Tyk = Grim... (Nej sku)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Becks

smillaluna skriver:

Ja ligesom med så meget andet kan man ikke skære alle over en kam.

Nemlig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Vidunderligeunger

Jbk skriver:

Ok..jeg har set en del overvægtige mænd og kvinder nøgne og synes virkelig det er usexet med for meget fedt på...

ja, men du har også ret, til dels... Altså jeg vil da også hellere se på megan fox og brad pitt end en kvinde/mand der vejer 100+, men hvis jeg elsker vedkommende som er 100+ så ser jeg det ikke på samme måde tror jeg. Selvom jeg ikke kunne lade være og kommentere det af og til.. 

Anmeld

26. oktober 2010

NatasjaL

Du er rigtig smuk!

Vejer selv 20 kilo for meget, og hvad så?
Jeg kan li mig selv som jeg er :-)

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

BlyViol skriver:

ja, men du har også ret, til dels... Altså jeg vil da også hellere se på megan fox og brad pitt end en kvinde/mand der vejer 100+, men hvis jeg elsker vedkommende som er 100+ så ser jeg det ikke på samme måde tror jeg. Selvom jeg ikke kunne lade være og kommentere det af og til.. 

Jeg ville aldrig kunne falde for en der var tyk, så ville aldrig komme til at elske denne som mere end ven....men ikke nogen seksueltiltrækning....

Anmeld

26. oktober 2010

LouiseNielsen

Jbk skriver:

Nogle er synes et er smukt andre andet...personligt synes jeg ikek overvægt er pænt og ville aldrig selv vælge en tyk mand...det er ikke kun udseendet, men ville ikek kunen forholde mig til at være sammen med et menneske som er så ligeglad med sig selv at de vælger at lade stå til..

Men altså, kan slet ikke forstå du gider lytte til sådan et menneske...jeg ville ikke kunne tage hende alvoligt og heller ikke gide bruge tid på hende..

Hejsa Eva

Jeg har ladet stå til, og du har helt sikkert ret i det er noget psygisk... Ikke det for sig selv skal have skylden, for jeg kunne bare have gjort noget ved det. Men det havde jeg da min overvægt begyndte bare ikke overskudet til.... Så derfor er jeg endte som en overvægtig kvinde!

Jeg har de sidste 4 år holdt min vægt plus/minus et par kg. Jeg vil gerne tabe mig, men ikke være tynd... Kunne jeg bare komme ned på 85-90 kg så ville jeg være glad. Men lige nu er jeg godt tilfreds med bare at holde vægten, for lige nu er jeg ikke mentalt klar til at skulle igang med at tabe mig....

Anmeld

26. oktober 2010

Samus1983

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Hva mener du/i omkring det emne?

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

Jeg synes altså det er noget værre noget din såkaldte veninde siger til dig... En moders kærlighed sidder ikke i hendes vægt. Du er en skøn kvinde at se på og garanteret den bedste mor dine børn nogensinde kunne ønske sig. 

(og vil aldrig har skudt dig til de 100kg) - Så tror din "veninde" er bare jaloux, at du er en kvinde der hviler godt i dig selv og elsker dig selv for, den du er.. Måske en ting hun ikke selv kan og derfor langere ud efter dig, på grund af hendes dårlige selvværd..

Kære Louise.. bare du elsker dig selv og manden og børn elsker dig. Så er det lige meget hvordan du ser ud. De elsker dig for både dit indre og ydre og det er vigtigst!

Knus mira

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Hva mener du/i omkring det emne?

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

Jeg synes godt nok hun bare skal holde sin mund! 

Om man er tyk, tynd osv osv kan man fandme godt være smuk! 

Det gør mig rasende hvordanfolk kan tale om, mennesker der er tykke, ser underlige ud, generelt når der står en flok og fniser i et hjørne fordi de ser en der tyk.... 

De kan man bare ikke være bekendt! 

Jeg synes du ser flot og smuk ud! 

Anmeld

26. oktober 2010

Samus1983

Tutter skriver:

Jeg synes du er SMUK!!! Hvor høj er du?

Jeg er 178 og vejer 104 - For 61 dage siden, vejede jeg 118, så det går derned af hihi

Sikken en kommentar hun kom med der, ud med hende i svinget søde

På billederne er jeg ca 116/118 kg tung

Vil bare skrive.. synes også du er en smuk kvinde og sikke en udstrålning især på det sidste billede..

Knus mira

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

Samus1983 skriver:

Vil bare skrive.. synes også du er en smuk kvinde og sikke en udstrålning især på det sidste billede..

Knus mira

Tusinde tak 

Anmeld

26. oktober 2010

Amso

Jbk skriver:

Jeg ville aldrig kunne falde for en der var tyk, så ville aldrig komme til at elske denne som mere end ven....men ikke nogen seksueltiltrækning....

Jeg havd engang en kærste som sikkert vejede 130 kg.. Var MEGET glad for ham.. Først blev jeg ikke tiltrukket af ham ved første øjekast, men tændte fuldstændig på den måde han var. Det han gjorde og kærtegnede mig, den måde han forkælede mig på, og viste at det bare var mig han ville ha.! Var mere lidenskabeligt end hvad en fræk six-pack kan give mig..

Men jeg håber da ikke, at fordi man har en middelmådig mand, at man tænder på hans krop kun, og ikke personen. Hvis i kan følge mig?? Det er da følelserne for hinanden som man skal tænde på, det yderste er kun førstehånds-indtryk. Passionen for hinanden.. Tiltrækningen for hinandens DEJLIGE måde at være på. Det er den man elsker, det er i bund og grund det inderste der gør om man bliver sammen eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.