Tyk = Grim... (Nej sku)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.981 visninger
102 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Hva mener du/i omkring det emne?

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Nemesis

WOW havde slet slet ikke skudt dig til den vægt. Jeg tænkte på ca 88 kg. Men uanset hvad så er du smuk!!!!!

At være smuk har INTET at gøre med hvor mange kg. vægten siger og det er jo enormt forskelligt hvor hæmmet man er.

Nu har jeg en mindre lammelse i i mit højre ben og kan derfor IKKE løbe og lege, spille fodbold eller andet med mine unger, så din bekendte må jo virkelig mene jeg så er en dårlig mor.!

Synes da ikke det er en der er værd at have kontakt med.

:-) Sisse som ågså vejer for meget for jeg KAN ikke dyrke motion :-(

Anmeld

26. oktober 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Altså jeg siger det gerne igen.

Jeg syntes du er smuk, sååå smuk.. Og havde ALDRIG skudt dig til 100 kg.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

26. oktober 2010

BabyMus

Hun skulle da bare tage at holde sin mund lukket altså. Sikke noget vrøvl.

Du er SMUK! 

Anmeld

26. oktober 2010

Kløver

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

ih bliver sgu så gal, sådan kan man jo ikke kategorisere mennesker, man kan sgu også være mega grim eller klam at se på hvis man er for tynd... basta... synes sgu sagtens man kan være flot selvom man vejer 100+ jeg ligger dog lige under de 100, men kan jeg nok ikke blive ved med, pga graviditeten. jeg vil personligt gerne ned i vægt, men er fordi jeg selv synes jeg ville være pænere pga min kropsbygning, men også pga mit helbred, mensynes da bestemt ikke ejg blievr en ringere mor af at have de ekstra kg. Synes dælme det er upassende af personen du snakkede med at komme med den slags udtalelser der er da også nogle som er kønnere når de har ekstra kg, jeg skal selv passe på, da jeg hurtigt ser stor ud, ved mave/røv, men taber jeg mig, bliver jeg meget hurtigt udmagret at se på ved skuldre/ansigt, så det er jo også hvordan man bærer det, vi er alle forskellige, så nej man kan ikke skære alle over en kam

Jeg synes du er en rigtig flot pige, og bærer de ekstra kg utrolig flot

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hejsa Piger

EEEEEEEEj men Louise søde. Det er da kun en No Brainer der har den indstilling. Hold op en sort/hvid holdning at have.

Kan da kun grine af det. Enhver kan da se du er en SMUK pige og vi alle ved at du er en SKØN mor.

Lad være at spilde dit krudt på sådan en dum amøbe!

Jeg synes du ser knald godt ud. Kan da nævne flere smukke kvinder  som er +100. Og hvad har vægten at sige med udseendent - hvor smuk man er?

Der findes da mange -100 mennesker som jeg er glad for, ikke at ligne så...

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Der findes da mange tynde mennesker som jeg er glad for, ikke at ligne så...

Fuldstændig enig!! Synes du er smuk Louise - og at din veninde skulle holde sin mund... !

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

AnneBJ skriver:

Fuldstændig enig!! Synes du er smuk Louise - og at din veninde skulle holde sin mund... !

Hun er sgu nok bare misundelig på Louises smukke ydre og selvtillid. Jajaja vi har hørt dig "kære" bekendt som peger fingre... Klap i

Anmeld

26. oktober 2010

Fru.Mäes <3

HOLD DA HELT KÆFT MAND!! Jeg sidder da her, og bliver helt sur på din såkaldte bekendte på fjæs

Hvad er det da for noget SHIT at fyre af

Synes det er noget værre FIS hun kommer med

Jeg synes tit når jeg ser en stor kvinde, som måske ligger over de 100 kg. så er de fantastisk gode til at klæ´ sig og de har fandme altid et super lækkert ansigt. Selvfølgelig er der osse dem, som ser hærget ud - og man tænker HOLD DA OP!

Ang. dig selv - du er GUDEsmuk og de billeder du har lagt ind. De er smdder fine! Og din vægt - du klær dig, jo flot! Du ved hvad der er godt for din krop - RESPEKT  

Og FUCK da om man ligner en ballon i sin badedragte når man er i svømmehallen med ungere eller om man liger noget der er løgn når man ligger på jorden og roder rundt sammen med ungerne.. For de er TOP ligeglade.. Det vigtige for børnene er at man gider at lege med dem, osse selvom man har lidt ekstra på sidebenen..

PUHA en bekendt du har dig der!!

Krams Rikke

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hun er sgu nok bare misundelig på Louises smukke ydre og selvtillid. Jajaja vi har hørt dig "kære" bekendt som peger fingre... Klap i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.