Tyk = Grim... (Nej sku)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Svei

smillaluna skriver:

Du skriver det der med at du mener overvægtige lader stå til og er ligeglade med sig selv.... Var du osse ligeglad med dig selv? Altså jeg mener, hvordan og hvorfor blev du overvægtig?

Ja, jeg passede ikke på mig selv....jeg spiste uden at røre mig tilsvarende og stoppede ikke op, men spiste mig bare tyk og fed...overvægt kommer jo ikke natten over. Jeg tror på det for mange er noget psykisk der gør sig gældende og det kræver et stykke arbejde at ændre adfærd og tankegang og dermed tabe sig.

Så ja, jeg lod da i den grad stå til og jeg fik det bestemt ikke bedre med mig selv som kiloene satte sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Faith

Jbk skriver:

Ja, jeg passede ikke på mig selv....jeg spiste uden at røre mig tilsvarende og stoppede ikke op, men spiste mig bare tyk og fed...overvægt kommer jo ikke natten over. Jeg tror på det for mange er noget psykisk der gør sig gældende og det kræver et stykke arbejde at ændre adfærd og tankegang og dermed tabe sig.

Så ja, jeg lod da i den grad stå til og jeg fik det bestemt ikke bedre med mig selv som kiloene satte sig...

Jeg jeg tror osse at overvægt kan være meget psykisk betinget og være en spiseforstyrrelse såvel som anorexi og bulimi.... Men jeg tror osse på at der findes lykkelige overvægtige. Eller tror du det er en form for "coverup"? Altså at sige man er lykkelig på trods af overvægt?

Anmeld

26. oktober 2010

Amso

Jeg vejer lige omkring 100 kg, og har engang været op og veje 112 i mine teenageår..

Man kan ikke sige man er grim fordi man er 100+ pige.. Og hun er godt nok DYGTIG hvis hun kan se hvem der vejer hvad med det blotte øje..

Jeg syntes selv jeg er en rigtig flot pige trods min vægt. For det er ikke vægten der afgør om man er smuk eller ej..! Det er ens sind, og også om man gider gøre lidt ud af sig selv. Og man skal aldrg være flov over sig selv, for det smukkeste man kan se i et menneske, er selvtillid syntes jeg.

Jeg går til håndbold ( når ellers jeg ikke er gravid ), badeture og div. Jeg er ikke slået ud på trods af min vægt, selv om jeg da gerne ville være mindre. Mit største problem er nok at jeg har lidt sværer ved at finde tøj der passer, også på grund af min store barm. Men hvis det er det største problem, så herre gud da..

Og jeg er/bliver en ligeså god mor som alle andre.. Er jeg da ikke i tvivl om, bare fordi mit bmi ligger på 34..

Har desværre ikke et billed af mig selv på computeren, og mit kamera er uden strøm. Ellers ville jeg mere end gerne være den stolte ejer af 100 kg..!  Og vise dem frem.. smiler..

Anmeld

26. oktober 2010

Vidunderligeunger

Altså nu synes jeg jo at du er en rigtig flot kvinde!! og en fantastisk mor

Men hvis jeg mødte en mand i byen som var overvægtig, så var det da ikke ham jeg gik hen til først, men snakkede jeg så med ham og fandt ud af vedkommende var rigtig sød, så er det noget andet. hvis det så udviklede sig, og vi skulle blive kærester, så ville jeg på et eller andet tidspunkt begynde at blande mig i kost- og motionsvaner... 

Jeg går selv op i min krop, motionerer og spiser sundt. Selvfølgelig spiser jeg også slik, men jeg er ret bevidst om at behandle min krop rigtigt, altså hvad jeg synes er rigtigt...

men dermed ikke sagt, at jeg synes det er forkert at være overvægtig, tyk, buttet, osv - jeg vil bare ikke selv være det. Jeg ved jeg ville få det dårligt med mig selv..

det er svært at forklare, uden at træde på nogen. Jeg synes ikke altid det er grimt at være overvægtig, men det bevidner samtidig om, at vedkommende ikke passer på sig selv... 

Knus... 

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

smillaluna skriver:

Jeg jeg tror osse at overvægt kan være meget psykisk betinget og være en spiseforstyrrelse såvel som anorexi og bulimi.... Men jeg tror osse på at der findes lykkelige overvægtige. Eller tror du det er en form for "coverup"? Altså at sige man er lykkelig på trods af overvægt?

Ja, jeg må indrømme at jeg ikke tror på der findes overvægtige som ikke gerne ville være normalvægtige hvis de kunne....det er rigtig synd, en ting er samfundets syn på de overvægtige og ens eget forhold til det ekstra lag man har, men man er jo også hæmmet i hverdagen når man har for mange kilo med sig og så er det værste jo at det er farligt for kroppen at veje for meget..

Jeg synes det er trist at der ikke er anden hjælp end operationer og slankeklubber...der skulle være nogle tankeklubber i stedet..

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

BlyViol skriver:

Altså nu synes jeg jo at du er en rigtig flot kvinde!! og en fantastisk mor

Men hvis jeg mødte en mand i byen som var overvægtig, så var det da ikke ham jeg gik hen til først, men snakkede jeg så med ham og fandt ud af vedkommende var rigtig sød, så er det noget andet. hvis det så udviklede sig, og vi skulle blive kærester, så ville jeg på et eller andet tidspunkt begynde at blande mig i kost- og motionsvaner... 

Jeg går selv op i min krop, motionerer og spiser sundt. Selvfølgelig spiser jeg også slik, men jeg er ret bevidst om at behandle min krop rigtigt, altså hvad jeg synes er rigtigt...

men dermed ikke sagt, at jeg synes det er forkert at være overvægtig, tyk, buttet, osv - jeg vil bare ikke selv være det. Jeg ved jeg ville få det dårligt med mig selv..

det er svært at forklare, uden at træde på nogen. Jeg synes ikke altid det er grimt at være overvægtig, men det bevidner samtidig om, at vedkommende ikke passer på sig selv... 

Knus... 

Ville du kunne tænde på en tyk mand? For jeg kan sagtens følge dig i det med de er søde og man klikker osv..men jeg ville personligt slet ikke kunen tænde på en tyk krop og ejheller en tynd en...men bare en almindelig sund krop.. men altså, tyk eller tynd, bare man er glad for sig som man er..

Anmeld

26. oktober 2010

Vidunderligeunger

Jbk skriver:

Ville du kunne tænde på en tyk mand? For jeg kan sagtens følge dig i det med de er søde og man klikker osv..men jeg ville personligt slet ikke kunen tænde på en tyk krop og ejheller en tynd en...men bare en almindelig sund krop.. men altså, tyk eller tynd, bare man er glad for sig som man er..

det er et godt spørgsmål, for der er jo forskellige måder at være tyk på. Tror jeg ville have det svært ved at tænde på en mand der var mere end de 100 kg. altså 100 kilo, hvor det er fedme. men en kvinde, ville jeg nok ha det nemmere ved .. det er måske lidt underligt, men jeg synes kvinder bærer overvægt bedre end mænd. kan man sige det haha.. det er altså svært, for jeg kan godt lide TS, og vil ikke træde nogen over tærerne, men man kommer jo ikke udenom, at overvægt ikke er sundt

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

BlyViol skriver:

det er et godt spørgsmål, for der er jo forskellige måder at være tyk på. Tror jeg ville have det svært ved at tænde på en mand der var mere end de 100 kg. altså 100 kilo, hvor det er fedme. men en kvinde, ville jeg nok ha det nemmere ved .. det er måske lidt underligt, men jeg synes kvinder bærer overvægt bedre end mænd. kan man sige det haha.. det er altså svært, for jeg kan godt lide TS, og vil ikke træde nogen over tærerne, men man kommer jo ikke udenom, at overvægt ikke er sundt

Tror du ikke bare det er fordi du ikke tænder seksuelt på kvinder at du synes de bærer det bedre...

Synes der er meget berøringsangst omkring det at udtale sig om visse emner...og ja, jeg synes bare ikke overvægt er pænt...om det er fordi jegs elv har været der og ved hvor usselt jeg havde det og ikke mindst hvor hæmmet jeg var af det, hadede den der begrænsning og den følelse jeg kunne have mellem normalvægtige-----øv.....jeg følte mig virkelig fri og hel da jeg kom af med det ekstra lag....

Men jeg ser hverken op eller ned på mennesker om de er store eller små brune eller hvide...men ja....smukt bliver det aldrig i mine øjne..

Anmeld

26. oktober 2010

Faith

Jbk skriver:

Ja, jeg må indrømme at jeg ikke tror på der findes overvægtige som ikke gerne ville være normalvægtige hvis de kunne....det er rigtig synd, en ting er samfundets syn på de overvægtige og ens eget forhold til det ekstra lag man har, men man er jo også hæmmet i hverdagen når man har for mange kilo med sig og så er det værste jo at det er farligt for kroppen at veje for meget..

Jeg synes det er trist at der ikke er anden hjælp end operationer og slankeklubber...der skulle være nogle tankeklubber i stedet..

Jeg er enig med dig langt hen af vejen.... For faktum er jo at det er meget helbredsskadeligt at være overvægtig, ligesom det heller ikke er sundt at være undervægtig. Og ja der burde findes "tankeklubber" som du kalder det.

Kunne godt tænke mig at vide om jer herinde som er overvægtige har et ønske om at slanke jer, eller om i er lykkelige just the way you are?

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

smillaluna skriver:

Jeg er enig med dig langt hen af vejen.... For faktum er jo at det er meget helbredsskadeligt at være overvægtig, ligesom det heller ikke er sundt at være undervægtig. Og ja der burde findes "tankeklubber" som du kalder det.

Kunne godt tænke mig at vide om jer herinde som er overvægtige har et ønske om at slanke jer, eller om i er lykkelige just the way you are?

Lav evt en ny tråd og en afstemning..... jeg synes også det er interessant at høre...har nemlig ikke selv mødt nogen store mennesker som når man lærer dem at kende ikke på et tidspunkt melder ud de gerne ville tabe sig...tror bare mange ikke orker det og så er det måske nemmere at sige man er glad som man er...tænker jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.