Tyk = Grim... (Nej sku)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Silvermist

Du er fantastisk smuk.

Sikke noget vrøvl at sige, det er ikke vægten der siger til om du er smuk eller ej. Men som flere har skrevet, så havde jeg altså ikke gættet på at du vejede over 100 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Becks

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Hva mener du/i omkring det emne?

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

Jeg synes du er SMUK!!! Hvor høj er du?

Jeg er 178 og vejer 104 - For 61 dage siden, vejede jeg 118, så det går derned af hihi

Sikken en kommentar hun kom med der, ud med hende i svinget søde

På billederne er jeg ca 116/118 kg tung

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

Lady Marion <3

Vil bare sige at i er smukke allesammen

Anmeld

26. oktober 2010

sarahb

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

NEJ NEJ NEJ, det er så mange fantastisk flotte overvægtige, buttede (kan ikke lide ordet tykke) kvinder.
Det kan man absolut ikke sige. Der er da så mange radmagre kvinder der er total Grimme. De er da ikke flotte bare fordi de vejer 50kg.

Anmeld

26. oktober 2010

ooo

Jeg bliver nødt til at svare på denne tråd, for jeg synes bestemt ikke at din "veninde" har ret i det hun siger.

Du ser virkelig godt ud, og ligner en der har det rigtig godt med sig selv. At du siger du vejer 100+ havde jeg heller aldrig gættet, for du har en meget velproportioneret krop.

Glem hvad hun sagde, og hør på os i stedet for. Vi har ret!

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Nogle er synes et er smukt andre andet...personligt synes jeg ikek overvægt er pænt og ville aldrig selv vælge en tyk mand...det er ikke kun udseendet, men ville ikek kunen forholde mig til at være sammen med et menneske som er så ligeglad med sig selv at de vælger at lade stå til..

Men altså, kan slet ikke forstå du gider lytte til sådan et menneske...jeg ville ikke kunne tage hende alvoligt og heller ikke gide bruge tid på hende..

Anmeld

26. oktober 2010

Faith

Jbk skriver:

Nogle er synes et er smukt andre andet...personligt synes jeg ikek overvægt er pænt og ville aldrig selv vælge en tyk mand...det er ikke kun udseendet, men ville ikek kunen forholde mig til at være sammen med et menneske som er så ligeglad med sig selv at de vælger at lade stå til..

Men altså, kan slet ikke forstå du gider lytte til sådan et menneske...jeg ville ikke kunne tage hende alvoligt og heller ikke gide bruge tid på hende..

Undskyld det her spørgsmål, men har du ikke selv været "tyk" engang?

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

smillaluna skriver:

Undskyld det her spørgsmål, men har du ikke selv været "tyk" engang?

Jo, og jeg kan love dig for jeg hadede det... både det jeg så i spejlet og hvordan jeg havde det indeni...

Anmeld

26. oktober 2010

Joko

Syntes du er vildt flot og vildt sej fordi du ikke lader andre slå dig ud! Ville ønske jeg havde din stærke selvtillid. Du er et forbillede!!!

Vægt er lige meget det kommer an på hvordan man klæder sig og bærer sin krop frem, og jeg har altid hørt at de smukkeste piger er dem som smiler og så er det lige meget hvilke størrelse tøj og vægt!

Anmeld

26. oktober 2010

Faith

Jbk skriver:

Jo, og jeg kan love dig for jeg hadede det... både det jeg så i spejlet og hvordan jeg havde det indeni...

Du skriver det der med at du mener overvægtige lader stå til og er ligeglade med sig selv.... Var du osse ligeglad med dig selv? Altså jeg mener, hvordan og hvorfor blev du overvægtig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.