Hejsa Piger
Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk
Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt... 
Hva mener du/i omkring det emne?
Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...
Jeg synes du er SMUK!!! Hvor høj er du?
Jeg er 178 og vejer 104 - For 61 dage siden, vejede jeg 118, så det går derned af hihi
Sikken en kommentar hun kom med der, ud med hende i svinget søde
På billederne er jeg ca 116/118 kg tung
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld