Tyk = Grim... (Nej sku)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Svei

tinasmor skriver:

Jeg har det på samme måde. Det er ikke fordi jeg vil se ned på en mand/kvinde hvis de var overvægtige, men bare fordi jeg aldrig ville kunne tænde på ham. Har haft mange overvægtige venner og synes jo de er dejlige for de mennesker som de er (tyk, tynd, mørk eller lys) det er jo bare det fysiske. Men at være tiltrukket af det bliver jeg aldrig.

Heldigvis er der jo massere både kvinder og mænd som sagtens kan elske/fysisk tiltrækning, lige meget hvilke kilo vægten står på, og det er jo kun dejligt.

Der skal jo være noget til os alle

Helt enig....det er jo ikke valg jeg har taget, det er bare sådan det er....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

mth1987

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Hva mener du/i omkring det emne?

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

jeg vil bare sige at jeg syntes du en skide flot pige og det uanset vægten.
jeg mener kun det er et problem hvis man ikke er klar over at man er lidt større end hvad godt er

Anmeld

28. oktober 2010

pnicolaisen

Kære Louise...

det er en dum ko som bare er jaloux der siger sådan noget.. Lyt ikke til det. Os som kender dig ved du er en fantastisk mor, og at du bare er smuk...

Anmeld

28. oktober 2010

M.O.A.R.

Loa skriver:

(Suuuper gode billeder.... dem med vingerne er da lige i skabet)

Tusind tak

Anmeld

28. oktober 2010

Pia.

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

Louise din smukke, dejlige, ærlige pige.... Wauuu... Du er sgu et godt skår he he...

Og hvor er du sej.... Du ser godt ud, virkelig...

Anmeld

28. oktober 2010

Pia.

Jbk skriver:

Nogle er synes et er smukt andre andet...personligt synes jeg ikek overvægt er pænt og ville aldrig selv vælge en tyk mand... det er ikke kun udseendet, men ville ikek kunen forholde mig til at være sammen med et menneske som er så ligeglad med sig selv at de vælger at lade stå til..

Men altså, kan slet ikke forstå du gider lytte til sådan et menneske...jeg ville ikke kunne tage hende alvoligt og heller ikke gide bruge tid på hende..

Så du mener at overvægtige mennesker er ligeglade med sig selv og bare lader stå til.... !!! Eller misforstår jeg dig..

Du har selv været meget overvægtig og tænk hvis folk havde set dig med de samme øjne som du ser på overvægtige ...?

Jeg har også selv prøvet det på egen krop og heldigvis så folk mig ikke sådan - eller de mennesker som er mig tæt i hvertfald...

Men er da rigtig glad for jeg ikke er det mere - men det gør mig da ikke til en anderledes person andet end min krop vejer mindre end den gjorde...

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl eller midsdorstår, men det er sådan jeg læser det !! ... Blev bare chokkeret over din udmelding om overvægtige mennesker...

Anmeld

28. oktober 2010

Mor til matilde og gustav

AnneBJ skriver:

Fuldstændig enig!! Synes du er smuk Louise - og at din veninde skulle holde sin mund... !

jeg kan kun være enig med jer andre, jeg syne os at du louise er super smuk, hun er da ikke værd at bruge tid på hende din veninde..kram herfra

Anmeld

28. oktober 2010

tinasmor

Pia. skriver:

Så du mener at overvægtige mennesker er ligeglade med sig selv og bare lader stå til.... !!! Eller misforstår jeg dig..

Du har selv været meget overvægtig og tænk hvis folk havde set dig med de samme øjne som du ser på overvægtige ...?

Jeg har også selv prøvet det på egen krop og heldigvis så folk mig ikke sådan - eller de mennesker som er mig tæt i hvertfald...

Men er da rigtig glad for jeg ikke er det mere - men det gør mig da ikke til en anderledes person andet end min krop vejer mindre end den gjorde...

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl eller midsdorstår, men det er sådan jeg læser det !! ... Blev bare chokkeret over din udmelding om overvægtige mennesker...

Nu er det ikke mig der har skrevet indlægget.

Men jeg vil sige et eller andet sted så LADER man jo står til. Om det så er 10 kilo man gerne vil tabe eller om det er 60 kilo man skal tabe. For ofte VIL man jo rigtig gerne ned i vægt hvis man er overvægtig. Man vil gerne have det bedre med sig selv, man vil måske gerne have det lidt mere overskud når man skal lave noget fysisk osv. Men det er bare det med at komme i gang. Og det kan jo være endnu mere uoverskueligt for en der skal tabe 60 kilo en end der vil tabe 10 kilol. Men begge to står jo får den samme kedelige beslutning. Nemlig dem om man vil gøre noget for det, eller om man vil stå til=lade tingene være som de er, og forblive overvægtige.

Mange gange tager man sig jo ikke "sammen" fordi det bare er så mega hårdt at ændre sine vaner, og få tid til at dyrke motion osv. Derfor vælger mange jo også at sige: Jamen jeg er den vægt jer er, og det har jeg det ok med (eller også siger man til sige selv: Ok, jeg ville ønske jeg kunne tabe mig, men jeg orker bare ikke, at skulle leve helt anderledes for at få det til at fungerer)

Det med at man er ligeglad med sig selv, det tror jeg så ikke der er nogen mennesker der er. Jeg tror de fleste virkelig gerne VIL tabe sig. Jeg skal da ikke komme og sige, at der ikke er nogen der virkelig elsker sig, lige som de er. Hvis der er det, så er det jo bare SÅ skønt.

Jeg ved bare at jeg selv har en meget overvægtig søster. Hun er så ked af at være stor. Men hun LADER stå til. Men jeg kan sagtens forstå det. Jeg kæmper selv med (få kilo) men stadigvæk, jeg VED jo hvor svært det er, og hvor kedeligt det bliver når man hele tiden skal sige nej til alt. Men et eller andet sted så lader hun (og jeg) jo stå til. Man kan vælge, at måske bruge alt den engergi som man(i hverdtald mig og hende) bruger på at være kede af vores vægt, kunne vi jo bruge på at gøre noget ved det. Men det er bare så drøn svært.

Jeg synes ikke jeg har en dårlig holdning til overvægtige. For jeg kan kun levende forestille mig hvor hårdt det må være at tabe sig, og hatten af for dem der kan. Jeg har læst at det er nemmere for en alkoholiker og en narkoman at forblive "clean" end det er for overvægtige at holde vægten efter et evt vægttab. Det viser jo bare, at det ofte har mere at gøre end "bare mad" og det med at "lade stå til" mener jeg ikke som noget disideret negativt (altså= Dovne, som ikke gider gøre noget) men jeg synes, at når man ved hvad der skal til, og man så ikke gør det. Så lader man jo stå til, og fred være med det, hvis man har det godt, så betyder det jo ikke noget hvad vægten siger.

Anmeld

28. oktober 2010

Svei

Pia. skriver:

Prøv at læs mit svar længere fremme på samme spørgsmål.

Anmeld

28. oktober 2010

4xGreve

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Du er bestemt IKKE grim du er da utrolig flot og kæmpe skulder klap til dig fordi du selv kan se det og bevar din tro på dig selv og din selvtillid for vægt har nemlig ikke alt at sige, og syntes det er super flot at du stadig gør alle de ting med dine børn SÅDAN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.