Tyk = Grim... (Nej sku)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

merle2010

hun tager da helt fejl.. jeg vejer selv over 100 kg, og er ikke flov over at være mig.. min kæreste siger at jeg er smuk hver evig eneste dag, og når jeg er i byen, får jeg da osse komplimenter.. synes selv du er rigtig smuk, og bærer de ekstra kg rigtigt flot... jeg tager osse i badeland med mine unger, og de nyder det i fulde drag.. jeg er ligeglad med om folk de kigger.. jeg vil sku gerne tage en badedragt på for mine børn..

DU ER SMUK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Stephanie3

Jeg synes du er smuk!

Anmeld

29. oktober 2010

Fiona78

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Hva mener du/i omkring det emne?

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

Du er SKIDE SMUK!!!!!
Måske den anden person lider af dårligt selværd og lader det gå ud over dig...............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.