Tyk = Grim... (Nej sku)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Becks

Jbk skriver:

Nogle er synes et er smukt andre andet...personligt synes jeg ikek overvægt er pænt og ville aldrig selv vælge en tyk mand...det er ikke kun udseendet, men ville ikek kunen forholde mig til at være sammen med et menneske som er så ligeglad med sig selv at de vælger at lade stå til..

Men altså, kan slet ikke forstå du gider lytte til sådan et menneske...jeg ville ikke kunne tage hende alvoligt og heller ikke gide bruge tid på hende..

Mener du at alle overvægtige er ligeglade med sig selv at de vælger at lade stå til..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Svei

Tutter skriver:

Mener du at alle overvægtige er ligeglade med sig selv at de vælger at lade stå til..?

Jeg mener at det er sådan jeg ser mennesker der er store...at det udstråler ligegyldighed når ikke man passer bedre på sig selv.

Jeg er godt klar over der er mange aspekter i det...nu var det i forhold til hvad jeg så.

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

Jbk skriver:

Jeg mener at det er sådan jeg ser mennesker der er store...at det udstråler ligegyldighed når ikke man passer bedre på sig selv.

Jeg er godt klar over der er mange aspekter i det...nu var det i forhold til hvad jeg så.

Okay :-)

For nogle er jo overvægtige ved sygdom (som jeg selv) Og noget medicin gør man ikke kan tabe sig :-)

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

Tutter skriver:

For nogle er jo overvægtige ved sygdom (som jeg selv) Og noget medicin gør man ikke kan tabe sig :-)

Ja, der er sikkert nogle hvor de ikke kan, men langt de fleste kan godt.....og jeg vilel bare passe skidt sammen med et mennesker der var ligeglad med sit ydre og sin sundhed når jeg selv gør så meget... tror det er meget af det, man søger nok en der er lig en selv...og ham har jeg fundet...

Anmeld

26. oktober 2010

wamse

Jeg vejer godt over de 100 kg og er på ingen måde stolt af mig selv eller glad for min krop. Det er uden tvivl psyken der gør jeg er som jeg er. Jeg mangler i den grad at få banket mit selvtillid op igen. Jeg spiser det forkerte når jeg er trist, derfor ser jeg sådan ud efterhånden. Jeg oplever mig mange gange være motiveret til at tabe mig, hvor jeg så også motionerer og er meget ops. på min kost, men når jeg så ryger i et hul, så spiser jeg forkert igen :-( Jeg får ofte af vide at jeg er en køn pige, som bærer de ekstra kg flot, men det er for mig ligegyldigt for jeg synes selv at det er så ulækkert på mig.
Der er ikke sms'er at gøre, end at forsøge igen med kosten og motionen :-)

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

Jbk skriver:

Ja, der er sikkert nogle hvor de ikke kan, men langt de fleste kan godt.....og jeg vilel bare passe skidt sammen med et mennesker der var ligeglad med sit ydre og sin sundhed når jeg selv gør så meget... tror det er meget af det, man søger nok en der er lig en selv...og ham har jeg fundet...

Dejligt <3

Anmeld

26. oktober 2010

Vidunderligeunger

Jbk skriver:

Tror du ikke bare det er fordi du ikke tænder seksuelt på kvinder at du synes de bærer det bedre...

Synes der er meget berøringsangst omkring det at udtale sig om visse emner...og ja, jeg synes bare ikke overvægt er pænt...om det er fordi jegs elv har været der og ved hvor usselt jeg havde det og ikke mindst hvor hæmmet jeg var af det, hadede den der begrænsning og den følelse jeg kunne have mellem normalvægtige-----øv.....jeg følte mig virkelig fri og hel da jeg kom af med det ekstra lag....

Men jeg ser hverken op eller ned på mennesker om de er store eller små brune eller hvide...men ja....smukt bliver det aldrig i mine øjne..

hehe nej, for jeg har været sammen med en pige, og hvis ikke det var fordi jeg har fundet kærligheden, ville jeg ikke afvise endnu en kvinde så det er ikke derfor.. Men jeg har nemlig aldrig været sammen med med overvægtig mand, eller kvinde for den sags skyld, så jeg kan jo ikke sige det... 

Anmeld

26. oktober 2010

Faith

wamse skriver:

Jeg vejer godt over de 100 kg og er på ingen måde stolt af mig selv eller glad for min krop. Det er uden tvivl psyken der gør jeg er som jeg er. Jeg mangler i den grad at få banket mit selvtillid op igen. Jeg spiser det forkerte når jeg er trist, derfor ser jeg sådan ud efterhånden. Jeg oplever mig mange gange være motiveret til at tabe mig, hvor jeg så også motionerer og er meget ops. på min kost, men når jeg så ryger i et hul, så spiser jeg forkert igen :-( Jeg får ofte af vide at jeg er en køn pige, som bærer de ekstra kg flot, men det er for mig ligegyldigt for jeg synes selv at det er så ulækkert på mig.
Der er ikke sms'er at gøre, end at forsøge igen med kosten og motionen :-)

Nej det kan jo være ret ligegyldigt hvad andre siger, hvis man selv har det elendigt....

Anmeld

26. oktober 2010

Faith

Tutter skriver:

Ja ligesom med så meget andet kan man ikke skære alle over en kam.

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

BlyViol skriver:

hehe nej, for jeg har været sammen med en pige, og hvis ikke det var fordi jeg har fundet kærligheden, ville jeg ikke afvise endnu en kvinde så det er ikke derfor.. Men jeg har nemlig aldrig været sammen med med overvægtig mand, eller kvinde for den sags skyld, så jeg kan jo ikke sige det... 

Ok..jeg har set en del overvægtige mænd og kvinder nøgne og synes virkelig det er usexet med for meget fedt på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.