Jbk skriver:
Lav evt en ny tråd og en afstemning.....
jeg synes også det er interessant at høre...har nemlig ikke selv mødt nogen store mennesker som når man lærer dem at kende ikke på et tidspunkt melder ud de gerne ville tabe sig...tror bare mange ikke orker det og så er det måske nemmere at sige man er glad som man er...tænker jeg..
Jeg har tit fået af vide at jeg har båret mine mange kilo flot.
Men jeg må indrømme at jeg var ikke lykkelig da vægten sagde 135 kg jeg var hellr ikke lykkelig da den sagde 102 kg stadig ikke da den sagde 99,00 kg
Da den ramte de 79 kg havde jeg det godt, fantastisk en lækker krop der var sund og stærk, men jeg vil sige at det kom ikke alene med vægttabet, jeg har arbejdet med mig selv og jeg havde det som om jeg var en appelsin med stor tyk skal på, efterhånden som lagene blev pillet af opdagede jeg mere og mere hvad jeg indeholdte, hvad jeg ville og hvad jeg ikke ville, samt mit selvværd og selvtillid fik et gevaldigt spark opad da jeg lærte at give udtryk for mine ønsker.
Jeg synes godt man kan se smukke + mennesker men omvendt kan man også se slanke mennesker der bestemt ikke er lykkelige
jeg synes også a du bærer dine ekstra kilo flot 
Ps jeg mangler stadig selv at komme HELT i mål
Anmeld