Tyk = Grim... (Nej sku)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Steph_Laurits

Du er da absolut ikke tyk. Hvor sidder  de 104 kg?

Havde ALDRIG skudt dig til den vægt, du ser SÅ godt ud og det sidder flot på dig!

Du kunne nemt narre mig til at tro vægten kun siger 87 eller lign.

Hun er da bare dum at høre på hende du talte med, du har INTET at skamme dig over!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

B&J

syntes det er noget være fis.. du ser skide dejlig ud og det sidder helt rigtigt på dig... så har mandne noget af holde i og af

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Miamaja skriver:

Er der ikke noget med 'beauty is in the eye of the beholder'. Jeg tror ikke at ALLE mennesker kan blive enige om hvad der er smukt og hvad der ikke er smukt. Og fred vaere med det. Saa laenge man er glad for sig selv og sit udseende og ens mand iovrigt er tilfreds og synes man er smuk, saa er det da ligegyldigt hvad en person paa facebook mener

Jeg synes du er SMUK  og kunne sagtens blive en af de der flotte plus modeller man ser. saa afsted med dig!

Endnu engang et guldkorn fra Cali Mammy

Jeg er helt enig

Anmeld

26. oktober 2010

LouiseNielsen

Jbk skriver:

Kan sagtens følge dig og når du er så bevidst så arbejder du også stille og roligt hen mod at have styrke til at komme i gang og holde dit vægttab ikke mindst...men man kan jo altid presse det lidt hurtigere afsted hvis man vil og få prof. hjælp til at arbejde med nogle sider og tanker og handlemønstre ved sig selv...

Jeg har taget det op med min læge, som gerne går ind og hjælper mig. Men som jeg skrev før, jeg skal være hundrede procent mentalt klar. Ellers bliver det et nederlag for mig, og det er ikke det jeg har brug for i forbindelse med et vægttab.....

Anmeld

26. oktober 2010

Shibby

Hehe..Jeg syntes der er flere grimme tynde mennesker end dejlige blødformede Well.. Her er jeg. Billedet er en uge gammelt

Sikke nogle flotte +kvinder der er herinde!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

Sasja77

Jeg havde resolut slettet vedkommende fra min facebook! Sikke da noget fis at fyre af!! Men du ser sgu godt ud:-)

Anmeld

26. oktober 2010

3xM

det var dog en tavlig der på facebook skulle ytre sig sådan, og sådan kan det da never ever deles op.

syntes det hvert enkelt individ tyk, tynd eller ???

nogle ville slet ikke være pæne tynde !! andre ikke med en anden hårfarve osv...

nogle tiltaler mere end andre og der spiller udstråling lige så meget ind, nogle bliver bare kønnere når øjnene smiler

så smukke glem da alt om den person

Anmeld

26. oktober 2010

Hvem?

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Hva mener du/i omkring det emne?

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

Ej, folk har altså godt nok nogle mærkelige holdninger ind i mellem, jeg er selv en tynd pige, men min mor har altid være meget overvægtig ( ca. 130 kg) og hun har da så bestemt været verdens bedste mor for mig og mine 3 brødre, vi har aldrig lidt under hendes overvægt - hun har badet med os, leget, rutsjet o.s.v. - og hun elsker den dag i dag efter hun er blevet mormor at tumle med min dreng.

At hun har været overvægtig hele vores liv, har bare gjort at vi er blevet opvokset med ikke at "stirre" på andre folk, alle mine organer vænner sig inde i mig, når min mor og jeg kommer gående og folk bare stirre på hende, som om hun var fra en anden verden - jeg hader hader det, min mor lader sig ikke mærke af det, da hun jo som hun selv siger, har været vant til det hele livet og vi er i bund og grund fuldstændig ligeglad med hvad andre folk måtte syntes om os, (min lillebror var også meget svær overvægtig, indtil han som 12 årig tog på julemærkehjem og smed 33 kg)

Så nej - overvægtige folk er slet slet slet ikke dårligere til hvad det måtte være end andre, tvært imod!!

Anmeld

26. oktober 2010

Meliora

Jbk skriver:

Jeg ville aldrig kunne falde for en der var tyk, så ville aldrig komme til at elske denne som mere end ven....men ikke nogen seksueltiltrækning....

Det lyder ret overfladisk. Hvad nu hvis din drømmemand havde lidt topmave, så ville du bare nøjes med den næstbedste, fordi han var mere trænet?

Eller hvis ham du elsker over alt i verden tager 10-15 kilo på, så ville du gå fra ham eller hva?

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

FruRafn skriver:

Det lyder ret overfladisk. Hvad nu hvis din drømmemand havde lidt topmave, så ville du bare nøjes med den næstbedste, fordi han var mere trænet?

Eller hvis ham du elsker over alt i verden tager 10-15 kilo på, så ville du gå fra ham eller hva?

Hvorfor er det overfladisk at tænde på en bestemt type mand...sådan tror jeg de fleste har det...og som skrevet ville jeg slet ikke tænde på en tyk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.