidt hurtigere afsted hvis man vil og få prof. hjælp til at arbejde med nogle sider og tanker og handlemønstre ved sig selv...

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

Amso skriver:

Jeg havd engang en kærste som sikkert vejede 130 kg.. Var MEGET glad for ham.. Først blev jeg ikke tiltrukket af ham ved første øjekast, men tændte fuldstændig på den måde han var. Det han gjorde og kærtegnede mig, den måde han forkælede mig på, og viste at det bare var mig han ville ha.! Var mere lidenskabeligt end hvad en fræk six-pack kan give mig..

Men jeg håber da ikke, at fordi man har en middelmådig mand, at man tænder på hans krop kun, og ikke personen. Hvis i kan følge mig?? Det er da følelserne for hinanden som man skal tænde på, det yderste er kun førstehånds-indtryk. Passionen for hinanden.. Tiltrækningen for hinandens DEJLIGE måde at være på. Det er den man elsker, det er i bund og grund det inderste der gør om man bliver sammen eller ej.

Der er noget der tænder lidenskaben og så er der noget andet der holder hjertet, det er jeg sikker på, men jeg skal bare tænde på den mand som jeg skal være sammen med...så for mig er det vigtigt at tænde på hele manden....men hvad der tænder den enkelte er jo individuelt...jeg er til den smukke trænede krop.. men kan også godt selv lide at min krop er fit...

Anmeld

26. oktober 2010

zakariasen19

Jeg syns du lækker! D Og havde bestemt ikke skudt dig til de 104, bestemt ikke

Anmeld

26. oktober 2010

BinaMor

udstråling gør så meget! tænker man at "jeg er sq lækker"! så er man lækker. men tænker man det modsatte.. så er man også det modsatte. uanset om man har 0 eller 4 bollehåndtag...

Anmeld

26. oktober 2010

Halbschön

Louise...

Jeg synes du er en rigtig smuk kvinde... Og jeg ELSKER dine bryllupsbilleder.. De er så flotte..

Jeg er selv en pige på +100kg og jeg er rigtig ked af det... Har de sidste mange måneder forsøgt at tabe mig, har tabt mig 10kg og nu sidder jeg fast... Så lige nu mangler motivationen, men tror det er det psykiske der bremser det...

Jeg synes du er smuk og sej!

Billede 2 er et fuldebillede... Og 3 er sammen med min lillebror..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Hva mener du/i omkring det emne?

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

Kan godt lide dit masochistiske indlæg - elsker folk der ikke er stavnsbundet af Janten. Du ser brandgodt ud

Anmeld

26. oktober 2010

slettet_7530

Jbk skriver:

Lav evt en ny tråd og en afstemning..... jeg synes også det er interessant at høre...har nemlig ikke selv mødt nogen store mennesker som når man lærer dem at kende ikke på et tidspunkt melder ud de gerne ville tabe sig...tror bare mange ikke orker det og så er det måske nemmere at sige man er glad som man er...tænker jeg..

Jeg har tit fået af vide at jeg har båret mine mange kilo flot.

Men jeg må indrømme at jeg var ikke lykkelig da vægten sagde 135 kg jeg var hellr ikke lykkelig da den sagde 102 kg stadig ikke da den sagde 99,00 kg

Da den ramte de 79 kg havde jeg det godt, fantastisk en lækker krop der var sund og stærk, men jeg vil sige at det kom ikke alene med vægttabet, jeg har arbejdet med mig selv og jeg havde det som om jeg var en appelsin med stor tyk skal på, efterhånden som lagene blev pillet af opdagede jeg mere og mere hvad jeg indeholdte, hvad jeg ville og hvad jeg ikke ville, samt mit selvværd og selvtillid fik et gevaldigt spark opad da jeg lærte at give udtryk for mine ønsker.

Jeg synes godt man kan se smukke + mennesker men omvendt kan man også se slanke mennesker der bestemt ikke er lykkelige  jeg synes også a du bærer dine ekstra kilo flot

Ps jeg mangler stadig selv at komme HELT i mål

Anmeld

26. oktober 2010

Meliora

smillaluna skriver:

Jeg er enig med dig langt hen af vejen.... For faktum er jo at det er meget helbredsskadeligt at være overvægtig, ligesom det heller ikke er sundt at være undervægtig. Og ja der burde findes "tankeklubber" som du kalder det.

Kunne godt tænke mig at vide om jer herinde som er overvægtige har et ønske om at slanke jer, eller om i er lykkelige just the way you are?

Lykke og vægt hænger IKKE sammen. Dengang jeg var meget tynd, var jeg ekstremt ulykkelig, deprimeret osv. Har aldrig været mere lykkelig end jeg er i dag, selv om jeg da gerne vil smide nogle kilobig også er gået i gang for nylig med at gøre noget ved det inden jeg skal være gravid:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.